Kroz oblake

31 svibanj 2019

Nema ništa ljepše od osmijeha i plemenitosti.
Mada tu osobinu samo rijetki posjeduju.

Upravo je u tome čar, a baš to te odaje.
Očita se, ili imaš ili nemaš.
Sa konjima je uvijek divno
srce leti, znaju
moje misli, čitaju sve
beskrajno čisto vole me/te.
Sa njima je sve lako.
Nose me pogledom..
dobrotom, ljepotom.
Slušaju sve... letim
zajedno kroz oblake!
Kad jašem potpuno sam
prepuštena tom letu, letu dubine
među oblake ogromne širine.
Ljepota između mene i nje te
predivne ljepotice, osjeti se
a mi u tandemu šibamo po
terenu.

Samo nam je nebo granica!

Slika sve govori, konje se lako voli.
Ako imaš srca za njih oni uzvrate s
njima među oblake...:))



Oznake: #kroz oblake

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.