Najljepše je jutro

Status: Nedostupna

Znaš što mi je rekao? Rekao mi je da sam savršena i dosta toga što sam željela čuti. Ja sam zastala, uplašila se, ostala bez riječi. Jedino što mi se motalo po glavi je bilo pitanje: „Jesu li to samo osvajačke laži ili on to stvarno tako misli?“ Sve se odvilo brzo, ni sama ne znam kako. Zatim su se njegove usne našle na mojima i poljubili smo se. Nije mi više toliko ni bilo bitno je li rečeno bila istina jer meni je bio dovoljan on, ma kakva god jer mi je stalo do njega. Zatim sam stavila njegovu ruku oko sebe i našla sam se u njegovom zagrljaju. Osjećala sam se sigurno, čak pomalo i voljeno te neopisivo sretno. Zatim sam se probudila. Bio je to san. San sa smiješkom na licu. O prekrasno jutro. E, bio je to samo san da je bar stvarnost upola slična tome.

P.S. - Opet nastavak priče o Nedostupnoj, premda ionako nitko nije ni skužio da je ikad te priče bilo, ali dobro, znam ja :D


06.07.2008., 23:33 || Komentari (3) || Isprintaj || on/off || ^

<< Arhiva >>