subota, 04.06.2016.

Srce s kraja školske godine

(srce uočila Helena)

Već 3 mjeseca je prošlo kako sam na fakultetu a još vam nisam pisala. Stidim se zbog toga, ali vam obećavam, da ću sve to sad nadoknaditi!

Ali prije nego što nastavite sa čitanjem ovog pisma, molim vas, sjednite! Nikako nemojte dalje čitati ovo pismo stojećki!

Već su mi skoro potpuno zacijelile opekotine i već sam se skoro potpuno oporavila od šoka što sam morala da skačem sa četvrtog kata. Provela sam samo dva tjedna u bolnici, vid mi se već skoro u potpunosti vratio a i povraćam samo jednom tjedno.
Pošto sam požar izazvala sama, moraćemo fakultetu platiti 350.000 eura odštete, ali to nije ništa, jer je glavno da sam ostala živa, a to je najbitnije. Imala sam sreću, jer je čovjek, koji stanuje preko puta, primjetio što se događa i pozvao vatrogasce i hitnu pomoć.
Naravno, posjetio me u bolnici, a budući da nisam imala gdje da odem (moja soba je u potpunosti izgorjela), bio je tako ljubazan i ponudio mi da pređem kod njega. Ima jednosoban stan, ali nam je zato sjajno. Inače, on je dvaput stariji od mene, ali ludo smo se zaljubili jedno u drugo i planiramo da se vjenčamo. Još se nismo dogovorili kada, ali htjeli smo da se vjenčanje održi prije nego što se na meni primjete tragovi trudnoće.

Uistinu, dragi moji, postat ću majka! Znam, da jedva čekate trenutak, kad ćete postati baka i deda, i potpuno sam uvjerena da ćete bebice (jer čekamo trojke) primiti sa onoliko ljubavi, sa koliko ste mene okruživali kada sam bila mala. Jedina stvar, koja trenutno odlaže našu svadbenu svečanost, je da je moj zaručnik pokupio negdje neku odvratnu infekciju. Zbog toga smo oboje opet u bolnici, jer sam i ja to dobila, ali sada nam je mnogo bolje zahvaljujući antibioticima, koje dobijamo preko infuzije.

Doktori ovu bolest nazivaju sifilis, ili tako nekako.

Znam, da ćete mog supruga dočekati širom raširenih ruku, i uskoro će postati dio naše porodice. To je drag čovjek, i uprkos tome što nema završenu osnovnu školu, strašno je ambiciozan.

Naravno, on je druge vjeroispovjesti, ali znam da ste vrlo tolerantni, pa vam neće smetati ni to što je tamnije puti. Sigurna sam da ćete ga voljeti barem onoliko koliko ga ja volim!!! Budući da je približno vaših godina, slagat ćete se vrlo dobro, naročito kad se preselimo kod vas (jer je naš stan suviše mali za toliko ljudi). Čini mi se da su i njegovi roditelji čestiti ljudi, njegov otac je bio poznati švercer narkotika iz Kenije, odakle je porjeklom i moj budući... Budući da je odradio obavezu u zatvoru zbog svojih prijašnjih poslovnih poduhvata u našoj državi te i zbog godina starosti pušten je na uvjetnu slobodu i sada je tu sa nama.

Tako, sada, kada sam vam sve opširno opisala, mislim da je vrijeme da vam priznam da mi nije izgorio stan, tako da mi nije ništa, nisam ni bila u bolnici, nemam ni zaručnika ni sifilis, niti nikakvog crnca.

Istina je ta, da sam pala iz matematičke analize i makroekonomije, a iz informatike sam se provukla, pa sam htjela da vam pokažem da na ovom svijetu postoje i gore stvari od ovih!


19:15 | Komentari (5) | Print | ^ |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.

-- Ništa nije slučajno. --