U 4 ćuke, danas popodne

05 lipanj 2011

Mislim nemrem verovati, ni ZET-ovo prometalo više nije mjesto gdje se starci iživljavaju. Uđe babac u poluprazni tramvaj i ne dopadaju joj se slobodna mjesta pa diže neku curu koja uči, a baš na mestu di bi ova rit stavila, a vidi se dete je u frki pred ispit. I to tak nekaj svako jutro, ali:

Sedi sad njih troje u parku na klupi, škvadra ono 20 i koju i pričaju.

Prolazim, pozdravim, pitam za zdravlje i za starce i idem dalje, baš im ja trebam. Kad:
Ide baba (još starija od mene ak je to opće moguće, ali vidim hoda bez štapa), skuplja papire i kartone, za pod rit, znači može se i saginjati, i veli toj deci:

Ajde, deca, bute se ustali da se ja i moja prijateljica koja bu sad došla sednemo na tu klupu.

Veli jedna iz škvadre: Gospođo, pun park klupih i sve su u sjeni, sednite se nekam drugam.

Kaj, vi ste mladi, ja sam iz bolnice došla i moram sediti na klupi s naslonom.

Drugi se mladac okrene iza sebe, glečte gospođo, 50 metara od nas vam je klupa s naslonom.

Ja sam došla iz bolnice i teško se krećem (hallo, a skuplja novine za pod rit stavit, međugracka???), ja bi se tu sela, vi ste mladi, vi možete i bez naslona.

Je veli ovaj, ak bum već sad sedil na klupi bez naslona onda bum s 3 banke već bolestan ko vi, a vama bi bilo dobro da malo prošećete.

Je, al ova klupa mi je blizu prozora di mi prijateljica stanuje. (Valjda bu ova s drugog kata skočila kroz prozor jer joj je klupa mam pod oblokom!?)

Ja deci šaljem iza ugla zgrade SMS: ak se ustanete, nemojte mi doma dolazit!

Srećom, treći odgovara u duhu svježih zagrebačkih zbivanja: Gospođo, nama vjera ne dozvoljava da se dignemo s klupice na kojoj sedimo, a vi bute se seli posle.

Dolazi prijateljica od te fosilke, sjedne na klupu (bez naslona) i kritizira omladinu. Opravdano. Jer kad je ona bila mlada, klupih nije ni bilo.

Do kud ide balkanska bahatost?! Ili sam ja skroz proštepala i ne rezoniram kak treba? Kam sad ovaj spot, pod Glazbu? Zdravlje? Umjetnost preživaljavanja, e, to.

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.