Pravilo bloga
Ne dozvoljavam vrijeđanje
ni mene ni drugih osoba.
Takve komentare brišem.

Let lastavica

31.03.2023., petak

Nisam





- 04:46 - Dobro došli pristojnim komentarom na moj blog (18) - Isprintaj - #

30.03.2023., četvrtak

Traganje





Oznake: blog


- 06:33 - Dobro došli pristojnim komentarom na moj blog (24) - Isprintaj - #

29.03.2023., srijeda

U autobusu


Moglo bi se reći da su imali solidnu vezu osuđenu na neuspjeh.
Prijatno za oboje, ali neusklađeno. Kad ga je uhvatila u lažima,
otišla je od njega po kratkom postupku. Nastavio je da je
bombardira izjavama ljubavi u koje ona više nije vjerovala. Kukao je,
molio, prijetio. Rijetko bi im se putevi ukrstili da se vide, no tada bi
mu nedvosmisleno davala do znanja da nisu više u zajedničkoj priči.
Kad joj je javio da putuje u njihovo gnjezdo, gdje im je više puta
bilo lijepo, prisjećao se, svaka stanica je mirisala na njih dvoje,
svaki kilometar bliže gnijezdu bolio je... slao je bjesomučno poruke,
pune nade će se ona predomisliti i doći. Pa poruke kad je stigao,
sam, tužan bez nje, njene slike bole, zovu je da se vrati, da mu
dođe. Smješkala se dok je čitala te poruke i pitala se dokle čovjek
može ići u ubjeđivanju nekoga tko je definitivno izišao iz njegovog
života.
Sljedećeg dana je pomislila kako se on budi tamo sam, bez nje i
zapitala se koliko mu vremena treba da krevet ispuni - nekom
drugom. Ne dugo, zaključila je. Takav je čovjek, ne umije biti sam.
Vraćala se iz grada autobusom, gužva, nigdje mjesta. Baš joj nije
prijalo stajanje, guranje, pa je nastavila da se provlači do mirnijeg
dijela autobusa. I onda ga je vidjela. Sjedio je ispred nje s nekim
muškarcem i glasno se smijao. Htjela je da se vrati, da je ne vidi,
no utom je čula nešto što ju je zadržalo.
„Zamisli sad nju tamo. Dolazi i ljubi vrata!“
„Zašto misliš da je tamo?“ upita ga drug.
„Toliko sam je ubjeđivao, molio i kumio, da mi je nešto sažaljivo
odgovorila. Smilovala se nada mnom tako jadnim i siguran sam
da je sada već tamo. Prevalila toliki put, dolazi pred kuću i ljubi
vrata. Kako je to slatka osveta!“
Tako li je on zamislio! Da je namami molbama i ismije? Ubijeđen
da je ona tamo i da ga traži? A on ovdje uživa u slatkoj osveti ...
Progurala se malo naprijed, očešala ga u prolazu tek da je
primijeti i pogledi su se sreli. Zapanjenost u njegovim očima bila je
dovoljna. Izišla je na prvom stajalištu.


(Tango 2013.)

Oznake: blog


- 06:36 - Dobro došli pristojnim komentarom na moj blog (17) - Isprintaj - #

28.03.2023., utorak

Pravo vrijeme

Pravo vrijeme za poklon

Nikad neću zaboraviti reakcije mojih sinova kad sam kući
donijela diplomu primarijusa. Znali su da zbog njih nisam
gradila fakultetsku karijeru, i pored visoke ocjene na studijama,
da nisam imala pomoć u njihovom podizanju i da je to
najviše što mogu postići kliničkim putem.
Stariji sin je rekao:„Daj mi moju kuvertu.”
Štedio je za bicikl i ja sam čuvala njegovu kuvertu.
„Daj i meni moju,” rekao je mlađi sin.
Kad sam im dala, stariji je odvojio polovinu ušteđevine
i dao mi:„Znam da želiš zlatni lančić. Kupi ga od mene za
primarijat!”
Mlađi je dodao svoju svotu: „Od mene kupi privjesak!”
Suvišno je reći koliko su me ganuli. Izljubila sam ih i kupila dar
istog dana. Kad je suprug stigao, pokazala sam mu diplomu.
Nije naročito reagirao. Onda sam mu pokazala lančić sa privjeskom.
„Pa to sam ja htio kupiti!”
Nije on imao pojma da ja to želim, tog trena je dobio ideju.
„Ti si možda namjeravao, a oni su uradili!”
Kad je kuma čula šta su uradili, nadoknadila im je darovano.
Godinu dana kasnije dobila sam muzičku liniju od supruga.
Bajagi, za primarijat. Time se kuća ponovila, a ne ja.
Vrijeme za dar za primarijat odavno je isteklo...

Oznake: blog


- 05:46 - Dobro došli pristojnim komentarom na moj blog (26) - Isprintaj - #

27.03.2023., ponedjeljak

S francuskim naglaskom


Ima jedno mjesto koje rado posjetimo nakon
književnih večeri. U blizini je. Kod Francuza.

Četiri dame nisu same

Odrazi u staklima su zanimljivi


Večeras, Quiche Lorraine i vrhunska vina. Živjeli!


Oznake: blog


- 04:18 - Dobro došli pristojnim komentarom na moj blog (17) - Isprintaj - #

26.03.2023., nedjelja

Osmijeh nedjeljom


Vikendom ste navikli na humor kod Lastavice,
dok se Euro odmara.










Srela sam prije neki dan simpatiju iz mladosti i jedva ga
prepoznala. Bože hvala ti što me onda nije htio!














- 06:53 - Dobro došli pristojnim komentarom na moj blog (23) - Isprintaj - #

25.03.2023., subota

Osmijeh subotom


Vikendom ste navikli na humor kod Lastavice,
dok se Euro odmara.











-Mare, dokle će ti mater ostat kod nas?
-A Mate, rekla je dok nan ne dosadi.
-A, zašto tako kratko?



303429814_n.jpg" rel="gallery[1676188467]" target="_blank">





Oznake: blog


- 05:38 - Dobro došli pristojnim komentarom na moj blog (22) - Isprintaj - #

24.03.2023., petak

Traži se




- 05:38 - Dobro došli pristojnim komentarom na moj blog (22) - Isprintaj - #

23.03.2023., četvrtak

Radetov svijet iza duge


Svi smo nekad poželjeli da prođemo ispod duge,
pa da nam se ostvari velika želja. Svojom knjigom
"Iza duge" Rade Kokić je to i uspio.

Promociju ove divne knjige pjesama vodila je Anka
Stanojčić, uz pomoć Sladjane Belko i Ljiljane Surić
Lambić. Rade Kokić je sve prepustio damama.


Promociju je otvorio Zoran Škiljević, predsjednik
Društva književnika Beograda.

Anka je pročitala biografiju autora i nadahnuti
predgovor knjige.

Sladjana Belko je čitala preijlepu recenziju umjesto
odsutne recenzentkinje Milice Jeftimijević Lilić

Ljiljana je čitala odabrane pjesme, povremeno začinjeno
pjevanjem nekih stihova.

Anka je čitala odabrane pjesme.

Sladjana je dala svoj prilaz knjizi

Večer je bila sjajna, puna pozitivne energije. Na kraju
je autor potpisivao svoje djelo

Nazdravimo za put ove divne knjige
do očiju i srca čitalaca!

Oznake: blog


- 05:57 - Dobro došli pristojnim komentarom na moj blog (20) - Isprintaj - #

22.03.2023., srijeda

Dva rođendana


Kad se u Izletniku slave rođendani, to izgleda
ovako. Društva se lijepo smjeste.

Ne nedostaju ni mece, za mecabg

Ne čekamo muškarce da se smiluju, plešemo same.
Otvorila sam ples sa jednom od slavljenica


A kad igraju obje slavljenice...

Pa svi




Ručak je po propisu


Onda stižu dvije torte:



Andriana kaže: živjeli!

Oznake: blog


- 05:41 - Dobro došli pristojnim komentarom na moj blog (22) - Isprintaj - #

21.03.2023., utorak

Knjiga u rukama

Moja novela "Zbog tebe tata", porodična saga
stigla je vruća iz štamparije baš na prvi dan proljeća.
To je knjiga kojoj se radujem najviše od mojih sedam.
Iako je manja od ostalih i sadrži mnogo tuge na svojim
stranama, meni je najznačajnija.


Oznake: blog


- 05:11 - Dobro došli pristojnim komentarom na moj blog (40) - Isprintaj - #

20.03.2023., ponedjeljak

Salon vina


U hotelu "Petrus" u Paraćinu održava se tradicionalni i veoma
cijenjeni salon vina, vinofest, koji će "Izletnik" posjetiti.



Nema čega tu nema, najbolje vinarije izlažu, ali i
proizvođaći svega što uz vino ide: sireva, pršuta...



Jokić vinarija iz Hrvatske nudi pošip i postup



Muzika se dobro slaže sa događanjem

Proglašenje pobjednika...ne može se ni prići!

Još malo vina i sira, pa idemo dalje


- 05:48 - Dobro došli pristojnim komentarom na moj blog (26) - Isprintaj - #

19.03.2023., nedjelja

Osmijeh nedjeljom


Vikendom ste navikli na humor kod Lastavice,
dok se Euro odmara. Danas je svjetski dan lastavica!




















Oznake: blog


- 06:27 - Dobro došli pristojnim komentarom na moj blog (22) - Isprintaj - #

18.03.2023., subota

Osmijeh subotom


Vikendom ste navikli na humor kod Lastavice,
dok se Euro odmara.
























Oznake: blog


- 08:30 - Dobro došli pristojnim komentarom na moj blog (19) - Isprintaj - #

17.03.2023., petak

Svjetski dan bubrega


Svjetski dan bubrega obilježava se svakog 9.marta.
Kod nas je pomjeren zbog drugih događanja na 17.3.


Dočekala nas je predsjednica Udruženja nefrologa,
doc dr Mirjana Laušević

Govorila je o liječenju bubrežnih bolesnika u katastrofama,
ratnim i prirodnim

Slijedila je panel diskusija vodećih nefrologa Srbije
o važnim poremećajima koštanog metabolizma
na dijalizi. Čuli smo iskustva mnogih centara i
predložena rješenja, koja će ući u naredne vodiče
dobre kliničke prakse. Sastanak je bio veoma koristan.



- 20:04 - Dobro došli pristojnim komentarom na moj blog (19) - Isprintaj - #

U gradu stakla


"Izletnik" je stigao u Paraćin. Prošetajmo!

Dva simbola grada, crkva Sv.Trojice i hotel Petrus


Hotel Petrus ima oblik klipa kukuruza.

Rijeka Crnica nekad zna podivljati

Nju će Ljilja da smiri

Hoćemo li da obiđemo Zavičajni muzej u Paraćinu?







Paraćin je čuven po staklu


Oznake: blog


- 05:20 - Dobro došli pristojnim komentarom na moj blog (15) - Isprintaj - #

16.03.2023., četvrtak

Oaza mira


"Izletnik" rado posjećuje manastire. U blizini Paraćina nalazi
se manastir Lešje, u podnožju brda Baba



Pravila su stroga, oblače se suknje, marame,
briše karmin...


Zavirimo. Vrijedi čuti melodiju ovih zvona




Štreta što nas vrijeme ne služi najbolje, jer vidici
su prelijepi



Manastir Sv. Petke izvorske potiče iz 14.stoljeća



Tek se sada renovira, pa su eksponati u konaku.





Vrijedne monahinje održavaju konak sa štićenicama
od 20-80 godina, osobama ometenim u razvoju. Monahinja
je malo, pet, a štićenica mnogo.

Oznake: blog


- 06:17 - Dobro došli pristojnim komentarom na moj blog (26) - Isprintaj - #

15.03.2023., srijeda

Put pod kotače


Nismo dugo putovali

Odavde se kreće

Hoće li kiša? Hoće

Kafa i sok će nas okrijepiti

Pravac prema Nišu

Oznake: blog


- 06:07 - Dobro došli pristojnim komentarom na moj blog (22) - Isprintaj - #

14.03.2023., utorak

Sunce Maldiva


Tražili ste još fotografija s Maldiva i snajka je poslala
svoje impresije. Nadam se da vam se sviđaju.
Sunce je krenulo na spavanje

I palme će na spavanje




I srebrni je mjesec stigao, za romantiku raspoložen

Oznake: blog


- 05:33 - Dobro došli pristojnim komentarom na moj blog (30) - Isprintaj - #

13.03.2023., ponedjeljak

Svijet jedne dame


Dama koja želi da svijet uvijek izgleda lijepo i veselo
zove se Srbijanka Stojić.


Njena izložba slika, koje bi se mogle svrstati u urbanu
naivnu umjetnost, održana je 9.marta.

Slike pričaju svoju vedru priču




Uvod u večer ispričala je Gordana Radović




Umjetnica je objasnila svoj slikarski prilaz svijetu

Muzički ansambl sa hotrom "Majdan" uveselio nas
je do plesa





A na kraju, mala zakuska, kako i treba

Oznake: blog


- 05:26 - Dobro došli pristojnim komentarom na moj blog (23) - Isprintaj - #

12.03.2023., nedjelja

Osmijeh nedjeljom


Vikendom ste navikli na humor kod Lastavice
dok se Euro odmara















Oznake: blog


- 05:22 - Dobro došli pristojnim komentarom na moj blog (21) - Isprintaj - #

11.03.2023., subota

Osmijeh subotom


Vikendom ste navikli na humor kod Lastavice
dok se Euro odmara



















Oznake: blog


- 04:47 - Dobro došli pristojnim komentarom na moj blog (25) - Isprintaj - #

10.03.2023., petak

Maldivska dešavanja


Tražili ste još fotografija s Maldiva i snajka je poslala
svoje impresije. Nadam se da vam se sviđaju.

Netko gleda s visine

Da pogledam malo bolje...

Ja sam još mali, ali sam brz

Netko je krenuo u šetnju

Zar nisam fotogeničan?

Još me niste uslikali? Odoh ja

Ma sad ću ja to sve srediti!

Netko misli da je dobar pjevač

Ma samo ću te poprijeko pogledati!

A mi ćemo pomirisati cvijeće


Pa ćemo se skloniti u hladovinu.


Oznake: blog


- 06:15 - Dobro došli pristojnim komentarom na moj blog (21) - Isprintaj - #

09.03.2023., četvrtak

Stop nasilju nad ženama



Zoran Škiljević otvara veče

Sala je puna

Anka Stanojčić vodi veče i prva čita priču "Modrica"

Rade Kokić

Nadica Ilić

Vera Pavlović

Dragana Ivović Davidović

Vladanka Cvetković

Sladjana Belko

Gordana Rusinkov Marković

Senahid Nezirović- Ljiljana Lambić

Simo Vasić

Miloš Nastić

Vanja Parača

Jagoda Nikačević

Svetlana Joksimović

Ljubomir Vujović

Miša Lazar
Ivana Karajanković

Slobodan Đurović

Snežana Jovicki

Ljiljana Đurđević Stojković

Ivan Stojković

Mirko Škiljević

Ana Prvulović

Valentina Zlatanović Marković

Zoran Ilić

Zoran Škiljević

Dragana Ivović Davidović

Videćemo se 14.marta!


Evo i moje priče:
Modrica

Bila je lepa i mlada kad se udala, moja kumica. Na svadbi je
izgledala zanosno. Jedino mi nije bio jasan pokušaj svekrve
da tada bude lepša od mlade. Gde to ima? Mlada je uvek
najlepša na svojoj svadbi, nijedna joj nije ni do kolena, i ne
sme biti...Tu sam već pomislila da nešto neće biti u redu,
da je ta žena morala neki pogrešan pristup da usadi u glavu
svog sina. Neko vreme viđala sam ih srećne, bar naizgled.
Onda su počela šuškanja. Nisam baš sve verovala. Na
jednoj slavi bili su oboje, on je izazvao bes svih prisutnih
žena kad reče da jedva čeka da dobije dete, pa da ga za
kaznu vezuje za radijator! Ne znam šta nas je sprečilo da
ga kolektivno ne istučemo! Verovatno to što na agresiju
ne smeš silom, ako nisi mnogo jači...Jednom je trebalo da
dođe kod mene po medicinskom pitanju, i nije došla. Izvinila
se da ne može...došla je pet dana kasnije, sa pramenom
kose preko levog oka.
"Nova frizura?" zapitah sumnjičavo, i sklonih pramen...iza
njega modrica koja je celo oko prekrivala...
"Ko ti je to uradio? On?"
"Okliznula sam se", reče ona tužno.
"I pala na njegovu šaku? Dete, zapamti zauvek: nije te rodio,
nema pravo ni da te bije! Jednom da digne ruku na tebe,
neoprostivo je!"
"Dizao je više puta..." reče još tužnije, i pokaza modrice po
nogama, rukama...
"Molim te, mala moja, s njim pazi da nemaš dete, da te ne
vezuje za njega! I odmah reci roditeljima, zatraži njihovu
podršku, i razvedi se! S takvim čovekom ne smeš provesti vek!"
Poslušala me i razvela se. On se kasnije  ponovo oženio,
ne želim ni da pitam kako ona druga prolazi. Kumica više
ni u jednog muškarca nije stekla poverenje.
Ožiljke niko ne može da izleči.

(Rumba 2011)

- 06:21 - Dobro došli pristojnim komentarom na moj blog (25) - Isprintaj - #

08.03.2023., srijeda

Purpur imperije

t size=3>
Na području sadašnje Srbije rođeno je 18 rimskih imperatora.
To je onda bila Mezija.




Pero Petrović govorio je o ličnosti i dljelu autora
Duška Lopandića, ambasadora u više zemalja.

Uvodnu reč dala je moderator Gordana Radović

Zašto je napisao ovu knjigu, govorio je Duško Lopandić

Inspirativno je govorio o načinu vladavine u Rimskom
carstvu i dostignućima pojedinih cezara



Na kraju svi su htjeli knjigu

Ja sam se izborila za moju



Oznake: blog


- 06:43 - Dobro došli pristojnim komentarom na moj blog (16) - Isprintaj - #

07.03.2023., utorak

Urinarne infekcije


Zar nije vrijeme za inoviranje znanja?


Mokraćne infekcije zanimaju sve žene i većinu muškaraca.
Na seminaru su prikazana novija saznanja o mokraćnim
infekcijama. Prvo, epidemiologija



Zatim, mehanizmi djelovanja uropatogenih mikroorgranizama.
Mikrobiolozi su prikazali novija saznanja





Pa specifičnosti nastanka i liječenja urinarnih infekcija
tijekom trudnoće







Na kraju je predstavljen novi Nacionalni vodič dobre
kliničke prakse, bolji od prethodnog.







Posebno su važne infekcije kod starijih

I ko je sve u timu za lečenje?

Seminar je bio vrlo koristan, a nefrološko druženje
kvalitetno.


Oznake: blog


- 04:08 - Dobro došli pristojnim komentarom na moj blog (19) - Isprintaj - #

06.03.2023., ponedjeljak

Ada


Hoćemo li na Adu u prohladnom zimskom danu?

Pravo most na Adi, desno nadvožnjak

Prolazimo kamengrad


Sivo nebo, sivo jezero...

Prošetajmo šumom pored rijeke


Vi već pogađate smjer? "Nautičar"

Tu smo

Nas dvije i odlična riblja čorba



Vino i smuđ



Na kraju pita od jabuka,. Sve savršeno

Šteta, treba se vratiti...

Kako znate da je ovo auto muzičara? Prozor
se zatvara listovima iz notne sveske


- 06:06 - Dobro došli pristojnim komentarom na moj blog (30) - Isprintaj - #

05.03.2023., nedjelja

Osmijeh nedjeljom


Vikendom ste navikli na humor kod Lastavice
dok se Euro odmara












Žene nikad ne znaju šta hoće
ali se uvek naljute kad to ne dobiju.







Oznake: blog


- 06:37 - Dobro došli pristojnim komentarom na moj blog (22) - Isprintaj - #

04.03.2023., subota

Osmijeh subotom


Vikendom ste navikli na humor kod Lastavice
dok se Euro odmara









-Dragi, kupi mi neki dobar smartfon!
- A ovaj drugi, šta ćeš sa njim?
- A on će da mi kupi bundu..."
- Šta?!
- Šta?"









Oznake: blog


- 07:05 - Dobro došli pristojnim komentarom na moj blog (20) - Isprintaj - #

03.03.2023., petak

Nove snage


U Društvu književnika Beograda posebno volimo prijeme
novih članova. Slušamo veoma različite autore, a sve na
kraju bude skladna cjelina. Moderator je 28.2.2023. bila
Anka Stanojčić, a u predstavljanju novih članova pomogle
su joj Vladanka Cvetković i Slađana Bajčić



Večre je otvorio predsjednik Društva
Zoran Škiljević

Moderator Anka Stanojčić
nastavila je vođenje večeri

Vladanka Cvetković predstavila je stvaralaštvo
Vanje Parače

Vanja Parača je izabrala najdraže pjesme iz svog opusa.


Anka Stanojčić je predstavila rad Dragana Biševca

Dragan Biševac je izabrao svoje pjesme i mudroslove

Slađana Bajčić je predstavila najmlađu novu članicu.
Sa samo 15 godina, Ivana Karajanković već ima zbirku
poezije i roman.


Ivana Karajanković nas je iznenadila zrelošću svog
pisanja


Pažljivi slušatelji aplauzom su propratili svaku pjesmu
i prozne dijelove

Oznake: blog


- 06:02 - Dobro došli pristojnim komentarom na moj blog (21) - Isprintaj - #

02.03.2023., četvrtak

Čeznem da vam kažem


KABARETSKA PREDSTAVA
Beogradska premijera: 27.02.2023.
Scena „Aleksandar Popović”, Sezona 2022/23.


Preporuka potječe od sjajnog biletara pozorišta "Vuk",

Piće pred predstavu

Igra Milorad Dajmanović, prvak drame Beogradskog
dramskog pozorišta, sa odličnom ekipom pjevača,
recitatora, pijanistom. Cijela sala pjeva uz neke pjesme.
Zaključak: ponoviti gledanje!


Oznake: blog


- 07:01 - Dobro došli pristojnim komentarom na moj blog (19) - Isprintaj - #

01.03.2023., srijeda

Maldivi


Sin mi je poslao nagradno pitanje, šta se dolje vidi?

Odgovorili su točno samo oni koji su bili tamo.
Maldivi

Škrt je u slanju fotografija, ali evo još jedne

Oznake: blog


- 05:40 - Dobro došli pristojnim komentarom na moj blog (32) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

< ožujak, 2023 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Travanj 2024 (9)
Ožujak 2024 (28)
Veljača 2024 (22)
Siječanj 2024 (24)
Prosinac 2023 (27)
Studeni 2023 (28)
Listopad 2023 (21)
Rujan 2023 (17)
Kolovoz 2023 (19)
Srpanj 2023 (21)
Lipanj 2023 (24)
Svibanj 2023 (24)
Travanj 2023 (16)
Ožujak 2023 (32)
Veljača 2023 (28)
Siječanj 2023 (32)
Prosinac 2022 (32)
Studeni 2022 (29)
Listopad 2022 (32)
Rujan 2022 (28)
Kolovoz 2022 (25)
Srpanj 2022 (33)
Lipanj 2022 (26)
Svibanj 2022 (33)
Travanj 2022 (22)
Ožujak 2022 (31)
Veljača 2022 (30)
Siječanj 2022 (32)
Prosinac 2021 (39)
Studeni 2021 (31)
Listopad 2021 (32)
Rujan 2021 (30)
Kolovoz 2021 (31)
Srpanj 2021 (33)
Lipanj 2021 (29)
Svibanj 2021 (32)
Travanj 2021 (32)
Ožujak 2021 (33)
Veljača 2021 (30)
Siječanj 2021 (32)
Prosinac 2020 (32)
Studeni 2020 (30)
Listopad 2020 (31)
Rujan 2020 (27)
Kolovoz 2020 (31)
Srpanj 2020 (31)
Lipanj 2020 (30)
Svibanj 2020 (33)
Opis bloga

"Let lastavice –
slijedi tok rijeke
kao da pliva." ...

Saimaro


Opis bloga, najkraće: BITI ILI NE
BITI. Zašto netko piše, ako ne da
bi sastavio sve svoje dijelove?
Od trenutka kad krenemo u školu
ili crkvu, obrazovanje nas kida na
dijelove, uči nas da rastavljamo
dušu od tijela i razum od srca.
Mora bit da su ribari sa Kolumbijske
obale učeni doktori etike i morala
jer su izmislili riječ sentipensante,
osjećati-misliti, da bi definirali jezik
koji govori istinu.

Eduardo Galeano

(misao pronašla pedeset+)


Sviđa mi se koncept bloga. Šalješ misli
kao sjeme koje odnosi vjetar. Postoji
mogućnost da se sjeme primi i nikne
negdje, a da ti to i ne znaš. Da ga
netko nastavi njegovati bez da zna
tko ga je poslao. Ostavlja mogućnost
da ostaneš nepoznat i nepoznatom
otvoriš vrata za milijun potencijalnih
mogućnosti koje leže u svakom sjemenu.
(pedeset plus)


Cilj mi je biti Čovjek.
I tražim samo
Respect
I jednog dana, kada me ne bude, neka
iza mene ostane (između ostalog) bar
moja Pisana Riječ.

(White lilith)



Putovodoljubni gastronaut
(milord55)



Vrata prvenstveno služe
da prostor zatvore. Ona su
ulaz u njega. Uglavnom su
zatvorena. Otvaraju se
milom ili silom.
Internetske stranice zovu se
portali (portal: glavni ulaz
na pročelju dvora, palače,
crkve ili veće građevine,
izrazito likovno obrađen
(skulpturama i reljefima)
Tvoj blog je portal u tvoj
bogati svijet. Ulaz.

(Potok)


Nije li to smisao
putovanja
- da težimo
postati bar malo
bolji ljudi koji će
dobro što ga
u nekom času
drže na dlanu
dijeliti s drugima
oko sebe?

(j.)

Dok je mora biće i plime,
dok je plime biće i ljubavi
dok je ljubavi mora biti i oseke..

(mecabg)


Sad znam.
Ti si kao Dunav.
Stvorena da teče...
(sewen)

Prava si čuvarica od zaborava...
(sewen)



Kada lasta
u svoj foto virne
slikama nas
sve u srca dirne

(semper contra)



Ljepota se zrcali u očima promatrača
i pamti srcem...

(Dinaja)



Gde je ljepo u svim pogledima, tamo "leti" lastavica:))
(modrina neba)



Postoje lijepa mjesta na svijetu.
Jedno je ljepše i posebnije od svih.
O njemu pričamo srcem,
njega slikamo dušom.
Rodno mjesto.
Svaki tvoj zapis je lijep,
ali ovaj se zove
pripadnost i ljubav.

(Razmišljanja jedne žene)


Ne valja bez riječi.
Ne valja sa puno riječi.
Prava mjera je kad si
jasan sam sebi.
I kad se odražavaš u toplini
očiju drugih. To je onda, valjda,
prava mjera riječi
(morska iz dubina)


Svaka žena i muškarac
su unikati, a mi se
uglavnom ponašamo
isto prema svima,
tj. ponavljamo greške.
(Gogoo)

Drago nam je da si uzivala
i hvala ti na lijepim fotkama.
(posljednji komentar GMD)


mail:
ankas33@yahoo.com


Počasni komentatori bloga:
gogoo i Vladkrvoglad,
koji uvijek dodaju neke korisne
informacije mojim postovima.