veljača, 2009 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28  

Lipanj 2009 (2)
Svibanj 2009 (2)
Travanj 2009 (7)
Ožujak 2009 (2)
Veljača 2009 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


DiZaJn: the dark knight kik

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost




Ime: Paa... Samo me zovite Sad Girl... rolleyes
Datum rođenja: 27.6.1994.god.
Osobnost: Depresivna, tužna, sanjarka, pesimistik, usamljena, povučena,
inspirativna, lakoumna, teška...
Što volim slušati? .........Metal najviše, ali slušam i sve ostalo.........

Što čitam? ..............Večernji list..........hehelud
velika sam ljubiteljica knjiga... čitam sve što mi dođe pod ruku... pa tako uživam u Elizabeth Kostovoj, J.K.Rowlling, Bali Raiu, Stephenie Meyer... neću dalje...bang
Čime se zabavljam u slobodno vrijeme:
Crtanjem (Nimalo nadarena!), pisanjem, čitanjem, slušanjem glatbe i msn-om...
msn adresa: krvavi_tragovi@hotmail.com
Ljubav: trenutno slobodna i sretna....



Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost

I will never let you fall I'll stand up with you forever I'll be with you throw it all Even if you say me That you don't need me any more... I will be your eyes in dark... When angels from heaven will sleep I will be awake... I will never leave you alone... I will never turn my back on you... Forever your Forever broken guardian angel...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost

"The wise man said just raise your hand
And reach out for the spell
Find the door to the promised land
Just believe in yourself
Hear this voice from deep inside
Its the call of your heart
Close your eyes and your will find
The way out of the dark"

i

..........


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

srijeda, 04.02.2009.

..Sad for not being part of something..

Image Hosted by ImageShack.us


Tebi,
koji moj život činiš drugačijim,
otvorih davno vrata svijeta tajni.
Ustuknuše sjene podsvijesti
zarobljene u prošlosti,
postidješe se jednostavnosti
kojom prihvatismo ljubav.
Tebi,
čiji smijeh rascvate moje srce,
pa dolazim Ti čista, onakva kakva jesam,
rekoh davno da ljubav se ne boji
ni vjetra, ni mraka...

(...jer tko može pobijediti snagu istinom i srcem iskovanu...)

Spustivši usne na usnulo Ti lice
prepoznah slobodu
pa razbiše se okovi
i srušiše tamnice.
Dok neke zelene rijeke
prale su moje oči
kišama boje istine
bivala sam sve dalje od bola,
razigrana,
na putu od tuge ka sreći.



Ewo jedna pjesmica u drugom postu.. meni za dušu..
nadam se da wam se swidjela.. *Osmijeh za swe*

- 20:31 - Komentari (8) - Isprintaj - #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.