U svemu ljubav

18 siječanj 2020

Pišem samo što mi srce kaže jer ono ništa ne laže. Kapima piše kao danima kiše, što dušu natapaju. Osunča nas ton, oluja se miče osmijeh stvara kapi u radost pretvara.
Nemoj, radije biježi ne gazi moje srce ono svoje piše i kad je teško prebrodi i borbu i dalje vjetrovito vodi. Kad tad mi opet sunce zađe i ljubav osvane. Na papir riječi sjednu, vole razbacano puno o meni govore kao rose ocean se stvore.

Bez ljubavi smo poput mrtvog slova na papiru. S njom se rodiš i umireš a bez nje živjet ne možeš.

Volim taj drugačji i potpuno moj "nedorečeni" svijet ups stil. Svojstven i poseban samo ga treba razumijeti.


A tu, tu pak sve stane..

Oznake: #usvemuljubav

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.