Don't worry...be happy... :)

31.08.2007., petak

petak za metak

danas je dakle petak za metak, a kako se kaže i tane u ostale dane......još sam "napušena" pa mi svakakve bedstoće padaju na pamet, a treba se i pripremiti za veseli i ugodan vikend.......

U krevetu


Haso i Fata vode ljubav, a Haso će:
Daj Fato sad malo gore, ajde sad malo dolje......
sad se pomakni lijevo....sad se pomakni desno.......
A Fata će: "Haso, jel ti to mene jebeš ili me parkiraš???"


Image Hosted by ImageShack.us



stari ali doabarrrrrrrr....
Seks liječi

Došla stara bakica k internisti:
"Doktore ne znam, kaj mi je, sva sam nekak loše, zbunjena, ..."
Nakon dugog pregleda doktor veli:
"Je, vama fali seks. Bar tri puta tjedno."
Na to će bakica:
"Je, recite vi to mom mužu na hodniku."
Ode doktor do čiće na hodniku i veli mu:
"Gospon', vašoj ženi treba seks barem tri puta na tjedan."
A čića će: "Kak to mislite tri puta?"
Doktor: "Pa najlakše ponedjeljak, srijeda i petak."
Čića: "Je, nemre to tak. U ponedjeljak i srijedu ja Vam ju dopelam, ali u petak ide busom."



Napuhavanje


Dječak uleti u roditeljsku sobu i vidi svoju mamu na tati kako skače gore-dolje, gore-dolje.
Roditelji su odmah prestali i dok se majka oblačila dječak ju upita:
- Što ste ti i tata radili?
A majka mu objašnjava:
- Znaš sine tata ti ima veliki trbuh pa se tu i tamo mama popne da ga pomogne tati izravnati..
Na to će sin:
- Pa mamice uzalud trošiš svoje vrijeme...
Kada si ti na poslu dolazi susjeda, klekne na koljena i napuše ga opet natrag...


Image Hosted by ImageShack.us


ah, a neki će možda ostati
Image Hosted by ImageShack.us



svima lijepo želim ugodan vikend, dobru zabavu, odmor, što kome već treba......i nemojte kaj zamjeriti....

- 10:51 - Komentari (7) - Isprintaj - #

30.08.2007., četvrtak

AVENUE MAAL

Dakle, shoping centara u Zagrebu ima na pretek, a sada se eto otvorio i novi....ajde, do ovog mogu doći tramvajem, većina ih je malo dalje, a obzirom da mi je osnovno sredstvo prijevoza tramvaj, ovo mi je ok......mada neznam šta da radim tamo??? ako idem, znači da imam para i da idem nešto kupiti.....vjerojatno jednom budem, ali ovo što je danas na otvorenju bilo me zgražava.......

Image Hosted by ImageShack.us


bacite pogled na to koliki im je prosjek godina???????

Image Hosted by ImageShack.us


penzioneri i mlade curice!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Tko je sve bio i gurao se u prvim redovima????? kupci????? možda poneki, ali mislim da je veliki dio onih koji sigurno nemaju para, a to su penzioneri.......zašto? da se mogu pohvaliti da su bili prvi??? da li zbog toga što će se nešto dijeliti??? ili jednostavno iz dosade?????

neznam, ali danas kada ću ići doktoru, valjda, biti će ih opet puna čekaona....ili možda neće, možda će i oni biti na otvorenju malla...........

Možda žele vidjeti uživo našeg gradonačelnika????

neznam, ja sam puno mlađa i vrijeme je trunutno grozno, boli me glava i teško mi je, a njima bi trebalo biti još teže.....pa kako im se onda da čekati u redu dok se ne otvore vrata i gurati.....

mogu shvatiti ove tinejđerice koje kreću u izvidnicu i spremaju se opeljušti roditeljske novčanike.....njima je to trenutno najvažnije.....počinje škola, treba se ušminkati, a nažalost djeca danas ili su na kompu, ili razmišljaju što će obući...po mogućnosti nešto prepoznatljivo (mislim na marku artikla).......kada će se otvarati muzej umjetnosi, koji je praktički preko puta neće biti nikoga, odnosno vrlo mali broj.......vjerojatno ih većina nezna da se to tamo gradi, ali za shoping centre se zna dugo prije.......kamo to sve ide.......??????????????....................shoping centri su puni a zoološki vrt je preskup za posjetiti?? halo????

i onda neka mi netko kaže da našoj generaciji 66' nije bilo bolje......nismo se mogli zamarati ovakvim stvarima, morali smo si sami naći neku zabavu i na taj način smo se i dobro zabavljali.......gdje god da smo otišli, zabavili bi se........nebi proveli vrijeme gledajući izloge, već bi se zdravo družili.....razgovarali.....nismo se zamarali oblekom kada si mogao kupiti neke šrot hlače naše proizvodnje ili levisice preko šverca, a to se moglo samo jednom godišnje, barem kod mene, to je ipak dosta koštalo......ali većina nas je bila tako pa nam nije bio niti bad.........a telefon smo imali kada sam ja išla u 8. razred.........danas mladi neznaju razgovarati osim preko mobitela (mislim na sms) i preko interneta (msn), oči u oči kod njih baš i nije rašireno......za ono što govore preko tehnike, nema šanse da izgovore u glavu........kaj se to onda zove komunikacija?????........ah, očito je da sam još nabrijana, pa me sve nervira.........

jedino zbog čega bi danas ja otišla u mall je to da su su super konzumu kremšnite 1,99........kupila bi odmah 10 kom i dobro se napucala......jeeeeee
- 14:18 - Komentari (2) - Isprintaj - #

28.08.2007., utorak

hajde da se opijemo!!!!!!!!!!!!

Image Hosted by ImageShack.us


hajdemo ljudi da čašicu pića, ja častim......jeeeee............party......da čašica, mislim da bi mi dobro došla ipak cijela boca........

ali prije nego se oblijemo, moram vas veselo obavijestiti da sam si našla posao i vrlo vjerojatno skoro putujem zubo......zadovoljavam sve uvjete.......naravno za KIA-u ili kako da to već napišem...............
Image Hosted by ImageShack.us



inače, neznam zašto sam se uvijek našla u ovom liku, a tako trenutno i izgledam.......Image Hosted by ImageShack.us


kako lijepo, jel'da????

ali zapalila sam si jedan mali joint (nisam nikada ali mislim da bi mi takav baš trebao) Image Hosted by ImageShack.us


"osjećam se haj, mozak baj, baj. eekpjeva....." .......hihihihih.............

ma šalim se ljudi.........raspoloženje je kao vrijeme, katkad vlada stabilna anticiklona, a katkad ciklona, kako pušu vjetrovi to se mjenja.......

Mislim da će se kod mene okrenuti na buru, a onda će i biti sunca......u prijevodu: kada izazovem buru, razornu, svojim govorom onima kojima trebam nešto reći, ima velike šanse da se vrijeme smiri......samo kaj se ja neznam derati, derem se onda kada to više nema smisla......baš sam papak.....ha, tko sebe toliko hvali kao ja.........ali istina, prije bi se sakrila u mišju rupu nego se s nekim posvadila.....eeee, ali kada krene burninmad, onda sam groooozna, no na sreću to je stvarno jakoooooo rijetko........

hvala na lijepim komentarima....sretan....znam da dijete mora se boriti samo, ali teško je gledati ako nešto radi krivo, mada, jučer smo nas dvije razgovarale.....ona je osjećajna i brižna i svjesna je svega onoga što ju čeka....ali od velike želje i zbog sebe i zbog nas, boji se da neće uspijeti......dogovorile smo se da ćemo sve skupa napraviti, da nije sama i da će imati pomoć i podršku.........i stvarno vjerujem da ćemo uspijeti :):):):)

drago mi je da dijete želi moju pomoć, da kaže ako joj je teško....moram priznati da imamo lijep odnos.......i prijateljice, ali ima i poštovanja......i to puno........te što je najvažnije punooooo ljubavi...........ona doduše u nekim stvarima razmišlja kao odrasla osoba, ali ima i puno dječjeg......neke stvari su je natjerale da ojača prije od svojih vršnjaka, a s druge strane je normalno da želi biti ista kao i oni............jednostavno, truditi ćemo se koliko ćemo moći, tražiti ćemo i pomoć ako će trebati.........profesori u školi ju vole i također ju potiču da radi jer ima kapacitet, jedino te tinejđerske godine, pa neki događaji utjecali su na pad koncentracije i volje......ali, kako se ono kaže, kada uočiš problem, već si na pola puta da ga i riješiš.....kčerce često voli razgovarati s mojom sestrom, kako nema brata niti sestru, ona joj to zamjenjuje......inače ona je po zanimanju logoped i volim kada mi sa stručnog gledišta kaže da je moje dijete posebno......da, kada s njom razgovara i kada se druže, da ima osjećaj kao da su prijateljice, mada je razlika u godinama velika, i da ju oduševljava djetetovo razmišljanje.......i da smo postigli u odgoju ono o čemu mnogi sanjaju, tj. više ja.....ne da se hvalim, ali mužek je puno vremena proveo na poslu, najviše smo se nas dvije same snalazile........to mi je jako falilo, i meni treba neka podrška i pomoć.....no, jaka sam ja....

Malo me muče i neke zdravstvene tegobe pa to dodatno stvara neki nemir, pa novčana situacija......ah, problemi koje svi imamo i koji čine život onim što je........lijepo je kada se možeš ispucati a da ti to nitko ne zamjera....jučer sam se malo iscmoljila crycrycry a sa suzama je otišlo nešto te nervoze............malo sam i papala finofinofinomalo sam zgriješila, ali danas će sve biti bolje........mahkiss



- 14:13 - Komentari (6) - Isprintaj - #

malo edukacije!!!!!!!!!!!!!!!!1

Katastrofična anketa


U cijelom svijetu ljudi su odgovarali na jedno pitanje: "Kakvo je vaše mišljenje o nestašici hrane u ostalim dijelovima svijeta?". Anketa se završila katastrofalno.

U Africi nisu znali što je to hrana.
U Zapadnoj Evropi nisu znali što je to nestašica.
U Istočnoj Evropi nisu znali što je to osobno mišljenje.
U Americi nisu znali što je ostatak svijeta.


Image Hosted by ImageShack.us




kako je nastao oralno seks???

Image Hosted by ImageShack.us



Japi i plavuša


Sastali se japi i plavuša i pričaju, i utom kaže japi: "E, ajde da se igramo jedne igre. Ja tebi postavim pitanje i ti mi trebaš točno odgovoriti, a onda ti meni postaviš pitanje.

Ali ako ne budeš znala odgovor na moje pitanje, morat ćeš mi platiti 5 dolara, a ako ja ne znam odgovor na tvoje pitanje, ja tebi dajem 300 dolara."

Složi se plavuša.
Postavi joj japi pitanje i ona pogrešno odgovori, pa plati japiju 5 dolara.

Sad ona njemu postavi pitanje:
"Šta je to, kad ide uzbrdo ima 5 nogu, a kad silazi nizbrdo
onda ima samo 4?"

Razmišlja japi, lupa glavu, preispitava svo svoje znanje, odlazi na internet, Google, prelistava enciklopedije, ali odgovora nema.

Očajan, reče plavuši da ne zna i plati joj 300 dolara.

Kaže on plavuši da mu nije žao novaca, nego ga baš interesira što je to.

Kaže plavuša:

"Ma ne znam ni ja, evo tebi sad 5 dolara."



Dragi moji ljudivi, ovaj život melje li ga melje......znate ono kada neznate kako se izvući i jednostavno bi negdje pobjegli......eh, ja bih trenutno bježala.......da, samo kaj nemrem.....ali dobro, kako se ono kaže poslije kiše dolazi sunce.......kod mene u nekim stvarima dugo kiši (kao da živim u Londonu)........hiče me neka depra..........hm, nije mjesto da vas davim s time ali sam negdje to trebala izbaciti..........imate li vi katkad osjećaj da sve radite krivo ili da vam se krivo dešava......kaj ja znam kako to objasniti.......što vam pomogne?.......prijatelji???? pa već mi je bad njih daviti s time, kao da i oni nemaju svojih problema........muž???? hm, trenutno je u takvom stanju da niti ne vidi svoje probleme a kamoli da vidi moje???? ......... jedino što me veseli je moje dijete, ali i tu mislim da griješim......u stvari, mučim se time što ja mislim da radim prema srcu i razumjevanju i povjerenju svom djetetu, ali to se razilazi s normama ponašanja današnjeg društva........ fuck, poluditi ću.......počinje škola i bojim se da ona neće shvatiti koliko treba volje i snage da prođe dobro, a ako bude imala loše ocjene kriviti ću sebe, kriviti će me drugi..........a ja mrzim biti kriva.........odnosno, uvijek se osjećam kriva, pa mi ne treba još koja krivica.......uh, jebote, kaj sam zakomplicirala.......nadam se da je većina odustala od čitanja ovog djela, jer ovo izgleda kao razmišljanje budale.......ako je netko izdržao, sorry............pusek


- 08:19 - Komentari (10) - Isprintaj - #

24.08.2007., petak

da pokušamo oopet??!!!

Lijepo napisala, trudila se i onda to odeeee.........ta sam bila ljuta da bi najrađe bubnula u taj komp......ali, hebi ga, to mi je osnovno sredstvo za rad.....a vidim da nam sada stalno "sejvaju", super.....

Prvo bih se htjela osvrnuti na naše "početke".....dakle, nastali smo od majmuna, a neki se opet žele vratiti na to......odnosno, živjeti na planeti majmuna (pa zbog svega, očito tamo i pripada).....
Image Hosted by ImageShack.us
nemojte misliti da imam nešto protiv majmuna, Bože sačuvaj, nego me taj čovjek nervira što radi iz sebe........no, kako tko voli, neka izvoli......

moram vam se pohvaliti da sam uspijela skinuti nekih 3 kilice, nisam na dijeti, nego trenutno nemam apetit (Bogu hvala), pa to ide laganini prema dolje.......što dokazuje da se mršavi isključivo ako se smanji unos hrane i slatkog...........jako se veselim jer će to očito popraviti moj seksualni život.....hihihihihi.....

Image Hosted by ImageShack.us


ah ti muškarci, stalno se žale kako nam nikako ne mogu udovoljti jer nas ne razumiju, da smo komplicirane.....hm,hm, malo jesmo, a oni?????? ....nisu niti oni tako jednostavni, stenju i okreću se za nekakvim turbo komadima, uspješnim ženama, a doma govore kako baš vole kaj imaju ženu koja je dobra domačica, majka, itd.......pa kaj žele?????

Image Hosted by ImageShack.us



ja sam tipični primjer "domaće" žene, nisam nikakva karjeristica, svoj gušt nalazim z svojoj obitelji i ne sramim se to reći..........voljela bih da imam veću plaću, ali tada bi trebala raditi cijeli dan, a ako muž radi cijeli dan, tko će se brinuti o djetetu......rodila sam dijete zato što ga ja želim odgojiti, a ne bake i dede....oni dobro dođu da pričuvaju kada se ide negdje van.......teško mi je bilo ostaviti dijete u vrtiću, a kamoli da ga cijeli dan ostavljam negdje kako bi ja mogla raditi cijeli dan u firmi????.........na žalost, takva budućnost ćeka današnje mlade, jer nema više fiksnog radnog vremena......radi se koliko ima posla, a ti se snađi kako znaš........grozno mi je žao i djece koja će to proživljavati, jer ako nekoga dijete treba to je roditelj, a oni neće imati više vremena za njega osim možda preko vikenda.....onda ćemo se čuditi kakva su djeca???????........

Image Hosted by ImageShack.us



eto, ponosna sam što moj dragec doma ima i "sliku i ton" a ne pismene poruke.......pa makar taj ton i slika katkad nisu ugodni (npr. PMS)..........ali su živi......

pusek svima.......






- 11:12 - Komentari (8) - Isprintaj - #

13.08.2007., ponedjeljak

kako dooosadnooo

Vani pljuga vrijeme, oblačno, sve nekak deprimirajuće......a u petak...hebate, kakav kišobran, niti to nije imalo nikakve koristi, lijevalo je ko' iz kabla, svi živčani, nervozni, nabrijani, što se odmah vidi u prometu....kako se kaže: kada se žaba popiša sve stane, a kamoli kada su ovakve pljuščine....Free Image Hosting at www.ImageShack.us.......
nisam niti ja baš bila dobre volje Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-08-13 ali sam se trudila nekom unutarnjom meditacijom smiriti i pokušati normalno funkcionirati....Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-08-13......

vikend je prošao uobičajeno, dijete se premjestilo sa silbe ponovno na krk, dragi još uvijek gunđa a ja sve ono, ma daj neka uživa, mada i meni već jakooooo nedostaje i mislim da ju previše mazim.....a koga ću ako neću nju......samo neka joj Bog da pameti da ne napravi neku glupost i da, kada počne škole, unese toliko energije u učenje koliko unosi za zabavu......

a da je živo čupav i dlakav.......kod nekih čak i previše.......Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-08-13

moram priznati da me niti srednje dlakavi muškarci ne privlače, neke žene vole kada im se na prsima spetljaju prsti u dlake, a mene to baš i ne fascinira, ali što je previše je previše.....jadan......

ali i žene vole pretjerivati u nekim stvarima, i kada imaju neke normalne cice, misle da moraju dati si napraviti veće.....uopće ne kužim taj poriv.........prirodne, kakve jesu da jesu, su najljepše.......dobro ima nekih malih izuzetaka, ali kada si rade br. 6, nikako normalno......a samo si rade probleme....

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-08-13



a sada žene jedna edukacija, za one udane a i za one koje nisu, neka se uče.........hihihihihihi........mada ja, koliko god imala godina, ipak pečem kolače i sama popravljam kaj god mogu............
Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-08-13

eto, toliko od mene.......ovaj tjedan će biti još laganini, pa sam eto iskoristila da se bacim malo na blog, ali kada krene jesen.....vidjeti ćemo.........pusek svima




- 09:44 - Komentari (12) - Isprintaj - #

06.08.2007., ponedjeljak

eto mene opet do vas

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-08-06

evo, vratila se sa godišnjeg odmora....nije da smo bili puno, nekih 9 dana na moru i još par dana doma, mužek u gužvi s poslom, pa se eto nije imalo vremena....no, ne mogu reći da mi i ovo nije bilo dosta......

možda bi krenuli ranije, ali smo morali kupiti novi autić.....autić je lijep i dragi se opskrbio dodatnom opremom Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-08-05
kada je Beba 2 (tako zovemo naš tutač) stigla, utrpali smo stvari i krenuli......prvo smo morali ići po naše dijete i njezinu kumu na krk, gdje su se one očito jako dobro provodile, jer kada smo ih vidjeli nakon 10 dana mora, zaključili da se fakat na svjetlosti mjeseca ne može dobiti boja....odmah sam pomislila da su sada nadrapale, jer dok su s nama morati će se i okupati....:):):):)..tariću je bilo malo teže otići jer se mala zaljubila....hm...to oni zovu tako, a mi stariji mala ljetna avantura...kako kaže moja jase: ljetna avantura traje koliko i boja od sunčanja....dakle, pokupili našu dječicu (bina je kao naša, tara ju zove sekica) i prvo išli posjetiti šogora na pag.....tamo se jedan dan družili, kupali, prošetali i drugo jutro krenuli put primoštena, tamo su nas čekali frendovi na kavi........curama se nije baš išlo, no kada je moje dijete upoznalo nećaka od maxa, rekla da smo mogli ostati i prespavati kako bi se oni bolje upoznali....prvi dojam je bio jako dobar........mi odrasli i neozbiljni smo ih odmah počeli zezati kao ono: daj odrecitiraj pjesmicu, daj otpleši, hihihhihihi....pa čemu služe roditelji nego da osramote svoje dijete.....hihihihihi.....

eh, nakon kavice i gableca napokon smo krenuli put korčule.......kada smo došli u lumbardu mirno smo se raspakirali i bili spremni na odmor...

.Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-08-05....prvih dana je bila "mala" gužva, no, uspijeli smo sve "rastjerati" i ostali sami sa frendovima..........dva dana smo si iznajmili čamac kako bi obilazili okolne otoke što je našu djecu jako zabavljalo, a i nas........ja sam naučila da ne skačem u more s čamca koji nema stepenice, jer se definitivno ne mogu popesti, nekako moja "mala" guza neda gore, glupa gravitacija....moje penjanje je dobrih 40 min zabavljalo društvo, prijateljica je čak istegla rame pomažući mi......drugi čamac je imao male ljestvice, to sam prvo primjetila.....djeca su uhvatila neku boju, bilo je raznih načina nagovaranja, pa čak i podmićivanje s malom pivom....prestrašno, gdje je nestalo ono podmićivanje sa sladoledom i sl....cccccccc.....još sada osjećam grižnju savjesti.......i tak, dan po dan, brzo prolazi i morali smo krenuti doma........ja sam se odmorila i vratila u punoj formi u zagreb
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

a kada počneš raditi, taj čas se osjećaš da bi trebao opet nekamo ići...hihihihi......

onda smo djecu (ekipa s plesa) odveli na silbu, gdje će djeca ludovati 10 dana......dijete mi je čak reko da se kupa??!!!!.....jeeeeeee.........jedva čekam da čujem kako im je bilo, mada se već nešto kuha da poslije silbe ode opet na par dana na krk.....uh.......već nam jako nedostaje....tatek jako stenje, kao ono cijelo ljeto ju praktički nismo vidjeli....i meni je teško, ali ako to nju čini sretnom, super.....ja sam uvijek maštala da provodim cijelo ljeto na moru........



eto, to bi u kratko bilo to, ako uspijem doći do kojih slikica, budem stavila........

da, kada smo došli s mora, nešto me slomilo pa sam odležala dva dana sa turbo glavoboljom, već sam mislila da je to kraj.........a da sam otišla doktoru, misliim da bi situacija bila nekako slična....hihihihi......

Neshvaćeni suprug


Vrati se žena s liječničkog pregleda gdje su joj rekli da će živjeti još samo 12 sati, pa kaže mužu da bi voljela da se za posljednji put ljube divlje i strasno, čitavu noć, a muž odgovara:
- Lako je tebi pričat', ti se sutra ne dižeš...



da, da, da.......baš mi ga je žao...

hvala svima koji su svraćali i ostavljali komentare.....baš ste dragi.......veliki pusek svima.......



- 07:52 - Komentari (11) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Siječanj 2008 (3)
Prosinac 2007 (3)
Studeni 2007 (6)
Listopad 2007 (8)
Rujan 2007 (11)
Kolovoz 2007 (7)
Srpanj 2007 (1)
Lipanj 2007 (9)
Svibanj 2007 (10)
Travanj 2007 (13)
Ožujak 2007 (19)
Veljača 2007 (15)
Siječanj 2007 (19)
Prosinac 2006 (13)
Studeni 2006 (10)
Listopad 2006 (8)
Rujan 2006 (8)
Kolovoz 2006 (6)
Srpanj 2006 (4)
Lipanj 2006 (3)
Svibanj 2006 (14)
Travanj 2006 (13)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi