U bojama i mirisu.. začarana

07 ožujak 2020

Pobjegnem u svijet gdje pogled obaram lijep.
Imam tebe ono bitno, sve je ostalo zaista sitno.
Sve me sjeti na toplinu kad pogled uputi u daljinu.
Pogled procvjeta laticama, otvori se i grli zrake osunčane.
Oblak mog cvjetuljka, zna onaj tko mi pogled
obuzima. Pobjeći želim zavući se u proljetno, mirisno cvijeće
bojama radosti, ove lila, ljubičaste, bijele, žute, plave
raznovrsna paleta, divota stvorenoga cvijeta.
Neka nas veseli.. Onaj tko me pozna, zna moj cvijet
taj zauzme cijeli moj svijet. Uživati želim u malim,
sitnim bojama, u vrtu stvaranja.. neka me dočeka..
Evo tako jednog, šaljem vam i ja... neka nam je svima
Sretan dan žena!!!

Onaj početak..

Oznake: #ubojamaimirisuzačarana

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.