Promjena.. očima duše*!*

15 veljača 2018

Promjeni te nešto u trenu trena da niti osjetio nisi,
koliko je moćna ta promjena i ruka njena.
Drugačije gledaš kad te nešto lupi, u dubini
sebe ne dopuštaš da te promjene. Čvrsto stojiš
kad ne daš više da te dira, otvorenih očiju do srca
samo uz puno mira. Promjeni me život, sada puno
bolje vidim, drugačija i jača idem naprijed ali s
više opreza i bez dopuštanja. Opuštanja su sada
moja ali uči me sve da budem svoja, drugačija i puno,
puno ali puno bolja za sebe. Sretnem li boljeg tebe...
E to je promjena u mojim očima, očima duše..




Ja sam takva borbena i jaka kao jahačica kasa, galopa i nekog takvog skoka.. volim sve što ima dušu...




Oznake: Promjena.. očima duše..

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.