Dječji svijet

11 travanj 2021

Nema ništa ljepše
nego kad srce moje
osvoji dijete. Veselje je
tu a dobrota i smijeh uz
leti nam vrijeme ostaje i
nikad ne prestaje.


To je lako, daješ dobivaš
nema razloga da svoje
unutra skrivaš.

Sreća je to.. osvojiš
svoje maleno koje je
Veliko. Osvojeno to je
moje voljeno. Jednostavno
i milo u srce mi se skrilo.

Mi možemo svašta kod
nas radi mašta. Tako je
lijepo i lako, kad smo
za zabavu koja traje a smijehom
se okiti i ne staje. Ribice moje..
s njima dan je dodatne boje.

Ništa nije važno s djecom je
lijepo i snažno.

Divan je dječji svijet, za srce
radost i loše ne postoji sve
drugo je u najljepšoj boji, kad
se djecu neopisivo voli.

Ljepota je.. i uvijek nešto novo zato idemo dalje s njima sunce tu ne staje.
Samo ljubav... To je to...
Za mene najdraži svijet..
S njima divan je vatromet..

Oznake: #dječjisvijet

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.