srijeda, 14.01.2015.

Srce od gume



Rio! Stafford sa srcem ll.

Današnje srce je dio loptice nakon Riove obrade. Pokušao sam zagristi tu lopticu da provjerim da li bi i sam mogao napraviti nešto slično, ali osim bildanja vilice, nikakav drugi efekt nije bio vidljiv. U razgovoru sa njim doznao sam kako je potpuno zaražen sa mojim srčekima i kako je dok ne ganja lopticu u stalnoj potrazi za slučajnim srčekima. Vidi ih u snu, gdje sanja da su sve loptice u obliku srca, a on da je profesionalni fotograf koji ih fotografira, i same loptice, odnosno srčeka više ne bježe, nego dolaze k njemu. Njegova gazdarica mi kaže kako jeca cijelu noć u snu. Srca pronalazi u svojoj zdjelici sa hranom. Tako je nedavno u pokušaju da jedno fotografira, pojeo pola mobitela.
U želji da mi pokaže svoju predanost, svoju je omiljenu lopticu iskasapio i napravio mi ovo ljupko srce. Sada će netko od hiperrealista reći kako, ako ju je namjerno izgrizo kako bi poprimila oblik srca, to više nije slučajno srce. Pa mislim stvarno, probajte nekome objasniti kako je pas to srce napravio namjerno, pa da vidite kad vas zatvore u ludaru.
Jučer ozljeda, danas komad loptice, a sutra tko zna. Vjerujem da će Rio još puno doprinjeti mojoj kolekciji slučajnih srdaca.


19:15 | Komentari (6) | Print | ^ |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.

-- Ništa nije slučajno. --