sokolova

četvrtak, 26.01.2023.

Umiranje bez straha

Koliko puta već
mi smo usmrtili se zajedno,
grlom naiskap ispijajući žest
svih misli smišljenih
za sagorjeti želje sluđenih snova.
Ljubeći se bez daha,
ostavljajući malo vremena
za pomisao o životu bez života
koji nas čeka,
za svijest o disanju bez zraka.
Usmrtili, dragovoljno, isuviše strasno
voljenjem bez kajanja,bez straha.

U glatkoći,
bez prepreka klizeći vremenom
pod uznemirenu put
jedno drugom se zavlačili dodirom,
ljepotu tuge slamali osmijehom.
I nijedna ta smrt
nije bila dovoljna da ugasi svjetlo
rasuto u zaglavljenom uglu
naših snova.
Zajedno smo umirali voleći se
ne žaleći ni jednog trena,
grabeći jedno drugo od bola.
Silinom voljenja bez riječi,bez upita
hoće li biti života u životu
ikada za nas.
Umirali, ne pitajući za sutra,
ne tražeći odgovora

- 18:30 - Komentari (9) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

< siječanj, 2023 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Opis bloga

  • Zar sam ja kriv

    Zar sam ja kriv što mi život nije mio,
    što ujedno volim i mrzim sve ljude.
    Znam budućnost moja kakva će da bude,
    jer to je poklon moje muze bio.

    Zar sam ja kriv što sam pesnik koji
    peva teške muke i gorke nevolje?
    Nisam to postao od sopstvene volje -
    takvu sudbinu usud meni skroji.

    Znam - životna staza ružama ne cveta;
    Ona je buncanje, duše bolne san,
    i pesma moja dosadna je, znam,
    ali ja kriv nisam - takav sam poeta

    S.Jesenjin