Svjetski dan smijeha

11 siječanj 2018

Ovo je post o smijehu zato jer se ljudi sve manje smiju a zato su izmislili svjetski dan smijeha za poticanje a eto da malo i pišem o tome kad me potaklo.

Ja se volim smijati a volim ljude koji me znaju nasmijati.. i baš sam se malo prije ful nasmijala a onda vidjela da se i to obilježava iako meni to nije bitno jer još uvijek se smijem i to je obično na dnevnom redu iako ovisi o svemu pomalo ali ipak mislim da je istina u onoj izreci "dan bez smijeha je izgubljen dan". Smijeh je lijek.. zato doza smijeha manje stresa. E sad treba malo i biti takav ali uvijek se to može. Eto to je moja terapija koju preporučujem svima. U društvu me znaju ful nasmijati i zato treba se prepustiti ja to pamtim a tako možete i svi vi..smijeh pomaže i može nasmijati drugoga.

Kissy i sretan vam Svjetski dan smijeha!!!!!!!! Sa osmijehom vaša rosyblo..




.. jer zbilja jako je malo potrebno.. a djeluje i puno znaći!!!!!!

Oznake: smijeh

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.