Life story

30 ožujak 2020

Karakter ne možeš promijeniti, niti emocije sakriti da li tuge ili
neke veče ili sitne radosti jednostavno čovjek si. Takav ili onakav
svatko na svoj način kako nas Bog stvori, za sebe i svoje bližnje se
čovjek bori. Opisuje me, trenutak, dan a svaki je po svome obojan.
Nekad oblak, nekad kiša moje tuge briše. Dok mi udah nadu daje
glupost ili nešto malo smijeh za doživljaje. Vrijeme ispunjujem i kratim
s radom ili s dobrom knjigom, pjesmom ili nečim slatkim. Svaki put na
svoj način. Uz težinu svega ovoga, idemo s bojama i samo vedro....
Počela sam čitati "Šal od kašmira". Odrediš si prioritete i stvoriš svoj
ambient kakav ti je sad opcija.. Uz dobru glazbu bolje se osjećam, proljeće
ima ljepšu boju a moj dan lijepu notu za nastavak. Knjigu koja ide s listovima
otkriva svoju priču svaki me sve više obuzima kao zalogaj nekog odličnog
savršenog jela. Hoćeš nećeš misli polete na ovo što se zbiva i onda treba
se u nešto lipo kao u prirodu uputiti i opustiti. Dakle nalaziti neke svoje načine
za relaksaciju ili za provest ovo vrijeme na što bolji i kvalitetniji način.

Posvetiti se sebi.. hobi su nam sada.. ali svašta kreativnog se tu može
naći pa navali... My style is my style... pozitivom daljeee i "the show must go on, baybe"!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Oznake: #lifestory

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.