Ja i leptir..

14 kolovoz 2018



Oborio me i zaveo ovaj atraktivan i
tako moćan stil. Leptir sinkronizacija
ruka, leđa i noga a moćno leti,
sloboda na gušt uz jakost tijela na
ljepotu me sjeti.

Ljubav vode i plivanja pokreće te
nosi tijelo, misli dok pamtiš pokret
koji stvaraš. Uđeš u stil, oslobodiš misli
ja i voda pratimo pokret, uranjam u
svijet gdje plavetnilo duše voli moj
let. Sva uronjena u leptira.
Veselo pliva, sloboda pokreta..u dušu
me dira..:))

Budi brza poput leptira..ili delfina..
Tehnika profinjena..i tu sam negdje ja..
delfin velikih raspona, ogleda se u leptira..
poseban stil i tehnika koja me osvojila.
Moraš osjetiti i voljeti...

Oznake: Ja i leptir

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.