< prosinac, 2004 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

LesBosTaR

Lesbostar Blogger.ba

mail me @ bloggerka@yahoo.com

P!Nk L!Nks

BLoGGeR T!PPs

Stihovi pjesama kojima nazive znam i ne znam, ali mi mnogo znače

Godine k'o srne, nestaju u bijegu. Uspomene sad su, poljupci u snijegu. Godine i snovi, rijeka koja teče. To je sve što imam, od tebe i sreće.

Dao sam ti dušu, srce sam ti dao. Ništa više nemam, al mi nije žao...


Podelit ću i ovu noć sa zvezdama
Prekrit ću te nebom kad budeš zaspala...

Otopit ću ti led sa usana,
Dat ću sve što imam za tvoja oka dva,
Kao mesec koji viri iz tvog dvorišta,
Obasjat ću ti lice kada budeš zaspala.

I ne znam dal te iko voli kao ja,
Al ne bi ova noć tako bolela,
Da me nisi volela.
...
Kao osmeh letnje noći nestaješ
Znam da nećeš doći
Ipak čekam te...

...

14.12.2004., utorak

Prikrivanje

Razmisljam o tome kako se covjek mijenja. Tako mijenjajuci se ipak zadrzava neku sebi svojstvenu liniju, osobinu, sta li vec, ali uvijek nesto.
O tome koliko i sta sve to gubimo vremenom, starenjem, sazrijevanjem, sa svim tim promjenama.
Istina je da ljudi koji nas okruzuju u bitnome mogu uticati na nas, doprinijeti nasem razvoju, a kakav ce on biti na nas zavisi od mnogo faktora.
Ne zelim reci da ste VI zanemarljiv faktor u mom sazrijevanju i odrastanju, primjerice.

Gledam sebe od prije godinu dana. Po onome sto sama vidim, dosta sam se promijenila. Ako te promjene vama nisu vidljive, meni ipak jesu.

Zivot je jedna velika i duga skola, ne sjecam se ko, ali neko mi je jednom rekao. Svaki dan se uvjeravam u to. Grijesila sam jer sam vjerovala ovome ili onome. Svoje sudove mijenjala pod uticajem drugih, klimala vlastite iako oni nisu bili pogresni. Grijesila sam i u tome sto sam drugima servirala svoje stavove, bez pretjeranog razmisljanja da li je sve to ok i da li sam to uopce trebala uraditi. Nikome nikada nisam zeljela lose.
Jako cesto se uhvatim u nekim analizama,... tumacenju onoga sto mi je neko rekao,... trazenja nekog drugog znacenja svega toga. Mislim da je to odraz moje nesigurnosti i nepovjerenja u druge. Ne mogu reci da ranije nisam sve to radila, ali mislim da je sve to ipak bilo u znatno manjoj mjeri.

Lazem u nekim glupim situacijama... ili bolje reci da se drugacije predstavljam. Prije nekog vremena sam sjedila na kafi ili je to bilo neko pice s jednom vise poznanicom nego prijateljicom.
Mislim da je ona gay, mada nisam sigurna u potpunosti. Znam da je tada bila (ne znam da li je jos uvijek) u vezi sa jednom djevojkom. Prica je bila o nekoj buducnosti. Ona je sigurna u to da 'ovim' zivotom nece zivjeti u nekoj buducnosti, da ce se udati i imati djecu iako je zbela. Pitam je kako ce biti sretna u takvoj vezi i takvom zivotu jer odgovor joj je bio da je to ono sto ona mora da da svojoj porodici koja joj je bila najveca podrska u zivotu. Odgovorila sam na sve to nekim odgovorom tipa, da ne znam i ne mogu da sudim i da ona najbolje zna sta je najbolje za nju.
Red je bio da ja govorim o svojoj toj buducnosti, ili vam ga, kako se u njoj vidim.
Nako hladno,... ne znam zasto,... odgovaram da sam se oduvijek vidjela samom sa prijateljima bez nekih pretjeranih obaveza.
U biti slagala sam, sto nisam bila svjesna dok nismo okrenule na neku drugu pricu. Istina je da se ne vidim u buducnosti, ali ono sto u njoj zelim je osoba koju cu voljeti, brak je apsolutno nebitan, dijete koje bi u mojim zeljama bila curica, stancic i vikendica... bilo gdje, dok god sam s osobom koju volim i osobom s kojom zelim prozivjeti zivot svoj. S osobom koja ce me ciniti sretnijom iz dana u dan i osobom koja ce se tako isto osjecati samnom.
Da li izbjegavajuci dati pravi odgovor na dato pitanje pokusavam sakriti svoju ranjivost (ako je to uopce ranjivost), sebe prikazati u nekom drugom svjetlu (kao nonemotional djevojce) ili sta, ne znam.
I svaki put kada uradim nesto slicno, vracajuci si film i analizirajuci ga, na takve stvari se lupim rukom po glavi s komentarom 'koja glupost'...

.... mislim,... Damn!