petak, 09.01.2015.

Srce od soli



Naiđem tako neki dan na nakupinu soli na cesti i odmah sam dobio ideju za biznis. Sakupljat ću odbačenu sol uz cestu, malo je ispuhati i počistiti, samljeti u mlincu za kavu, ispakirati u male vrećice zlatne boje, izraditi neki super cool logo u obliku dijamanta, prodavati pod nekim bombastičnim imenom, recimo "Dijamantna sol". Napisat ću da sadrži neke fenomealne sastojke od kojih ponovno raste kosa, koji smanjuju tjelesnu kilažu, odličan su afrodizijak i sprječavaju noge da smrde. Takav proizvod ću reklamirati u udarnom terminu, na svim programima radija i televizije, i to kao ograničenu ponudu. Pakiranja će sadržavati 10dag, a cijena će biti 100kn. Računica mi je čisto praktična, jer tako za tonu soli s ceste dobijem svoj prvi miljončić.
E sad, kad odbijem porez i troškove marketinga, pakiranja i distribuciju, pitanje je dali bi mi ostalo pola milje čistoga. Možda bolje da ja bubnem cijenu 200kn za pakiranje.

Flop!

Evo ga na sad! Sad mi se zbuši balončić.

"This time next year we'll be millionaires"


19:15 | Komentari (8) | Print | ^ |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.

-- Ništa nije slučajno. --