četvrtak, 02.06.2016.

Srce ljubavi

263.

Zapanjujuće je koliko je mnogo ljudi
uspostavilo bezbroj puteva do lošeg raspoloženja
(pravila o boli) i tek nekoliko puteva do dobrog
raspoloženja (pravila o ugodi).

Odlučite odmah donijeti pravilo koje će vam
dopuštati da se češće osjećate voljenima.
Umjesto da
vaše pravilo za ljubav bude: "Samo kad mi
neprestano govori da me voli ... kupuje mi
skupocjene darove ... vodi me na egzotična
putovanja ... neprestano me dodiruje ... i spreman je
učiniti ono što mrzi činiti, samo da bi me usrećio" -
što će nedvojbeno ograničiti mogućnost da se
osjećate voljenima - možda biste mogli
pojednostaviti svoje pravilo i ustanoviti: "Ljubav
osjećam svaki put kad razmišljam o njoj ili kad
nekome izražavam svoju ljubav i naklonost."

Anthony Robins "Divovski koraci"






19:15 | Komentari (5) | Print | ^ |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.

-- Ništa nije slučajno. --