Don't worry...be happy... :)

09.05.2006., utorak

Pišem ponovno, možda budu na kraju dva posta s istim datumom.

Moram priznati da me je jedan komentar od xxxxxy zainteresirao. Nemam problem s primanjem kritike, tako da ako je bila namjera da me naljuti, nije uspjela. Za roditeljstvo nema uđbenika, i svi odgajamo kako znamo, da griješimo to je istina, ali želimo uspjeti da nam dijete bude poštena, vrijedna, samostalna, dobra i posebna osoba, koja će od svog prvog dana pa sve do kraja našeg života imati našu neizmjernu ljubav i oslonac. Tko će iskrenije savjetovati svoje djete nego roditelj, pa dali se savjet odnosio na školu, prijatelja ili simpatiju, svejedno, biti ćemo iskreni i pošteni. Napisala sam joj da bi htjela da se razvije i diskusija i da kaže svako tko ovo čita svoje mišljenje. Što je autoritativan roditelj? Da li je autoritativan roditelj onaj koji to postiže zabranama, batinama, kaznama, a da nema prijateljske komunikacije, naravno, kao roditelj-djete? Za mene se autoritet treba zasnivati na poštovanju, a ne na strahu.

Što se tiče članaka s portala, što je tu loše. Onaj tko pažljivije čita, naći će da sam naglasila "članak". Mnogi ne čitaju portal, a ima zgodnih savjeta. Uostalom da pišem o tome što sam skuhala i što je bilo na poslu, mislim da to nebi bilo interesantno. Znam da će na blog doći više tinejđera nego odraslih osoba, pa su i teme prilagođene njihovom dobu.

Da pišem svoje mišljenje o tinejđerima?? Što? Pitajte me ja ću vam odgovoriti?


Eto, pozivam svakoga da napiše komentar na tu temu, bez obzira bio on dobar ili loš.....pitanja.. dapače rolleyesrolleyes

- 14:27 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Siječanj 2008 (3)
Prosinac 2007 (3)
Studeni 2007 (6)
Listopad 2007 (8)
Rujan 2007 (11)
Kolovoz 2007 (7)
Srpanj 2007 (1)
Lipanj 2007 (9)
Svibanj 2007 (10)
Travanj 2007 (13)
Ožujak 2007 (19)
Veljača 2007 (15)
Siječanj 2007 (19)
Prosinac 2006 (13)
Studeni 2006 (10)
Listopad 2006 (8)
Rujan 2006 (8)
Kolovoz 2006 (6)
Srpanj 2006 (4)
Lipanj 2006 (3)
Svibanj 2006 (14)
Travanj 2006 (13)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi