ponedjeljak, 30.12.2013.

čestitka

Želim vam da kroz 2014. prođete bez nevera i crnih oblaka.



Baš ovako.
- 21:50 - Reci nešto (9) - Print - #

nedjelja, 29.12.2013.

pokušaj drugi :-)

Puno manje zahtjevan od pokušaja prvog, osim što je zločesta modelir pasta, nakon što sam je nanijela preko šablone, do jutra nestala.
Ali ono, baš, baš. Nestala.
Pa mi nije bilo druge, nego vratiti šablonu točno na već otisnuti reljef i obojati u bijelo.
Začudo, dobro je ispalo. Mislim, nisam mrljala i packala i tako to ...











Mama si je odmah prisvojila.
I našla joj mjesto na zidu.
A tata je zaključio kako kreativnu crtu sigurno imam na njega ! kiss

Oznake: slikanje

- 15:42 - Reci nešto (31) - Print - #

subota, 28.12.2013.

dođe mi da podivljam !

Vidim na polici ovo



I pomislim, super, baš to trebam, pasta sa 3D efektom, za rad sa šablonama.
Na sliku iz prošlog posta potrošila sam cijelu kutiju one koju sam imala doma, pa ajd da probam ovu novu.
Tražim na ambalaži uputstvo za rad na engleskom ... nema.
Talijanskom ... nema.
Al zato ima na tri jezika od kojih ni na jednom ne znam ni blejati.
Ima li tko može pomoći ?
Pliz ?



Prozirni ?



Naime, jedno pouzdano znam, kad navečer napravite otisak šablone s ovom pastom i mislite da ste dobili bijeli reljef, jer, pasta je bijela, dobili ste šipak !
Ujutro otiska nema. To jest, ima. Al je proziran i osjetite ga samo pod prstima !
Smijem li pastu miješati s bojom ?
I čemu uopće služi ako se ne vidi ?
I zašto roba za hrvatsko tržište nema upute na hrvatskom ???

Oznake: hobi

- 21:43 - Reci nešto (12) - Print - #

petak, 27.12.2013.

pokušala sam ... pa eto !

Ovo je bio najlakši dio.
Pripremiti platno.
Pis of kejk.



Ni ova druga faza nije bila prezahtjevna.
Nanošenje modelir paste.
Utiskivanje utora prstom ( to je bilo zabavno ).
Guranje u masu komadića mrežice u kojoj su, do malo prije, bili limuni.
Posipanje rižom.
I crtanje crta, onako, po želji. Malo tu, malo tamo.



Ono što ne znam, miješanje je boja.
To jest, ne znam dobiti nijansu koju želim. Lako je koristiti originalnu boju istisnutu iz tube,
al aj sad, dobi nijansu tirkizne ako si faca !
Dobro, znam da za sve treba vremena i iskustva, pa ako uzmete u obzir da je ovo moje prvo platno ikad,
jedno jedino u životu IKAD, možda i nije tako loše.
Zvuči kao da se opravdavam, jel ?









Oznake: slikanje

- 20:31 - Reci nešto (28) - Print - #

četvrtak, 26.12.2013.

kad se ima vremena ...

Oznake: make over

- 11:49 - Reci nešto (8) - Print - #

ponedjeljak, 23.12.2013.

kako odrediti veličinu kutije za poklon ?



Ne želim da vam se ostvare sve želje, jer onda ne bi imali što željeti ...
Ne želim da vam se ostvare svi snovi, jer onda ne bi imali što sanjati ...
Želim da vam se ispuni onaj dio želja i ostvari onaj dio snova koji će vas učiniti sretnima.

Vaša Zvonka kiss


- 12:15 - Reci nešto (15) - Print - #

subota, 21.12.2013.

Ispunjene želje

Dok svaka normalna žena pod bor želi parfem, šminku, oblekicu, cipelice, ja si kupim ovo :



Tri platna za slikanje, par akrilnih boja, nešto sjajnih kamenčića i dvije lampe koje želim oslikati.

I sve se smiješim dok gledam sve to na stolu.
Ali, nemam osmijeh samo zbog toga.

Pronašla tako željeni mir. Uživam u ovome što radim.
Više ne plačem, skrivena, zbog neizvjesnosti hoće li mi dijete hodati ili ne.
On je dobro, nadoknađuje nekoliko izgubljenih godina i živi život kako dvadesettrogodišnjak i treba.

Sve moje želje su se ispunile.
Zašto ?
Zato što ni u jednom trenutku nisam pomislila da neće.

Zašto vam ovo govorim ?
Zato što znam da ćete razumjeti.
- 21:36 - Reci nešto (36) - Print - #

četvrtak, 19.12.2013.

Jednostavnije ne može !

I tako, dok mikser sam muti bjelanjke, a ja u špajzi tražim najveću od velikih tacni ... opaaaaaaaaa ... vidi, vidi ...
Zanimljiv ulov koji nije završio u smeću samo iz samilosti.

Smutim ja tu kremicu i ubacim snijeg od bjelanjaka i napunim princezice.
A ne, ne, pečenje kućica u kojima će stanovati krema nije moj posao.
To je tuđi posao, ne znam čiji, ali moj nije !
Uostalom i nemam toliko vremena. Sutra moraju biti spremne za konzumaciju, a ja sam tek došla s posla.



Dok se princezice hlade, isprobavam novu četku za ljubimce.
Prasci jedni, vidno uživaju !
Čak i đukela, bez obzira što je četka u obliku mačke. Njega to ne zanima. Ni najmanje. Okreće mi rep i gleda me izvrnute glave hoću li početi s četkanjem. Ostali čekaju u redu. Svima se sviđa.
Opet zahvala prozirnom. kiss



A ja gledam u ulov iz špajze.
I sine mi !
Sad ću opravdati naslov posta !

Treba vam samo tri stvari:

- staklena teglica
- stakleni kamenčići
- pištolj za vruće ljepljenje



Pa prekopam frižider u potrazi za staklenkom. Nemam praznih, ali je u jednoj malo senfa kojeg ionako ne volim, pa je fino operem i krenem ...
Stakalce po stakalce i staklenka je obljepljena.
Sjetim se da imam još dva staklena svjećnjaka koji mogu odlično poslužiti, a i kakva jednostavna čaša je dobar izbor.

Evo rezultata:







Ono što sam dobila, vrlo su efektni svjećnjaci.
Možda bi dobro došla i kakva crvena traka zavezana oko njega, onako, zbog ugođaja. Možda potražiti stakalca u boji ?
Svjetluca i titra ! Ali baš baš !
Na žalost, slikama se to baš ne može dočarati.

Onda ?
Jel da da je jednostavno ? smijeh

Oznake: uradi sam

- 12:25 - Reci nešto (28) - Print - #

srijeda, 18.12.2013.

kutijice za keksiće

Obećala sam vam pokazati kako ćete urediti limenke.
Još stignete do Božića. Možete ih napuniti keksićima koje sami ispečete i pokloniti kad odete u goste.
Mišljenja sam da motivi ne moraju nužno biti Božićni, jer se limenke mogu koristiti za kavu, čaj, šećer, skriveni fond ...

Nije komplicirano, ali ima par caka koje sam naučila na vlastitim greškama.

Pripazite na limenke koje imaju metalne poklopce koji se samo nataknu na limenku. Nemojte bojati onaj dio koji ide ispod poklopca, jer ako ga obojate, čak i taj mali sloj boje i laka smetati će da se poklopac s lakoćom stavi i skine. Ili ga nećete uspjeti skinuti ili ćete oštetiti limenku nasilnim otvaranjem.
To pouzdano ZNAM.

Limenke s plastičnim poklopcima su poprilično dobre, poklopci se daju dobro urediti i kamuflirati, jer ja baš ne volim da se igdje vidi kako se radi o limenci.
Iz tog razloga, na poklopce i na dno limenke ( s vanjske strane ) zalijepim iskrojeni komad kartona, koji će lijepo sjesti u utor, a onda ga možete obojati u boju koja vam odgovara.

Najbolji poklopci pokazali su se oni na navoj. Naravno da ni kod njih nećete bojati limenku na onom mjestu gdje se navoj nalazi, ali će vam se poklopac, nakon uređivanja, lijepo stopiti s limenkom.

Ono što ja najviše volim je oblaganje poklopca i dna limenke špagom, ali to ispada preskupo, pa je kartončić izvrsna zamjena.

Prije nego počnete bojati limenku, premažite je ljepilom za salvete. Nakon sušenja, površina će biti mrvicu hrapava, pa će se boja lakše primati. Mislim, možete je i ovako oguliti noktom, ali ipak malo bolje drži, pa nakon ljepljenja motiva i laka, nema straha od oštećenja.
Hm, to još nisam probala, ali želim vjerovati da je tako.

Za ukrašavanje, najbolje je koristiti ostatke salveta. Sve ono što ne znate kad ćete upotrijebiti, a žao vam je baciti.
Toga kod mene ima puna vrećica. Majstor sam za uništavanje salveta i mijenjanje mišljenja u zadnji tren.
Kada već odaberem i izrežem motiv, odlučim da ne bih baš taj, pa odbačeni motiv završi u toj vrećici.

Ovaj put, koristila sam cvjetne motive, a vjerovatno ste primijetili da baš nisam neki cvjetni tip.
Nekako tog cvijeća u decoupageu ima jako puno, pa mi nije zabavno, ali eto, sad sam htjela baš tako.
Mislim da su zgodno ispale.

Koristila sam:



- limenke
- decoupage ljepilo
- bijela akrilna boja
- akrilne boje pastelnih tonova
- perla pen zlatni i crveni
- liner zlatni
- spužvica za tapkanje bojom
- razni motivi sa salveta
- prozirni lak

Dakle, najprije zalijepite kartončiće ispod limenke. To ne morate, ako vam se neda, ali možete, ljepše je. Bla ...
Premažite limenke decoupage ljepilom, a nakon toga, kad se osuši, bijelom akrilnom bojom.



Ja sam bojala u dva sloja bijele boje, a nakon toga s jednom svijetlom bojom koju sam odabrala, a da mi paše uz odabrani motiv.



Pustiti da se osuši, pa nalijepiti odabrane motive.
Taj izuzetno težak posao odabira motiva, izgleda ovako:



To mi je uvijek teže od odluke koju ću čokoladu smazati.



Čokoladom se sladite dok čekate da se zaljepljena salveta osuši.
Nakon toga, perla penom i linerom, iscrtajte točkice, vitice, šare ili što god vam se sviđa.
Lakirajte sve u dva sloja .
Pričekajte da se osuši i možete ih puniti keksima.







Ajme, kolko mogu pričat !

Oznake: decoupage

- 07:12 - Reci nešto (22) - Print - #

utorak, 17.12.2013.

malo ugođaja ...











p.s. prozirni, hvala ti na onom linku za "čišćenje"
nema više ni jedne reklame.
ostala su samo podcrtana slova,
a za njih nema veze :-)))
- 10:16 - Reci nešto (15) - Print - #

nedjelja, 15.12.2013.

Naš San Njihov Osmjeh



Ovih dana nešto češće obilazim trgovačke centre. Ne zato što trebam nešto posebno ili zato što kupujem nenormalne količine hrane koje gledam u tuđim prepunim kolicima, kao da dan nakon Božića ne postoji, nego onako ... veseli me taj sjaj i košmar.



Ovih dana pred vratima trgovačkih centara djeluje i jedna udruga "Naš San Njihov osmjeh". Ne dosađuju, ne gnjave, samo uz osmjeh pruže mali letak na kojem piše da možete, ako želite i koliko možete, kupiti jedan prehrambeni proizvod za obitelji koje nemaju.
Njihova velika kolica za kupovinu se polako pune i to mi grije srce.
I pomislim si, e moja Zvonka, dok god ti imaš novaca za gluposti, mačke, mobitele, MAX-tvee i dok god si možeš priuštiti što god poželiš od hrane, slatkiša, obleke i ničega nisi željna, sretna si žena.



Danas me posebno dirnulo to sakupljanje donirane hrane, jer je djevojčica sa down sindromom uredno u kolica slagala svaku namirnicu koju bi joj ljudi dali.
I zahvalila se uz osmjeh.
Ovakva kakva jesam, oči mi se odmah napune suzama i stane mi knedla u grlu.

I baš svaki put kupim šećera, brašna, pašte, ulja, nekoliko različitih konzervi i predam to u ruke tog nasmijanog djeteta, pa gotovo pobjegnem da ne vidi kako ću se svaki tren rasplakati.

Pogledala sam stranice udruge http://www.nsno.hr/ i vidjela kako okuplja mnogo volontera i divim im se.
Doista. Baš divim. U stanju sam pomoći, ma krvi dati ako treba, ali suočiti se s nečijom neimaštinom i nevoljom, e to ne mogu. Ne zato što ja to ne bih željela, nego zato što ne bih prestala plakati i svaku bi tu sudbinu doživjela tako snažno da bi svaka ostavila traga na meni. Jednostavno se s tim ne znam nositi.
Ubite me, ali ne znam.

Oznake: osvrnite se oko sebe, niste sami na svijetu

- 14:39 - Reci nešto (13) - Print - #

subota, 14.12.2013.

još malo limenki














Drugi put ću vam pokazati kako ih možete ukrašavati.
Sad nemam vremena.
Moram gledati crtić "Kako izdresirati zmaja".

Oznake: decoupage, make over

- 20:04 - Reci nešto (7) - Print - #

petak, 13.12.2013.

???

Može li mi itko reći što su ova podcrtana slova po svim komentarima i ima li načina da to maknem ???
Dovraga !

Oznake: gnjavaža

- 12:01 - Reci nešto (13) - Print - #

srijeda, 11.12.2013.

malo dnevnog šarenila

















Oznake: miš-maš

- 10:27 - Reci nešto (27) - Print - #

ponedjeljak, 09.12.2013.

Na primjer ...

... prekopavate doma po tavanu i nađete hrpu zgodnih stvarčica.
Među tom hrpom i nekoliko okvira za slike.
Godinama ih imate i nikada ih niste upotrijebili. A rado bi.
Okviri su od gipsa. Pretpostavljam izliveni iz kalupa.
Sva tri su istog oblika i imaju isti reljef okolo - naokolo.
Samo se boje razlikuju.
Prvi je srebrni i u kutu ima naljepljenog malog anđela, drugi je žut, a treći je bež.

Ne znam kako se piše "nalijepljenog" ili "naljepljenog", pa pitam google.
On mi odgovara: Showing results for zaljubljenih ?
NE ! Dovraga ! rofl

Osim toga, okviri nemaju nikakvo staklo, što znači da bi bilo koja sličica, koju poželite staviti u njih, morala biti zalijepljena u utor za sliku, a to opet znači da bi se na tom zubu od okvira skupljala prašina ... a to znači brisanje, brisanje, brisanje ... dok vam ne dosadi, pa okvire vratite natrag na tavan !
Gledate u njih i još uvijek vam nije ni na kraj pameti što umetnuti da bi bili ukras na zidu.
Tako si je mislila i moja prijateljica, pa kad joj se više nije dalo misliti, tutnula ih je meni u ruke.

Ovo su okvirići ( zamislite da je i srednji prazan, zaboravih slikati prije lud )



I tako ... mislim si ja ... ako zalijepim nekakav motiv sa salvete, bit će isto kao da je slika, pa prašina, brisanje i tako to ...
Onda se sjetim jedne fenomenalne ženskice sa FB-a i njenog rada i odlučim pokušati.
Kupim DAS masu, koju, usput budi rečeno, nikada nisam ni vidjela, a kamo li radila s njom. Nemam pojma ni o čemu što se toga tiče.
Al nema veze.
Do prije godinu dana nisam znala ni da postoji ljepilo za salvete. rolleyes

Dakle, uzmem DAS masu, komad najlona, jednu limenku, mali nožić, ravnalo. Alat po nahođenju. Da obavim što jednostavnije ono što trebam i da ne, po mogućnosti, zaprljam ništa.



Odrežem komad mase nožićem i stanjim je u rukama. Stavim između dva sloja najlona i razvaljam limenkom. Onako, kao kad valjate tijesto.
Izmjerim utor na okviru i ravnalom i nožićem izrežem komad koji će pasati u taj utor.
I tako puta tri.



E sad, masa se suši na zraku.
Koliko se suši ?
Da li se malo stisne kad se osuši ?
Smije li se bojati dok još nije suha ?
Nemam blage veze.

Pa lijepo obojam sve tri pločice. Neosušene.
Jednu u srebrno, drugu ostavim bijelom, a treću obojam u boju kože.
Pa dok su još tako mekane, u dvije utisnem silikonske pečate s nekakvim tekstom, a u treću gumeni pečat sa slikom leptira.

Onda kapnem malo silikona u svaki od utora na okvirima i zalijepim moje pločice.
Hoće li silikon držati mokru DAS masu ? Ne znam.
Padne li priji pločica na glavu dok bude ležala na kauču, znati ću da ne lijepi.

Evo rezultata:









p.s. molim sve one koji ovo budu čitali, a znaju kako se s DAS masom radi, nek ne zamjere na neukosti, nego neka mi daju detaljne upute za ubuduće. sretan

Oznake: make over, slike

- 13:45 - Reci nešto (21) - Print - #

subota, 07.12.2013.

lolipop ... i kako ga napraviti



Zapravo je ovo priča o lampi. fino

Dakle ...
Uzmete jednu dosadnu lampu u obliku lizalice ( ne falusa, joca, nego lizalice ), pa je okolo - naokolo oblijepite trakom u različlitim razmacima.
Doooooobro pritisnite ljepljivu traku da vam se boja ne podvuče ispod nje, jer će vam se onda sve zamrljati kad je budete skidali, a to može biti poprilična gnjavaža.



Odaberite tri boje.
Ja sam odabrala nježno žutu, jarko žutu i bakrenu.
Pa sam najveći razmak među trakama obojala tom nježno žutom,



a ostalim bojama, dvije preostale tanje trake.



Ljepljive trake skidala sam dok je boja bila još pomalo svježa, jer ako se sasvim osuši, može pucati po rubovima kako skidate ljepljivu trasku, pa ćete imati nazubljene linije, a to vam se neće svidjeti.



Pustila sam sve da se dobro osuši preko noći.
Sutradan sam dodala male ukrase sa šablonom i modelir pastom. Nisam pratila nekakav red, već onako, kako me pitalo.





E sad, ono što me mučilo je bilo to da sam primijetila kako nisam svugdje nanijela istu debljinu boje, pa je na nekim mjestima bila tamnija, gušća, a na nekim se gotovo providjela. To sam primijetila tek kad se boja osušila, a kako sam ljepljive trake već poskidala, nije bilo načina da izjednačim boju.
Pretpostavljam da je razlog podloga koja je neka čudna mješavina plastike i tek mrvicu mucastog materijala. Teško se boja i razmazivala po tome.
Međutim, kad sam sjenilo spojila na postolje sa sijalicama, bila sam jako zadovoljna.
Nježno žuta svijetlila je oker, jako žuta narančastim sjajem, a bakrena je bila samo mrvicu tamnija.
Svjetlo je probijalo jače ili slabije, ovisno o debljini boje i to mi se baš svidjelo.





Žao mi je što slike ne mogu dočarati jačinu boja, ali u konačnici sam zadovoljna.
Pitanje je samo hoće li prija biti zadovoljna.
Ipak, ako ne bude, ja ću vrlo rado zadržati ovu lampu, a njoj kupiti novu.
Našla sam joj lijepo mjesto i baš mi se uklopila ... sretan

Oznake: make over, lampa

- 17:52 - Reci nešto (17) - Print - #

petak, 06.12.2013.

u međuvremenu ...





Oznake: decoupage

- 08:39 - Reci nešto (12) - Print - #

srijeda, 04.12.2013.

i tako ...

... moja mi prijateljica smišlja zadatke.
Pa je od nekud izvukla ovu lampu.



Veli da joj je dosadna ... kao da se to mene tiče ...

Oznake: decoupage

- 20:25 - Reci nešto (12) - Print - #

ponedjeljak, 02.12.2013.

za mog najdražeg informatičara

Koristila sam:

- dvadesetak keksić rama
- dva prastara procesora
- crveni kabel
- slova sa tipkovnice
- malo crvene trake
- dvije male kuglice
- pištolj za vruće ljepljenje



Pa malo ljepljenja, opečenih prstiju, slaganja pločica, savijanja kabela u oblik mašne, vješanja kuglica, slaganje slova u riječi MERRY X-MAS
i "vjenčić" za vrata je gotov, a moja ljubav me počastila riječima:
Majko, legenda si ! cerek









Oznake: informatika, Božić

- 18:33 - Reci nešto (13) - Print - #

nedjelja, 01.12.2013.

sretna obitelj



Ako svojoj djeci usadite uvjerenje da su mačka i pas neprijatelji, ona će cijeli život misliti da je to zaista tako.
Ako im pak dozvolite da vide kako se različitosti mogu uvažavati, voljeti i poštivati,
pružiti ćete im jedan sasvim novi kut gledanja, iz kojega će spoznati svu ljepotu šarenila.

Oznake: ljubav

- 13:26 - Reci nešto (11) - Print - #

Design @ by:Nisa

< prosinac, 2013 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Siječanj 2023 (1)
Rujan 2022 (1)
Srpanj 2022 (1)
Prosinac 2021 (1)
Studeni 2021 (1)
Siječanj 2021 (1)
Rujan 2020 (1)
Srpanj 2020 (1)
Lipanj 2020 (1)
Svibanj 2020 (2)
Veljača 2020 (1)
Siječanj 2020 (1)
Studeni 2019 (1)
Listopad 2019 (7)
Rujan 2019 (2)
Kolovoz 2019 (1)
Srpanj 2019 (2)
Lipanj 2019 (3)
Svibanj 2019 (3)
Travanj 2019 (3)
Veljača 2019 (3)
Siječanj 2019 (1)
Prosinac 2018 (2)
Studeni 2018 (3)
Listopad 2018 (3)
Travanj 2018 (1)
Ožujak 2018 (1)
Veljača 2018 (1)
Siječanj 2018 (2)
Prosinac 2017 (3)
Studeni 2017 (1)
Listopad 2017 (1)
Rujan 2017 (9)
Srpanj 2017 (1)
Lipanj 2017 (2)
Svibanj 2017 (1)
Travanj 2017 (1)
Ožujak 2017 (5)
Veljača 2017 (8)
Siječanj 2017 (3)
Prosinac 2016 (4)
Studeni 2016 (5)
Listopad 2016 (6)
Rujan 2016 (12)
Kolovoz 2016 (16)
Srpanj 2016 (8)
Lipanj 2016 (5)
Svibanj 2016 (10)

Opis bloga



Ti me najbolje poznaješ:
Imaš vilinska krila i đavolji rep.
Imaš anđeosku aureolu i vampirske zube.
Imaš sjajno srce i demonske roščiće.


sretnimacak66@gmail.com


neki od LCHF recepata preuzeti sa grupe lchf sljedbenici.
Linkovi


Nisa
FreshCaYg
V
Roselina
Crafting Princess
malo ti malo ja
nečmenjanka
Plastik
Lilianke
dado
joca
sjedokosi
šašava mamica
Euro
20 do asa
bellarte
nisan EL DIABLO
hawkeye
mecabg
Simplica
obadzo
Isabel-ručni rad
catwoman
Tina
More ljubavi
Lion Queen
Bookeraj
geomir
apis
Mirela
neverin
Nemezis
križar
Ani ram
primakka
annaboni
B-612
topsicret
sarahB.
pablon
Lastavica
i tu i tamo
durica
Rib@rnica
povuci-potegni
GP-ZG
bocaccio
Okoš Bokoš
modrinaneba
mayday
shadow-of-soul
RandomHeart
walker gjuro
DOMENICO
Mayday
O-da životu!
VladKrvoglad
GMD
Lion Queen
Moja Moda
Mela
Wanda Car
gogoo
toma juda
SarahBernardht
Bolji zalet
Demetra
Dražen
stara teta
dnevnikjednerazvedenice
kako_ti_kupus
semper contra
Just me
Sinister Theatre
kaparoculica
suncokretica
atomski mrav


Guests