Snovima jave

28 srpanj 2020

Lijepo je imati snove za kojima čezneš, oni me čine živom. Znaš da si na tronu u srcu,
taj san ganjam i guštam. On uvijek u meni živi, sve je bolji i veći. Sve ga više ostvarujem, ono što još nisam postigla u meni gori. Želim biti sve bolja, to me inspirira. Car na svojim snovima. Jačinom svojom, nadom boljom ka ostvarenju. Ako odustanem nije dobro, idem da vidim kamo li će me to odnijeti. Na krilima snova čarolija stoji čeka da sa mnom poleti ili zaplovi. Neka i moji snovi dožive čuda. Čudo iskušenja, do novih ostvarenja. Jednostavno i mudro... nek se otvori izvor i poteče rijeka snova da me dočeka senzacija moja, nova.


Imam postignuća razna kao i snove koji bojaju dan dok ne dostignem i let, moj neostvareni svijet.
I let je korak bliže snu da budem ostvarena na tronu srca ispunjena. Guraju oni koji vide da dalje i
dalje to ide. Oni znaju da prvaci su srcem slobodnjaci da stvoreni su za velike stvari kao pravi
umjetnici koji grizu dok ne veliko postižu. Tu sam jaka i obožavam biti faca između mene i
nje velike fajterice dve. Grizemo za sve.. ne odustaje se.. kamo nas god povede karakter i
san da se popenjemo na vrh uspjeha jer to je vrh našeg svijeta. Let iza leta,
Poput letećih sjena i prašnjavih terena razbijamo predrasude i šibamo u ono što volimo
rođene da se borimo, snove branimo i radu predamo za to je kad sreća vlada vuče te ludo
postignuće.

Mi velike srcem i lude željom...
srce raste što više snivam jer tako se ŽIVI ljepše
u bojama ovim penje se i penje SNOVIMA mojim!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Luda za onim svojim,
što ipak volim.

Magic of dream...

Oznake: #snovimajave

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.