Pripada moru

06 srpanj 2018



Sve sam ti rekla, napustila i zaboravila.
Zaron čini od mene čuda, postanem neka
druga, dubinama plovim i plavo volim.
Kao drugi dom, idem ka mjestu svom.

Kao mala bila sam plava,
vračam se plavetnilu tom velikom
raju svom. Dubine te, oduševile me
morsko dno koraljno.
Nikad ne mogu otići dalje
uvijek je u meni i oko mene
to veliko beskrajno oceansko
čudo.

U kapi spojena za tebe stvorena...


Rođena za more,
Rođena u moru,
misli mi se bore
a duša i srce vole
tijelom pripadam
zdravlju i guštu
vjerujem i zauvijek
se nadam te
tu najbolje
vladam!!!!!
Sirena me zovu
živim u moru..
moj vječni sjaj
morski doživljaj.
Sa morem dišem
najbolje se spojim kao
jedno u morski svijet
zaronim zagrljeno i
vrijedno...:))

Oznake: #&pripada moru...

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.