petak, 30.06.2017.

Mjuza petak pidžama party

Aurora i još ponešto.... buđenje pod zvijezdama

Pod zvijezdama


Aurora

Aurora 1



Odo ;-)


Republika 1



- 17:57 -

Komentari (18) - Isprintaj - #

srijeda, 28.06.2017.

Soba s pogledom :-)

Bila, i idem opet :-)))



Zahvaljujem stranici mojaputovanja i villa-tropici na izvrsnim fotkama!!! Bolje nego moje...

Oznake: Palagruža

- 20:14 -

Komentari (16) - Isprintaj - #

ponedjeljak, 26.06.2017.

Tražim neprincipijelnog suradnika za uništavanje komaraca u pustinji :-)

(Ostavite svaki princip vi koji ulazite u? Što? Pustinju?)

Kaže jedan naš političar danas da nije važno što je koalicija neprincipijelna - ta važno je da je suradnja dobra.

Dakle, zamislimo kako bi to funkcioniralo u svakodnevnom poslovanju jedne tvrtke, društva...

Zamislimo takvu obitelj: njegov je princip da tuče ženu, njezin da pobigne s diteton i nešto jadna zabuca pa eto bidne matere koja sutra čeka da joj sina odvedu zbog principa zakona!

Zamislimo kako bi to funkcioniralo u obrani jednoga društva - rat je i bore se za obranu svojih principa - i odu na janjetinu s onima priko jer je s njima lipo papat, pa pivat... posli će opet tuć principe.

Mislim da je gospodin s početka priče Osječane principijelno oslobodio komaraca i svaka mu čast i hvala! Svojedobno sam hodala Osijekom s nogama ka bundevama... (o glavi neću principijelno ništa govoriti, e): "Mi smo riješili svoje komarce, ali država nije svoje. Kopački rit je njihovo leglo", reče on.



Ali, nećemo imati problem državnih komaraca još dugo jer su znanstvenici objavili da će Lipa Naša skoro bit pustinja, pa neće bit komančerosa više. Je mi lakše... Viđu karte od Nju Sajntista, an. Pa šta, pustara je već u nekim slavonskim selima jer u nekoliko mjeseci ode 500 mladih na zelenije životne pašnjake. :-(

Oznake: Principi

- 19:55 -

Komentari (13) - Isprintaj - #

petak, 23.06.2017.

S patkon na glavi priko granice :-)


Ne, ne i ne! Postoji zakon u jednoj lipoj državi SAD-a po kojemu ne smiš s patkom na glavi prijeći granicu ili policajac može ugristi psa ako će ga time smiriti ili... koliko još takvih zakona ima, olalalla



Imamo i mi svojih bisera.... ali o njima neću da ne bi u pržun. Bloger Stefanio upozorava boldnim slovima na širenje laži i kleveta na blogu, pa mi je mučat. Triba se čuvat, triba bit pametan, triba primučat, zamučat, zamuknut, umuknut, ma muči više, oš mučat, ni mu ni be, jer svi smo mi nekome sumnjivi.... Eto, moja maca Eva uvik sumnjiči sisavca za sve. Uvik joj je nešto kriv, i kad ga vidi - prvo popizdi, pa kruži oko njega i kruži, i krivo ga gleda, i mene krivo šta san usisavala kuću jer to nešto ne štima, ne znamo šta, al NE ŠTIMA! TO TRIBA TUŽIT, ODMA ;-))) I one šta muče triba tužit jer su sumnjivi i podržavaju neprijateljske djelatnosti. Koje? Ne znamo, ali naći ćemo. Tako je jedan arheolog nadrapa u Zagori kad je odija po pruzi gori-doli. Šta on ima ić gori-doli? Zašto ne ide livo-desno? Zašto uopće oda? Ko mu je reka to, an? Pa ga stavilo u bajbok na par dana dok se ipak nije utvrdilo da je arheolog - šta ne zna se šta je, al kad barba iz Zagreba urgira, može. Evo me Emi sumnjivo gleda. Koji kua tipčeš, daj mi mira ....



- 22:07 -

Komentari (12) - Isprintaj - #

srijeda, 21.06.2017.

Prilog samo za franju :-)

Hvala Franjici koja je napisala super današnji post! Inspirirala me na smijanciju do suza pa san nastavila lujkat po internetu za ove slije: imena luda nalaze se svuda :-)))



Špičkovina je već poznata stvar :-))) "Imena luda nalaze se svuda


- zvuk vode koji podsjeća na puštanje vjetrova često je utjecao na imenovanje vrela kao što su Prdamet u Lokvičićima kod Imotskoga ili Prduša na Elafitima. Nedaleko od hrvatsko-bosanskohercegovačke granice, u selu Brštanica nalaze se „indijanski“ toponimi kao što su Đe se voda splijeva (mjesto na kojemu se slijeva voda) i Pomozi Bog (teško dostupan predio)

- Močiguzica (vrh jednoga grebena na Hvaru)

- Konavoske sise (za dva grebena)

- na Kornatima otočići Babina guzica (u Tenji kod Osijeka postoji toponim Babin guz), Kurba vela i Kurba mala

- u Lici nalazimo brijeg pod imenom Derikrave, a pod Velebitom zaselak Dušikrave.

- Otrovanec kod Pitomače

- Poštenu Vas

- kod Varaždina se nalazi Tužno, a kod Sarajeva Čemerno..."

Sve je lipo i punoviše napisa Domagoj Vidović, Rodu o jeziku, ožujak 2016., br. 1.

Oznake: rodu o jeziku

- 20:58 -

Komentari (18) - Isprintaj - #

Narodni imperativ... na zapovid?



Psihologija jezika postoji. Jedna smišna znanstvena grančica. Ne tiče se puka san (iako bismo mogli i o tome).
Mentalitet jezika? Psihologija jezika pita kakav je to mentalitet koji moru tepa u ženskome rodu ili muškome, zašto su u gramatici prvo muški na redu (prvo je radio, a onda radila... dica su zadnja), ili zašto sam sebi ne možeš baš ništa zapovidit -
nema pa nema prvega lica zapovidnoga načina iliti imperativa. Npr. raditi. Sami sebi ne možemo gramatički zapovidit da radimo čak i kad oćemo.


jd.
1. ja - ništa, nula (nema ja radi, nego TI radi, vd. točku 2. koja posebno omiljena - ja ništa ne moran osim umrit)
2. ti radi
3. on... neka radi (lažnajk - nije pravi imperativ: neka +prezent = nemoš ni NJEMU/NJOJ zapovidit!)

1. mi radimo (moš zapovidit kad nas je više)
2. vi radite (najbolje)
3. oni... neka rade (opet gramatički lažnjak)

Ko tu kome išta može reć?

Uvik se može kad se može, jer neki ne mogu nikome, a neki svakome.


Osobno mi je veliko zadovoljstvo da sebi, čak i ako želim, ne mogu pošteno zapovidit jer moj jezik toga nema. Osobno ne računam na one koji stalno nešto - aj ti, aj ti...

Osobno mi je tragičan naš narodni imperativ: kad ti imperator ili šefika kaže - moraš pa nema vrde-prde.

Politički imperativ?

Kad to prebacim u politički kontekst - nestaje li odgovornosti i morala?

Koji su imperativi naših političara?

Jel jedno je kada si u privatnom životu sam sebi zapovjednik, a drugo kada u javnom prostoru patiš od nedostatka moralnih imperativa?

Oznake: moral

- 19:08 -

Komentari (4) - Isprintaj - #

nedjelja, 18.06.2017.

Put Višćica :-D

Čitam svoju omiljenu onomastičku literaturu - ilirsko, keltsko i ino nazivlje kojekuda. Većini ljudi dosadno. Razumijem. Meni svjedočanstvo o krvnim vezama s ljudima koje većina niti ne poima. Svjedočanstvo o ljudima koji su u nama nepoznati i njihov nepoznati život u tome nazivlju živi jednako dobro ili loše kao što živimo i mi, jednako voljeno i nevoljeno, siromašno i bogato, utlačeno, utučeno, šaljivo i prpošno. Matulići zar su nekada bili Vlasi, a Bobani Iliri? A Munižabe nisu munjene žabe, nego oni šta kredu žabe. Kako je nekada daaavno neki ukreja žabu i zašto pa je to ostalo ka testamenat u familji mu... e kad bi se i do toga moglo doći... Ljudi ko ljudi, nekada i sada.... a mene uveselila omiljena ulica



Put Višćica ;-) Šta su li skrivili jadni u prošlosti da su dobili takvo prezime?

A ja sam jučer lijepo oprala i posušila svoje metle jer sutra polijećem. Večeras nema tuluma - samo onomastika - jer ne pijem ako ujutro vozim. Zadnji put sam malo falila u slijetanju ;-)

PS Uletio mi u antenu, kratko - fala ti Bože, bivši ministar Barišić - kaže da nije smijenjen, nego... bla bla Dalje od nego nisam čula. Očito je Nu Ga krivo sletio, a nova ministrica da je liberalka. Nu Je - kakav je to liberalizam čerupanja fotelja? Ali, ja sam samo pijana višćoka pa biće da ne radzume Afrika ;-)

Oznake: ilirska imena

- 21:28 -

Komentari (43) - Isprintaj - #

Rajz and šajn :-D

The Lake Isle of Innisfree

(postoje jutra koje započinjemo kao Tom Waits i Igić u "Kava i cigarete", dok je život "Pod udarom zakona" ;-) i ona koja započinjemo odlazeći na neki naš Innisfree... kenda bura... rado bih opet slušala Biokovo...)

By William Butler Yeats

I will arise and go now, and go to Innisfree,
And a small cabin build there, of clay and wattles made;
Nine bean-rows will I have there, a hive for the honey-bee,
And live alone in the bee-loud glade.

And I shall have some peace there, for peace comes dropping slow,
Dropping from the veils of the morning to where the cricket sings;
There midnight’s all a glimmer, and noon a purple glow,
And evening full of the linnet’s wings.

I will arise and go now, for always night and day
I hear lake water lapping with low sounds by the shore;
While I stand on the roadway, or on the pavements grey,
I hear it in the deep heart’s core.
heart’s core.


https://www.youtube.com/watch?v=Lyz0aw4ySE8Lake...

Oznake: poezija

- 08:07 -

Komentari (23) - Isprintaj - #

petak, 16.06.2017.

Nu Je... bolji mi je Gabor Mate




Surfnem malo po tevejcu u neko doba kako bih vidjela imal neki dobar film. Odustanem brzo i priključim se na knjigu ili neki stari dobri film za dušu ili nešto dobro na ljubitjubiju - dokumentarac Alamar ili oni Mate Gabor - kojeg li imena za jednog cool intelektualca. Zvuči ko da je moja susjeda imentovala susjedinog muža, a ono tip za slušat stalno.
Da se vratim na Nu Je. Ona je moja nova ministrica. Bilo bi dobro upoznati se snjom - ka moraš bit u TIJEKU.
A meni je definitivno pametnije od toga što sam danas raščistila i načistila koješta, ležala bezveze...
I da me uhvatila big kakica to bi bilo zdravije od gledat je i slušat. Jer bolji je onaj Torente iz Glupe ruke pravde od ovih dobro uhljebljenih i uguženih prirepaka vlasti. Čemu gubiti vrijeme na odmotavanje celofana kad je unutra, e....

Evo moga Mate : https://www.youtube.com/watch?v=8_j5mmBa4mw
Dr. Gabor Maté - The Myth of “Normal”

i filmića Alamar

https://www.youtube.com/watch?v=7cRKgk4_4bQ

Pa tko voli, nek izvoli. U slast :-D




Oznake: neobrazovanje i nekultura

- 22:31 -

Komentari (9) - Isprintaj - #

subota, 10.06.2017.

RAZVOD od kuće, škole, ekipe - dan poslije sutra ;-) i kako se oporaviti od zlostavljanja

NESTRUČNO SAMOOBRAZOVANJE SHEBLANE UČE (moglo bi ispasti bolje od baljezgarija kojekavih dubioznih seminarskih otkrivanja tople vode u potrazi za izgubljenom pameću)

Kako se oporaviti od zlostavljanja? Zvuči glupo, ali meni nije kada je postavljeno u meni novom kontekstu, nadam se, ne tek privremene odlučnosti. Taj moj novi kontekst i nije nešto novo za ovaj svijet, pa čak ni za mene. Blinka lampica duha u mojoj boci već jaaaakooo dugo, ma tko bi poslušao kad za to treba hrabrosti.

Mudri ljudi su uvijek bistro jednostavni. Nisam mudra i prihvaćam se kao takvu. Imam sreće da sam čitala neke mudre i valjda nešto naučila, al od teorije do prakse vode hrabrost, volja i snaga, a tako je lijepo čitati i maštati i sanjati, a ništa ne poduzimati, njak.
Najlakše je kukati. Kukanje je dobro... treba otkukati, ali kad otkukaš svoje, trebalo bi nešto i učiniti, a ne samo uzeti predah do sljedeće kuknjave.

Sagledati sve...


Ono što vidim oko sebe jest:

1. šuti i trpi
2. tako je to i svi to gutamo
3. ništa se ne može poduzeti, pa čemu se zamarati

Kao da je ljudska duša tako neka stvar koju boli kua i nema veze sa životom čije zakone kao moraš poštovati čak i kad su posve bolesni - samo zato što svi to rade. S nekim ljudima smrdi, al je barem toplo, pa sad ti biraj oš se smrzavati sam.
Ja ću se smrzavati sama na toj vjetrometini jer tamo ne smrdi, a svako malo naiđe i netko tko je ispao iz sustava i ozdravio.
Tj., učinit ću sve da izađem


Vidim bolesne reakcije na situaciju zlostavljanja: moja je kada me osjećaj dužnosti, krivnje i srama sprječava da to priznam. Vidim to u očima onih malobrojnih od koji sam pokušala zatražiti podršku. Nisam dobila podršku - ono što sam dobila je deklarativno i pokazuje moj strah, njihov strah, blokade koje je teško probiti jer OD ČEGA ĆEMO ŽIVJETI AKO SE POBUNIMO, ILI OD ČEGA ĆEMO ŽIVJETI AKO POTRAŽIMO NEKO NOVO MJESTO ZA ŽIVOT,, ILI TAKO MI JE TEŠKO DA NI SAMA SEBE NE MOGU DRŽATI A KAMOLI TEBE, ILI ŽELIMO TO ŠTO PRIJE ZABORAVITI I NASTAVITI DALJE. Kud bi dalje kad ovaj put uvijek ide jednakome završetku: nezadovoljstvu, potlačenosti duše, zarobljeništvu.


Razvodim se od POSLA, ali i svoje obitelji jer gdje smo kad ja moram sve povlačiti. Danas mirno rekoh NE. Kućanski poslovi, naš društveni život.... blablabla.... nosite danas to sami. Skupa smo stvorili odnos da se od mene očekuje toliko toga. Ne krivim nikoga, ali zatvaram vrata sobe i ako ćete bez mene biti izgubljene ovce, vaš je problem. Pretvorili smo se u ljude koji se više ne razumiju. Nitko tu nije kriv i svi smo krivi, i ne osuđujem... samo odlazim. Već sam zapravo otišla, a da to niste primijetili.

Prijatelji, posebna tema. O tome ću neki drugi dan jer ne može sve sada i odmah.

Psihološka pomoć svakako: istarumatizirana sam i treba mi.

Odmor prvo... cijeli dan za sebe, a onda pomalo dalje u nekom novom smjeru.

Kad se odmorim, potražit ću neku psihološku pomoć na netu. Potrebna mi je ta vrsta podrške. Nemam love za to, ali možda postoji neko besplatno savjetovalište.

Uzrujana ne mogu ništa zdravo napraviti....

...a trebala bih ispraviti i pravopisne pogreške u ovim svojim pisanijam.... bit će i to

Dakle, kako se osjećan.... umorno, sheblano, skršeno, razočarano, poniženo.... NORMALNO, ČOVIČE, NAKON ONOGA SINOĆ. Prihvaćam, PROĆI ĆE, ALI STVARI TREBA MIJENJATI, DEFINITIVNO!

I PUNO TIŠINE, NO TV, ZAVUĆI SE U TRAVU

IDEJE: otići u Irsku kod obitelji, a i prijatelji su mi tamo... ili osnovati Udrugu za pomoć zlostavljanim profama... ili prodati stan i kupiti imanje u Lici te napraviti samoodržo domaćinstvo....

Oznake: Zlostavljanje učitelja - samopomoć

- 11:40 -

Komentari (11) - Isprintaj - #

petak, 09.06.2017.

Sezona lova na učitelje: 20 PRIJAVLJENIH U 2 DANA... ko na zecove i drugu stoku sitnoga zuba... raspalite, brale


I tako sam danas došla kući puknutoga filma. Napadnuta, izvrijeđana i ponižena. Pa, to mi je posao - učiteljica sam. Samo ove godine u mojoj je školi od verbalnih napada postradalo po zbornice, samo. Bila je ovo, zapravo, mirna godina. Što se bunim. Pa kako se već nisam navikla da ne smijemo pisnuti, zucnuti, prdnuti... ne smijemo davati opaske, a ja ih dajem, moramo dizati ocjene, a ja ih ne dižem, ravnateljicu moramo obilaziti u širokom krugu jer nas može anonimno prijaviti inspekciji samo ako je krivo pogledamo, iako ima svitu svojih koji je maze i paze, ali nikada joj nije dosta pažnje... predstavnici jednoga sindikata se ne smijemo obratiti jer upravo namješta posao za svoju "ćerkicu" pa je silno zauzeta, predstavnici drugoga sindikata pristup je zabranjen jer se odmara od otimanja satnice prvo jedne pa druge kolegice, a predstavnica za zaštitu radničkih prava zauzeta je udvaranjem ravnateljici. Razrednik se ne bi miješao... kolegice šapću po hodnicima jer su upozorene da je ravnateljica provjerila tko nije glasao za nju pa je lov otvoren, za pedagoginju se priča da anonimno prijavljuje kolege koje joj stanu nažulj, a nagaze je tu i tamo kad slučajno nešto odradi - inače je jako iscrpljena od posla... A sniženo vladanje nema nitko u školi jer kad se osmaš pokaka namjerno u vukovarskoj vojarni - tijekom posjeta Ovčari... - to spada u nestašluke, pa to su samo djeca koja su se samo nekoliko puta pokakala u školski pisoar, a onaj osmaš koji je jednoj učenici pisao da je kurbetina i da će je ubit kad jevidi, pa i to je nestašluk - sljedeći tjedan ti odlaze u srednju školu kao savršeni i vjerojatno će tamo nastaviti svoje izvannastavne aktivnosti koje je škola tako velikodušno honorirala svojim razumijevanjem.
I tako ja jutros radim od srca i pošteno i dođe mi ženica koja je bila nekoliko godina udivljena mojim razumijevanjem djece, pristupom, likom i djelom - i kritizirala svoje dijete koje neće da uči i neće, a ona ga stišće i stišće da se pitak kako je malac uopće uspio narasti, dođe i povede muža od dva metra i sto kila i grlatog i skakutavog pa je taj hopsao oko mene derući se i prijeteći učenicima koje i ne poznaje - jer ocjena ove godine nije u skladu s njihovom narudžbom. Kod mene do sada nisu naručivali... jesu kod drugih i te su narudžbe prošle. Kod mene nisu trebali naručivati jer se poklopio moj horoskop da je taj jadan i iscrpljeni dječak naučio i zadovoljio svoje ambiciozne roditelej koji tako silno žele da on ništa ne radi osim što radi ko crnac učeći i toliko je smožden da ne zna kako se zove. Što reći o majci koja sama priča kako je sina svoga izvrijeđala da je nesposoban i da se nikome ne sviđa i da ništa ne zna i nije u stanju i DA GA NITKO NE VOLI!!! jesam li to trebala nekome prijaviti - a kome kad nikoga nije briga. Bitna je naručena ocjena i izbjegavanje sukoba, ne talasanje, udvaranje roditeljima.
Sretoh prosvjetnoga savjetnika nakon nemiloga incidenta. Heboga, u šoku sam, a nitko oko mene kao nije. A on coool... kako i treba biti kad mu JE U 2 DANA 20 PROFA PRIJAVLJENO DA UGNJETAVAJU UČENIKE, SAMO IZ HRVATSKOGA...PIH ...KOLIKO ĆE IH SE SKUPITI ZA JOŠ KOJI DAN....

Oznake: napad na učitelje

- 23:10 -

Komentari (7) - Isprintaj - #

Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  lipanj, 2017 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    

Srpanj 2017 (3)
Lipanj 2017 (11)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi