< prosinac, 2004 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

LesBosTaR

Lesbostar Blogger.ba

mail me @ bloggerka@yahoo.com

P!Nk L!Nks

BLoGGeR T!PPs

Stihovi pjesama kojima nazive znam i ne znam, ali mi mnogo znače

Godine k'o srne, nestaju u bijegu. Uspomene sad su, poljupci u snijegu. Godine i snovi, rijeka koja teče. To je sve što imam, od tebe i sreće.

Dao sam ti dušu, srce sam ti dao. Ništa više nemam, al mi nije žao...


Podelit ću i ovu noć sa zvezdama
Prekrit ću te nebom kad budeš zaspala...

Otopit ću ti led sa usana,
Dat ću sve što imam za tvoja oka dva,
Kao mesec koji viri iz tvog dvorišta,
Obasjat ću ti lice kada budeš zaspala.

I ne znam dal te iko voli kao ja,
Al ne bi ova noć tako bolela,
Da me nisi volela.
...
Kao osmeh letnje noći nestaješ
Znam da nećeš doći
Ipak čekam te...

...

20.12.2004., ponedjeljak

Ne baš posve obična kajgana

Jedne veceri mi bi dosadno i nest sam bila kao ogladnjela pa se zadesim u kuhinji kako caprkam po frizideru. Kontam sta cu napravit za klopu i ono sto je najbrze bijahu jaja,... i ajd,... pocnem ja kao praviti jaja i pocnem u njih trpati sto sam stigla. Ispalo je super ukusno.

Ovo je mjera za mene i well, bude mi i previse.

1 jaje
ľ vrhnja za kuhanje (ono dukatovo malo pakovanje)
malo soli
prstohvat origana
Sve to smuckati i lagano peci na puteru

E sad,... prije no sto pocnete s ovim pripremite 'smjesu'...
Pola zelene paprike – isjeckati na kockice
Pola crvene paprike (roge cini mi se da se zovu, koriste se za ajvar) – isjeckati na kockice
Nekih 50-70g pilecih ili purecih presovanih prsa (ja volim dimljena pureca 'Cekin' prsa u ovitku – tak se nekako zove) – isjeckati na kockice ili kako vec da ne budu preveliki komadi
Oko 100g zutog sira koji se dobro topi (moja preporuka 'Livada') – izrezati na ploske

Zajedno s jajetom u tu 'jajcanu' smjesu ubaciti i negdje pola od ovih paprika i peci daok one se one ne smeksaju. U smjesu koja je jos zitka, ubaciti prstohvat vlasca (bilo susenog ili svjezeg – samo ja nigdje ne mogu naci svjezi).
Zatim u smjesu ubaciti piletinu ili puretinu, a moze i oboje,... i zuti sir,... mijesati dok se sir ne rastopi... (mljac sad sam mal gladna)

E sad kako servirati...
Meni super izgleda ovako...
Recimo dva duboka tanjura koje cemo predhodno obloziti listovima zelene salate u koje cemo kasnije izliti smjesu iz tave :)
Mozete ostaviti i tako, ili jos dodatno ukrasiti:
Pospete vrhnjem za huhanje malo – po koju kap po listovima zelene salate... a po rubovima smjese od jaja pospete slatkim kukuruzom (moze se naci konzerviran u svakoj bolje snadbjevenoj trgovini).
U slucaju da nema zelene salate,... snadjite se, moze samo kukuruzom da napravite obruc oko 'jajeta' i ukrasite svjezim bosiljkom (kojeg takodjer ne mogu nigdje naci kod nas) ili listovima persina.

Super salata uz ovo bi isla:
Uzmete pakovanje mozarela sira u malim kuglicama koje izrezete na male komadice, ne na ploske. Uzmete (ne znam koliko, skontate 'od oka') onog tzv tresnja paradajza – onaj sitni paradajzic i njega isjeckate tako na neke grube komadice (takodjer ne na ploske). Paradajz malo posolite i pobiberite (ali malo bibera) i pomijesate u nekoj zdjelici sa mozarelom. Sve to zalijte sa malo maslinovog ulja,... i eto,... dorucak ili lagani rucak je gotov.