ponedjeljak, 25.11.2013.

Dormeo, da ili ne ?

Već se neko vrijeme dvoumim bih li kupila famozni nadmadrac od Dormea.
Znate onaj, na kojem se spava kao da lebdite na oblaku, a budite se bez križobolje, naspavani i svježi kao da ste već tri mjeseca na godišnjem odmoru.

E sad, zanima me kakva su iskustva.
Onih koji su pali na reklamu kako se i sama spremam. zubo
Molim pomoć. kiss

I tako, dok vani bjesni nevrijeme,



smišljam čime bih ubila vrijeme.
Pa mi padne na pamet kako reciklirati kartonske kutije i limenke.

Ako se pitate gdje je karton na tim limenkama, eto, na poklopcu i na dnu.
Tako se ne vidi plastični poklopac ni metalno dno.
Osim toga, lakše je obojati karton nego plastiku ili metal.
I puno je jeftinije nego te dijelove prekrivati špagom.







Da barem nisam pobacala sve one limene kutije za kekse ...

p.s. za one koji su pratili prethodni make over: prijeteljica je ODUŠEVLJENA !!! A meni je nakon onih loših komentara pao kamen sa srca ! smijeh

Oznake: decoupage, reciklaža

- 07:19 - Reci nešto (39) - Print - #

subota, 23.11.2013.

make over - mission completed :-)









Oznake: decoupage, make over

- 09:03 - Reci nešto (10) - Print - #

petak, 22.11.2013.

make over - nemoguća misija 3





Nedostaje još mali završni touch i gotovo ! zubo

Oznake: decoupage, make over

- 07:58 - Reci nešto (11) - Print - #

srijeda, 20.11.2013.

make over - nemoguća misija 2

Dogovorile smo se. Kutija i ja.
Obećala sam da je neću izbaciti kroz prozor na kišu, ako prestane tvrdoglaviti i pristane biti obojana.
I pristala je, pa se čak i razveselila svojoj novoj, šarenoj unutrašnjosti.





Jedino, malo je negodovala kad je vidjela crnu vanjštinu,



ali sam je utješila riječima:
- Ne brini, za svaku šminku potrebna je dobra podloga. sretan

Oznake: decoupage, make over

- 21:03 - Reci nešto (9) - Print - #

utorak, 19.11.2013.

make over - nemoguća misija

Jučer sam na radnom stolu imala osam stvari koje sam usporedo radila.
Dva staklena svijećnjaka, dvije limenke od kave, jednu veliku kuglu s anđelima, jedan adventni svijećnjak i jednu staru drvenu kutiju koja ima preko 30 godina, a izradio mi ju je nekakav lik koji mi se upucavao dok sam radila preko omladinske zadruge ( to se nekada tako zvalo zubo ) prije punih trideset godina, eto ... odu misli ... e da, i jednu crvenu kutiju, zaflekanu i masnu, koju mi je prijateljica donijela na make over.
I sve je to super, jedno se suši, drugo pitura, treće lijepi, šmirgla, crta, lakira ... ali ta crvena kutija ...

Ta je kutija baš odlučila da nikako ne želi biti bijela i ma koliko puta je pofarbala, ona je postajala samo za nijansu manje crvena. Ni makac od žarko roze ! Pretpostavljam da je puštala boju, jer je od nekog čudnog krpenog materijala, mislim da je karton presvučen tim nečim što se neda preobraziti.
Na poklopcu ima i jedan pravokutni okvir koji je zericu uzdignut od sredine.
Žao mi je da nisam slikala prije početka bilo kakvog rada, ali, ako zanemarite sve bijelo, možete si lako zamisliti kako je to izgledalo.



Sva sreća, relativno brzo sam shvatila da je mogu rastaviti i raširiti, jer sam naumila i zaflekanu unutrašnjost preobraziti, pa mi je bilo puno lakše raditi.



E sad, ako uzmem u obzir da bi trebala biti u nijansama ljubičaste, narančaste i crne, velika je sreća da mi je prozor u radionici sada zatvoren dok radim, jer bi inače, već sinoć, završila u dvorištu.
Kutija, ne ja rofl

Oznake: decoupage, make over

- 13:46 - Reci nešto (18) - Print - #

ponedjeljak, 18.11.2013.

Bali Beg





Na svašta se ja dam nagovoriti ! belj

Oznake: decoupage

- 07:01 - Reci nešto (29) - Print - #

petak, 15.11.2013.

Slatki blic



Ne znam jel tako i vama, ali što sam starija, to mi se češće događaju blicevi sličica iz djetinjstva.
Događaji, mirisi i okusi kojih se godinama nisam sjetila, pa onda sijevnu u trenutku, ničim izazvane i probude u meni želju za nekim starim, poznatim okusima i mirisima.
I sve me tako obuzme neka dragost i toplina i sva se raznježim, pa krenem ljubiti sina koji me u čudu rukama drži na udaljenosti kao da sam skrenula ... a dobro, nisam daleko, al svejedno bi me mogao pustiti da ga izljubim ...
Tako i jučer, osjetila sam okus kolačića kojih se nisam sjetila valjda trideset godina. Točno znam tu mekoću ugriza i okus kave, miris kokosa ...
Kolačići od čajnih kolutića.
Hm, recept nemam, a tko zna ima li uopće kolutića za kupiti ? Nisam ih vidjela godinama. Istina, nisam ih ni tražila jer ih ne volim onako suhe, ali u kombinaciji sa spomenutim okusima ...

Kliknem na Coolinariku i nađem milion recepata s čajnim kolutićima i od prve ubodem baš ono što tražim.

http://www.coolinarika.com/recept/cajni-kolutici/



Mislim, u receptu su kolutiČi i šeČer, ali to ne mijenja na okusu. rofl
Uz nekoliko preinaka: margarin sam zamijenila maslacem, stavila 15 dkg šećera umjesto 20 dkg i stavila 25 dkg maslaca umjesto 30 dkg.
Inače, to je baš ono što sam tražila !



p.s. i Bambo voli kokos.

Bonus fotka:

Oznake: decoupage, sjećanja

- 19:01 - Reci nešto (15) - Print - #

utorak, 12.11.2013.

muzičku želju ?

Mislim da je ovo najjednostavniji svjećnjak do sada.
S utrošeno minimalno materijala, čini mi se da je prilično efektan.

Koristila sam:

- drveni svijećnjak
- bijela akrilna boja
- ljepilo za salvete
- ljepilo za salvete s gliterom
- salveta s notama
- modelir pasta
- kist
- špatulica
- ukrasna mašna
- prozirni akrilni lak



Nisam puno komplicirala.
Obojila sam svijećnjak bijelom akrilnom bojom u dva sloja.
Kad se dobro osušilo, na vrh, oko svijećnjaka nanijela sam špatulicom modelir pastu, tako da izgleda kao da je po vrhu padao snijeg.



Zatim sam izrezala salvetu na trake debljine svijećnjaka i zalijepila.
Dobro sam osušila, pa premazala ljepilom s gliterom.
I, nakon toga sve lakirala u dva sloja.



Dodala mašnu za svečane potrebe,



i promjenila pozadinu.



Pis of kejk. smijeh

Oznake: decoupage

- 23:00 - Reci nešto (15) - Print - #

ponedjeljak, 11.11.2013.

važno je revno obavljati svoj posao





Pozirali su. Tini.
Kako bih ja imala privjesak.



Lako je raditi uz ovakve modele !

Oznake: modeli

- 12:47 - Reci nešto (15) - Print - #

subota, 09.11.2013.

Priznajem da nisam znala ...

... što ću s ovakvim svjećnjakom kada sam ga dobila,



nisam imala ni najmanju ideju kako bih ga uredila, a da pri tome zadrži tu neku ozbiljnost koju ima.

Evo što sam koristila:



- zlatnu akrilnu boju
- crvenu akrilnu boju
- spužvicu za bojanje
- zlatne zvjezdice povezane zlatnom niti
- pištolj za vruće ljepljenje.
- prozirni akrilni lak

Postolje i križ obojite zlatnom bojom u dva sloja.
Svijeće obojite crvenom akrilnom bojom



Zatim sve lakirajte prozirnim lakom dva do tri puta.
Svjećice omotajte zlatnim zvjezdicama i zalijepite silikonom.





Mislim da je prilično efektan i da bi izvrsno nadopunio blagdanski stol u krugu obitelji.

I još dva uratka koji svakodnevno mogu uljepšavati vaš prostor.





I na kraju, ono što vam nikad nisam rekla, je koliko mi znači vaše mišljenje.
Zahvalna sam vam na svakoj riječi, pohvali i pokudi.
To me usmjerava i pomaže da vidim kuda uopće vodi ovo što radim.
Hvala kiss

Oznake: decoupage

- 22:02 - Reci nešto (9) - Print - #

petak, 08.11.2013.

sasvim jednostavno



Izrađeni od korijena hrasta, predivne boje, sjajni i masivni.

Oznake: decoupage

- 19:40 - Reci nešto (6) - Print - #

utorak, 05.11.2013.

popodne ... lijeno, radno, lijeno, radno ... ma ne znam !

Moj Bambo je jako zahvalni mačak. Prati me po kući kao pas.
Dočekuje na cesti kad se vraćam s posla.
Trčkara ispred mene sve do ulaznih vrata. Vodi me doma.
I onda čeka.
Čeka dok riješim ručak, spremim stol i suđe i odem u radionicu.
Onog trenutka kad legnem na kauč, spreman je smjestiti se tamo gdje najviše voli ...



I da se njega pita, iz tog položaja se ne bih micala barem dok ne ogladni.
Jučer sam u čudu gledala kako je skočio u bide, čučnuo iznad odvoda i piškio !!!



Danas mi je prijateljica dala kutiju. CRVENU, ne rozu ! rolleyes



Pita mogu li je urediti tako da se ne vidi na njoj natpis, lijepa je, čvrsta, pa bi je držala kao ukras ...
Mogu, kažem, ali ako ti se ne žuri, nekako nemam inspiracije s kutijama.

Donesem je doma i dok Bambo leži na meni, gledam kutiju na radnom stolu i ...











Dok su se pojedine faze kutije sušile, napravila sam i jedan tanjur.
Ponovila sam prošlogodišnjeg jer mi se motiv jako sviđa.
Možda ovaj ostane kod mene ...



Eto ...

Oznake: decoupage

- 20:45 - Reci nešto (25) - Print - #

subota, 02.11.2013.

moje carstvo

Dva dana ne izlazim iz radionice.



Nazvat ću je ateljeom kad s uloženim budem na nuli. Prije ne.
Materijal koji sam kupila veliki je izazov. Osim toga, nekoliko narudžbi je čekalo, a ja ne volim kad se na mene čeka.
Jutros sam krenula u nabavku ukrasnih traka.
Ne, prozirni, nisam kupovala karirane. belj
Ovog puta su to bile sjajne, šljokičaste, predivne trake. Skupe ko sam vrag ! nut



Nekako mi je najdraže kad osobi za koju radim, pokažem da je to baš za nju, da paše baš u njen interijer. Naravno, ako znam kakav je, pa su tako nastala ova tri svjećnjaka, s motivima koje su one željele, ali s trakom i bojom koju sam odabrala za njih.
Još nisam falila, pa se nadam da će i ove cure biti zadovoljne, jer ja jesam.







Da skratim stvar s ručkom, natrpala sam kiselog kupusa, rebara, kobasica i svježeg mesa u lonac i stavila kuhati.
Mir Božji.
Dok se to kuhalo mogla sam raditi.
A jela sam da ... za to uvijek imam vremena. njami
I desert sam imala !



I na koncu ... pogledam onaj drugi dio radionice i čujem : dođi ... dođi ... dođiiiiiiiiii ...

Oznake: decoupage

- 17:41 - Reci nešto (28) - Print - #

petak, 01.11.2013.

šetnja šumom i posao koji valja obaviti













- 14:37 - Reci nešto (13) - Print - #

Design @ by:Nisa

< studeni, 2013 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  

Siječanj 2023 (1)
Rujan 2022 (1)
Srpanj 2022 (1)
Prosinac 2021 (1)
Studeni 2021 (1)
Siječanj 2021 (1)
Rujan 2020 (1)
Srpanj 2020 (1)
Lipanj 2020 (1)
Svibanj 2020 (2)
Veljača 2020 (1)
Siječanj 2020 (1)
Studeni 2019 (1)
Listopad 2019 (7)
Rujan 2019 (2)
Kolovoz 2019 (1)
Srpanj 2019 (2)
Lipanj 2019 (3)
Svibanj 2019 (3)
Travanj 2019 (3)
Veljača 2019 (3)
Siječanj 2019 (1)
Prosinac 2018 (2)
Studeni 2018 (3)
Listopad 2018 (3)
Travanj 2018 (1)
Ožujak 2018 (1)
Veljača 2018 (1)
Siječanj 2018 (2)
Prosinac 2017 (3)
Studeni 2017 (1)
Listopad 2017 (1)
Rujan 2017 (9)
Srpanj 2017 (1)
Lipanj 2017 (2)
Svibanj 2017 (1)
Travanj 2017 (1)
Ožujak 2017 (5)
Veljača 2017 (8)
Siječanj 2017 (3)
Prosinac 2016 (4)
Studeni 2016 (5)
Listopad 2016 (6)
Rujan 2016 (12)
Kolovoz 2016 (16)
Srpanj 2016 (8)
Lipanj 2016 (5)
Svibanj 2016 (10)

Opis bloga



Ti me najbolje poznaješ:
Imaš vilinska krila i đavolji rep.
Imaš anđeosku aureolu i vampirske zube.
Imaš sjajno srce i demonske roščiće.


sretnimacak66@gmail.com


neki od LCHF recepata preuzeti sa grupe lchf sljedbenici.
Linkovi


Nisa
FreshCaYg
V
Roselina
Crafting Princess
malo ti malo ja
nečmenjanka
Plastik
Lilianke
dado
joca
sjedokosi
šašava mamica
Euro
20 do asa
bellarte
nisan EL DIABLO
hawkeye
mecabg
Simplica
obadzo
Isabel-ručni rad
catwoman
Tina
More ljubavi
Lion Queen
Bookeraj
geomir
apis
Mirela
neverin
Nemezis
križar
Ani ram
primakka
annaboni
B-612
topsicret
sarahB.
pablon
Lastavica
i tu i tamo
durica
Rib@rnica
povuci-potegni
GP-ZG
bocaccio
Okoš Bokoš
modrinaneba
mayday
shadow-of-soul
RandomHeart
walker gjuro
DOMENICO
Mayday
O-da životu!
VladKrvoglad
GMD
Lion Queen
Moja Moda
Mela
Wanda Car
gogoo
toma juda
SarahBernardht
Bolji zalet
Demetra
Dražen
stara teta
dnevnikjednerazvedenice
kako_ti_kupus
semper contra
Just me
Sinister Theatre
kaparoculica
suncokretica
atomski mrav


Guests