Rascvijetana

05 travanj 2021

Ostani skroman u svojoj
veličini. Nadu otkrivaj
svakim danom jer ona
je u tvojoj blizini a vjeru
u sebe čuvaj i puni svakim
korakom koji ti je dan.

Ljubi i Bori se za svaki
udah kojim si protkan.
Onaj pravi gleda onu
dubinu mora, daljinu
neba svjetlost sunca
koja se u tebi ogleda.
Pozitiva&energija cvijet
proljeća, zalazak ljeta budi
i voli cvijet cvijeta.

Dok gledam te, ptice
mi govore na svoj
način s vjetrom se
bore, šire krila grle
obale i zavičajem
prostranstva mila.
Vrate se i zovu me
neka ti budu oni koji
ti bojaju oblake, odlaze
kiše a razbude vjetrove
što mi srce njiše.

Nek te pronađu oni
slični tebi, drugi zaobilaze
da me zagrebali ne bi.
To su mirisi mog proljeća,
voli visine, dubke note tišine,
valove koji dižu me dok smijemo
se.. moj put si istine, do obale.

Poklon budi, nađu se i prepoznaju srcem prema zalasku obojeni ljudi.

Oznake: #rascvijetana

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.