My LoVe

12 svibanj 2018

Osjetim te sa svih strana moja si ljubav, radost, vrlina i mana. Grlim te kao moje bogastvo jer ja kad volim, volim strasno.
Povezno je više toga kad je ljubav i sloboda.
Više toga obuhvačam kada volim tako shvačam ti, konji moj najdraži hobi i sport uz more plivanje ko riba u vodi a sve se tu radi o mojoj slobodi. Ljubav se stoplila sa time, očarala me a uz tebe eto to je to moje čudo!!
Plemenito i borbeno srce konja uz plivanje gdje ideš istom mjerom kao u jahanju nadmašuješ sebe, uvijek dalje. Mijenjaš se i rasteš u sportu s ljubavi, nadmašuješ svoja očekivanja. Uz svako postignuće jača sam i bolja gura me dalje a tu je ljubav i radost kao velika volja. Voljeti je bitno a tu jačaš i raduješ se baš dinamitno. Kolika je vjera u tebe od drugoga da možeš tako ispunjuje i tebe tako si još uvjereniji i motiviraniji. Vjera i ljubav jer mogu i hoću te nada i želja za dalje čim se oporavim. Konj je zbilja ljubav kao i more a od toga nema mi ništa bolje. Jedva čekam opet doć, radujem se onom što za mene ima moć. Love my beautiful horses and sea like deep smile happy I will always be.



srce u srcu...



do mog gušta..



WoW wow.. Ovo je fasciniranost ovom stilu ali velika ljubav prema moru i plivanju..
To je samo onako za moj gušt slika al fascinira me to vidjeti, ostanem
kao začarana u moru ako vidim da netko pliva ovim predivnim i nadasve
moćnim stilom.. LoVe this..:))Kissy

Oznake: hobi, strast, SPORT, snaga..my love

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.