petak, 23.06.2017.

S patkon na glavi priko granice :-)


Ne, ne i ne! Postoji zakon u jednoj lipoj državi SAD-a po kojemu ne smiš s patkom na glavi prijeći granicu ili policajac može ugristi psa ako će ga time smiriti ili... koliko još takvih zakona ima, olalalla



Imamo i mi svojih bisera.... ali o njima neću da ne bi u pržun. Bloger Stefanio upozorava boldnim slovima na širenje laži i kleveta na blogu, pa mi je mučat. Triba se čuvat, triba bit pametan, triba primučat, zamučat, zamuknut, umuknut, ma muči više, oš mučat, ni mu ni be, jer svi smo mi nekome sumnjivi.... Eto, moja maca Eva uvik sumnjiči sisavca za sve. Uvik joj je nešto kriv, i kad ga vidi - prvo popizdi, pa kruži oko njega i kruži, i krivo ga gleda, i mene krivo šta san usisavala kuću jer to nešto ne štima, ne znamo šta, al NE ŠTIMA! TO TRIBA TUŽIT, ODMA ;-))) I one šta muče triba tužit jer su sumnjivi i podržavaju neprijateljske djelatnosti. Koje? Ne znamo, ali naći ćemo. Tako je jedan arheolog nadrapa u Zagori kad je odija po pruzi gori-doli. Šta on ima ić gori-doli? Zašto ne ide livo-desno? Zašto uopće oda? Ko mu je reka to, an? Pa ga stavilo u bajbok na par dana dok se ipak nije utvrdilo da je arheolog - šta ne zna se šta je, al kad barba iz Zagreba urgira, može. Evo me Emi sumnjivo gleda. Koji kua tipčeš, daj mi mira ....



- 22:07 -

Komentari (12) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  lipanj, 2017 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    

Srpanj 2017 (3)
Lipanj 2017 (11)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi