ZET lepo, lepo, nemaš kaj za prigovorit

28 rujan 2019

Poslala sam jedno onak balkansko pismo nakon zadnjeg posta u blogosferi; istina, bez jačih psovki, ZET-u, jučer, reko' i tak se niko ne obraća njima. Nek tam neko čita, možda je ko i pismen (analizirala sam pismo onak bolesno tražeČi greške, nemrem naći, čist mi je krivo, al sad još ćekam Čerce da mi pomogne); E, još je i vikend i - nemrem bilivit: Maloprije otvaram i čitam: (nebu niš bolje al je lepo kaj su odgovorili), alzo:


ZET
To: Sekasmith
Sep 28 at 8:34 PM

Poštovana,

zahvaljujemo na Vašim zanimljivim razmišljanjima koja smo proslijedili nadležnima.

Izuzetno nam je žao kada korisnicima naših usluga pružimo povod za nezadovoljstvo, jer im želimo omogućiti uslugu kakvu zaslužuju i kakvu s pravom od nas očekuju.

Ovakav pristup od izuzetne nam je važnosti i koristi, jer osim što želimo ostvariti pravu komunikaciju s našim korisnicima, daje nam priliku da svoju uslugu uskladimo s njihovim željama i potrebama, koliko god je to moguće.

Na temeljima tog obrasca uložit ćemo dodatne napore kako bi se barem djelomično ublažili svi problemi u prometu na području grada.

Srdačan pozdrav!





Zagrebački električni tramvaj d.o.o.

Ozaljska 105, 10110 Zagreb

Tel.: +385 (0)1 365 1555

faks: +385 (0)1 363 5374

www.zet.hr

---------------------

Služimo narodu! Jakove, izdrži, nadam se da Kolinda, ma bila triput Bik u horoskopu, nebu dugo na ovoj poziciji. A Bandić je moje godište, za njega garantiram da nebu dugo.

Oznake: ZET

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.