ponedjeljak, 13.06.2011.

Danas vam neću pričati o teškim temama, životu niti ičemu takvom.
Pričat ću vam o jednom mjestu. Mjestu koje svatko ima. Može biti mašta, blog, stvaran svijet. Tamo idem kad mi je dosta svih i svega, kada trebam odmora ili olakšati dušu. Znam da će tamo biti sve u redu. Ljudi koje volim ili samo ja. Ja sa svojim mislima. Tamo je sve po mom i nikad mi ništa ne nedostaje, ne živciram se niti žalim za nečim. Iako da, moji su postovi najčešće vrlo morbidni, tužni, zabrinjavajući i užasni. Ipak, ja tu uživam. Kažem što imam za reći, nitko se ne uvrijedi. A ako se to ipak dogodi, mene uopće nije briga. :)

I da... Kupila sam si predivan lak za nokte. I predivan je. I to uopće nije bitno, ali je predivan i obožavam ga. :D I bitno je to da je predivan.

http://www.ceneje.si/lepota-in-zdravje/kozmetika-higiena/licila/deborah-milano-dh-pret-a-porter-temno-moder-blescica_-_CX00210AE7&nscsclid=zxYgsde3j6iuFjxaJ8v4yQg

nisam mogla naći hrv ili eng. :(


- 23:11 -

Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

Opis bloga

Ovaj je blog otvoren za izrazavanje mojih osjecaja i za vase komentiranje mog pisanja. Nisam nadarena. Jednostavno mi oko jedan ujutro dođe inspiracija i pocnem pisati. Obicno te misli zavrse u spremljenim porukama na mojem mobitelu. Jedan od razloga zasto je otvoren ovaj blog jest taj da nisam vise htjela dijeliti svoje osjecaje sa svojim "prijateljima" na Facebooku.

Da vidim koliko vas je...
Od 23.05.2011.


free website hit counter code