svemir sf svemir

nedjelja, 10.07.2016.

POGLAVLJE : DRAKULSKA ZVIJEZDA

POGLAVLJE : DRAKULSKA ZVIJEZDA

Dok sam tako stajao otvorenih usta, stražari su prišli i bocnuli me laserskim puškama.
"Ne mrdaj!" prodere se jedan stražar
"U redu, u redu, ... " rekoh iznenađen "To je veliki nesporazum"
"Bacite ga u LILIHOL " prodere se Gropi Lopi izobličenim glasom. Bio je crvenog lica, izobličen u bijesu.
Poglavica Atopije je poludio. Ili je hipnotiziran, ili začaran ...razmišljao sam.
"Što je to LILIHOL ?" pitao sam sam sebe, mrmljao sebi u bradu.
Odjednom, oduzeli su mi Wiper, i poveli nekim mračnim, čudnim hodnicima.
Stražari su otvorili neka stara , teška željezna vrata, i ubacili me u vlažni, smrdljivi mrak.
Začulo se zlokobno metalno škljocanje brave.
Nakon nekog vremena oči su mi se priviknule na mrak.
Naslutio sam sjenu, kao da je netko još tu...
"Tko je to?" upitao sam.
"O mister Johnny, ja sam Popi !" začuo se poznati veseli glasić !
"Popi, stari prijatelju, što radiš ovdje ?"
"Poglavica me je zarobio, i stavio u Lilihol" reče Popi plačljivim glasom.
"Ali zbog čega?"
"Pojavila se drakulska zvijezda. Tada gmazovi polude. Zato je poglavica i poludio. Jedan stari astrolog, koji je koristio posebnu astrologiju, predvidio je, i upozorio nas je na to. Ali svi su mislili da je lud.
A jedan dan je nestao. Mislim da ga je Wable oteo. Jer Wableu jako paše da gmazovi polude.
Onda lakše vlada planetom."
"Ne razumijem te Popi, kakva drakulska zvijezda ?"
"Evo sjedni Johnny na ovu klupu, pa ću ti objasniti. Drakulska zvijezda je vrsta kvazara ili tako nešto. Zrači samo u pojedinim, pravilnim, dugim vremenskim razmacima. Zračenje ometa i uništava mozgove gmazova. Zato su gmazovi zaostali."
"Dobro, kužim, ali što je Lilihol ?"
"Lilihol je podzemni svijet na Atopiji. To je kompleks strašnih, neistraženih špilja, koje se protežu puno kilometara pod zemljom. Nitko se još nije vratio iz tih špilja !"

- 22:52 - Komentari (0) - Isprintaj - #

subota, 09.07.2016.

Jedna taho bomba leti pravo na nas !

Jedna taho bomba leti pravo na nas !
Odmah sam uključio daljinske komande lovca i lovac je izjurio u daleki svemir ! Okrenuo sam ga prema neprijateljskoj tahobombi ! Ali bomba je izvela manevar i izbjegla našeg lovca !
Lansirao sam drugog našeg lovca : U neposrednoj blizini našeg velikog broda, lovac i bomba su se sudarili ! Strašna eksplozija zaljuljala je naš brod !
Na ekranima svemir je počeo gorijeti ! Pogledao sam okolo po kabini. Svi smo bili čitavi. Pogledao sam instrumente kada su se smirili. Sve je bilo normalno. Borbeni oklop broda izdržao je udarce eksplozije ! Da naš drugi lovac nije pogodio bombu, možda bi naš oklop popustio !

Pogledao sam tahoradar : sve je bilo čisto ! Vratio sam prvog našeg lovca na brod. Oštećenja nije bilo.
Morali smo nabaviti čim prije što više svemirskih lovaca za obranu. Taho bombe i tahotopovi nam nisu bili dostupni. To je bilo zabranjeno oružje, smjela ga je posjedovati samo vojska i to glavna svemirska gardijska brigada intergalaktičke federacije.

Izgleda da je Wable oružje nabavio od nekih opasnih svemirskih švercera.
Ostavio sam profesora u orbiti da dežura, a ja sam krenuo u obilazak Atopije. Usput sam htio upozoriti i poglavicu Atopije da se moramo bolje naoružati.
Razaranje na plovećem otoku je bilo strašno, cijeli otok je bio ruševina.
Sletio sam na prirodni otok blizu Popijevog sela .
Potražio sam Popija, ali ga nije bilo, u selu sam našao poglavicu. Bio je u svojoj novoj luksuznoj plači, sad je bio kralj Atopije.
Glupi, nepotrebni raskoš na sve strane !
Nepotrebni luksuz bio je uvreda za moj mozak, uvijek sam volio efikasnost, jednostavnost, univerzalnost, ekonomičnost, brzo i ekonomično održavanje i trajnost.
U palači je sve bilo vrlo veliko, skupo, neefikasno, komplicirano, neekonomično, skupo za održavanje i slijedilo je glupu trenutnu modu.
Od neefikasnih skupih električnih vrata, do vrlo skupih zidnih pločica i skliskih podova, velikih prostorija koje je teško bilo zagrijati, održavati, čistiti.
Raskoš nepotrebni na sve strane. Bio sam ljut zbog razbacivanja novaca na luksuz.
Rekao sam poglavici Atopije : "Nije mudro trošiti novce na luksuz, bolje bi bilo da organizirate gmazove na efikasnu obranu Atopije !"
"Ti se usuđuješ meni prigovarati ? Meni ? Kralju Atopije ? Luđače jedan, zašto ne gledaš svoja posla ? Stražari uhapsite ga !" prodere se kralj Atopije Gropi Lopi.
U očima mu je bio luđački sjaj.
Ostao sam iznenađen velikom promjenom u ponašanju poglavice.

- 22:25 - Komentari (0) - Isprintaj - #

subota, 02.07.2016.

TAHOBOMBE

Divio sam se prekrasnom sportskom svemirskom brodu, srebrne boje.
Odlučio sam ga kupiti. Bio je jako brz i udoban, sada sam imao na raspolaganju milione intergalaktičkih kredita..
Svratio sam u knjižnicu. Kupio sam stotinjak knjiga za koje prije nisam imao novaca. Prodavačice su raskapčale bluze i pokazivale svoje lijepe dojke. Ljeto je na mojoj planeti najljepše godišnje doba ...

Poslije sam krenuo u trgovinu po turističku opremu.
Zatim namještaj za hotele, sve u lijepoj veseloj sunčanoj žutoj boji, ili u smirujućoj morskoj plavoj boji.
Kupio sam i lijepe seksi robotice, poslužiteljice. Radit će u našim hotelima ...
Stari dobri svemirski brod, "Sunčevu zraku", ostavio sam na servisu.

Sa novim svemirskim brodom vozio sam se po svemiru.
Uživao sam u vožnji, komande su bile super mekane i precizne.
Brod je odmah slijedio svaku komandu. U pravljanje brodom je bio pravi užitak. Imao je sportska ubrzanja i veliku brzinu. Bio je puno veći od "Sunčeve zrake", ali i manji, okretniji i brži od Wableovog broda.
Bio je namijenjen za svemirske utrke. Bio je to svemirski brod genijalne, lagane ali čvrste konstrukcije, sa super snažnim motorima.

No sve što je lijepo kratko traje , jer ubrzo začuh poziv :
"Johnny javi se ! Johnny javi se !" bio je to poznati glas profesora Vajta.
"Johnny ovdje, slušam " rekoh uzbuđeno
"Napadnuti smo ! Brzo se vrati! Ovdje profesor Vajt!" glas mu je bio prestrašen i isprekidan.
"Dorbo stižem" rekoh odlučno.
Ići u neizvjesne bitke i rat bez oružja nije mudro, zato sam prvo svratio u dućan svemirskog oružja.
Kupio sam dva laserska topa za međuplanetarne borbe, takve veličine da stanu na moj svemirski brod.
Odletio sam do oružara da ih montira na moj novi brod.
Uz topove dobio sam i novi borbeni kompjuter.
Izvršili smo probno gađanje iz novog svemirskog broda i poštelali ciljnike. Sve je bilo dobro.
Kad je sve bilo gotovo napunio sam zalihe goriva, vode i hrane i krenuo ka Popijevoj planeti Atopiji. Obukao sam skafander, ako brod bude pogođen i počne ispuštati zrak.
Zvijezde su treperile na raznobojnim maglicama, i kroz čarobna zvjezdana polja brzo je klizio novi srebrni brod.

Kad će sva bića u svemiru shvatiti da je ljubav i mir njaveće bogatstvo ?

Odjednom brod je počeo usporavati, začudio sam se i pogledah ekran brodskih uređaja. Pogrešno sam stisnuo kočnicu !
Na novom brodu komande su bile malo drukčije razmještene, pa sam se morao naviknuti, zujanje motora se nije čulo pa sam se morao skroz osloniti na istrumente i slike ekrana ispred mene.

Kada sam stigao do Popijeve planete ugledao sam naš golemi stari svemirski brod kako se valja svemirom. Bio je čitav, na vidiku nije bilo neprijatelja.
Upitao sam što se desilo.
"Hvala Bogu što si došao Johnny ! Napali su nas tahobombama. Jedan umjetni otok na planeti Atopiji je uništen. Naši laserski topovi su prespori i ne pogađaju prebrze tahobombe. One lete nadsvjetlosnom brzinom.
Nismo ih ni vidjeli. Zabilježili su ih istrumenti. Sreća da nisu imali više tahobombi.
Valjda su im preskupe, ali od kuda njima takvo oružje ? " govorio je profesor Vajt.
"Koliko imamo svemirskih lovaca ?" upitah
"Samo dva ratna lovca, još nije stigla naša kompletna naruđba." reče prof. Vajt
"Dobro. Gdje su ?"
"Ovdje na velikom brodu"
"Dobro profesore stižem na veliki brod " rekoh, i polako nježno, u stilu valcera parkirao sam u veliki sletni hangar našeg ogromnog broda.
Svjetla u hangaru veselo su svjetlucala.

Profesor Vajt me je čekao u zapovjednoj admiralskoj kabini.
"Da li je neprijatelj u blizini ?" brzo upitah, zaboravivši na pozdrav
Profesor Vajt je shvatio da želim brzo reagirati i rekao :
"Nema ga u blizini. Ispalili su dvije tahobombe, jedna je pala u more, a druga je pogodila ploveći otok. Nismo to mogli spriječiti. Bombe su eksplodirale, prije nego smo počeli pucati iz laserskih topova. Do sada sve su se bitke vodile ispod brzine svjetlosti, ali tahobombe su brže od svjetla."
"Dobro , natovarit ćemo svemirske lovce eksplozivom i upravljati njima daljinski preko tahoradija. Uputit ćemo ih tahionskim pogonom nadsvjetlosnom brzinom, tako ćemo i mi imati nadsvjetlosne bombe. Njima ćemo presresti nove neprijateljske tahobombe "
"Bravo Johnny" reče veselo profesor
" Tko bi pomislio da će neprijatelj koristiti tahobombe, to je zabranjeno oružje.
A svemirska policija će doći kad će sve biti gotovo" rekao sam ljutito.
Ostavili smo dva Atopijska gmaza da dežuraju u zapovjednoj sobi, a mi smo otišli u veliki teretni hangar i natovarili eksploziv u svemirske lovce . Uključio sam daljinske komande i zaključao vrata lovca izvana. Oslobodili smo izlazni prostor za te lovce i provjerili daljinske komande. Tada smo se vratili u zapovjednu salu. Provjerili smo taho radar.
Imali smo što i vidjeti !

- 23:38 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

< srpanj, 2016 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Ožujak 2024 (1)
Lipanj 2023 (1)
Travanj 2023 (2)
Siječanj 2023 (3)
Studeni 2022 (1)
Lipanj 2022 (2)
Svibanj 2022 (1)
Prosinac 2021 (2)
Kolovoz 2021 (2)
Srpanj 2021 (3)
Svibanj 2021 (1)
Siječanj 2021 (1)
Prosinac 2020 (2)
Studeni 2020 (2)
Listopad 2020 (5)
Rujan 2020 (6)
Kolovoz 2020 (6)
Svibanj 2020 (3)
Travanj 2020 (1)
Veljača 2020 (1)
Siječanj 2020 (3)
Studeni 2019 (1)
Listopad 2019 (1)
Kolovoz 2019 (1)
Srpanj 2019 (1)
Svibanj 2019 (3)
Ožujak 2019 (1)
Siječanj 2019 (3)
Prosinac 2018 (14)
Studeni 2018 (1)
Listopad 2018 (1)
Rujan 2018 (1)
Lipanj 2018 (6)
Svibanj 2018 (1)
Ožujak 2018 (1)
Veljača 2018 (1)
Siječanj 2018 (2)
Prosinac 2017 (3)
Listopad 2017 (4)
Rujan 2017 (4)
Srpanj 2017 (1)
Lipanj 2017 (2)
Svibanj 2017 (3)
Travanj 2017 (1)
Veljača 2017 (11)
Listopad 2016 (3)
Srpanj 2016 (3)
Lipanj 2016 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • svemirske izmišljene zabavne SF priče

    piše amater pisac hobista

    Roman Starwar

    kontakt : romanstarwar@gmail.com


Linkovi

piše Roman Starwar

  • sfsvemir