Pitura

06 siječanj 2019

Pisanje oslobađa. Tako otvaram prozore dana
gdje vidi se svaka unutarnja moja strana.
Vrata su za goste drage što samo rijetki ulaze.
Tu pišem baš onako kako dišem. Svaki udisaj
dubinu ima, misli mojih novina. Ušetaj pruži
gušt kao svitanje dana romantika nam sa
svih strana. Onaj pravi
ima pravo zalazak da ostavi. Kao duša
koja može tragati, pisanjem ostvarivati
srcem zavoljeti. Misli koje voliš s njima
divno zboriš. Tko neće želim mu kolo
od mene odlazne, sreće. Upoznaš prolaznike,
prijatelje šarolike, putnike, paletu boja izmiješaju.
Rijetki su koji paletu opituraju i ostave sliku
pravu. Umjetnik je onaj koji te zadivi svojom
ljubavi i misaonom ljepotom. Pitura kroz
mene moje misli boja, vidi koja je nutarnja
paleta moja. Osjećaj je taj, umjetnički me
upoznaj. Kreativno, otkačeno me najbolje
opiše tko hoće sa mnom da diše.

Oznake: #&pitura#&

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.