Rađe atomska fizika nego povijest

16 ožujak 2011

Za neinformirane (do maloprije sam to bila i ja): Izvjesni pretpotopni Chuck Norris, imenom Timurlenk, potomak Džingis Kana, mislim Mongol i te finte, prokleo je (unapred, čovek je mislil - unapred, ni imal očito nikakvog hrvackog krvnog zrnca) alzo daklem, onoga tko će oskrvnuti, jelte, otprti njegov grob i da će taj isti biti odgovoran za smrt milijuna (“a”sa zanaglasnom duljinom) - ljudi. I ko ga otvori onomad, buraz, otvori ga Slaven. Ne Jugo, ali Slaven. Drug Staljin. A bil nevin ko Hićo.
I kaj si onda moš mislit o Zvonimirovom proklectvu Hrvata kao takvih? Niš. Većina onih hrvata kaj bi trebali kaj misliti, a to su oni na vrhu, ne misliju niš. Ono kaj su si zeli zeli su, i pa-pa draga (nacijo).
Inače, jedna jako pametna cura, kćer našeg poznatog glumca pa ju nebum imenovala, je rekla da je ustvari dobro kaj su Mongoli razvalili pol zemaljske kugle, jer kolko bi tek se povijesti raznih naroda u suprotnom moralo ono učiti, jelte, od osnovnjaka do faksa. Obožavam ju. Zazirem od povijesti još iz majčine utrobe. Tu se nekaj zapraf čudno desilo jer je moja stara znala povijest da se raspametiš, a skup sa svim dvorskim intrigama i tračevima, a koje mi nikad ni htela iznijeti da unese malo kolorita u tu groznu nauku, kaj me briga kaj je bilo prije, muku ti!
Kad sam se u gimni javila da ispravim kulju iz povijesti, Martinčićka me pitala istu lekciju na kojoj sam ju zaradila, pa ja zaradila još jednu, mater i tom Aleksandru Makedonskom, ko je znal da su ga zvali i Aleksandar Veliki!?
Tolko o proklectvima i slavenima, a i o mongolima.  Pa je.

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.