I am the worst thing that ever happened to me

Image Hosted by ImageShack.us„Bok, moja najveća noćna moro. Baš mi je drago što smo se srele. Gdje si mi do sad bila? Vratila si se doma. Pa vrata su ti otvorena. Baš sam te čekala da se uvjerim da mi život ipak može biti još gori.“

A ona šuti….

„Dobro, samo ti mene ignoriraj. To si i prije radila.“

A ona i dalje šuti….

„Znaš što sad mislim? Ma, naravno, da ne znaš. To tebe ni ne zanima, ali ipak ću ti reći. Konačno shvaćam. Sve mi je sjelo na svoje mjesto, a ti znaš što to znači. S tobom je gotovo zauvijek.“

Nakon kraće tišine, noćna mora napokon progovori: „Uzalud se nadaš, pa ne znaš mi ni ime. Kako ćeš me se onda riješiti?“

„Aj.“

Vjetar se zaustavio, vlakovi su stali, zemlja se samo taj tren prestala okretati oko sunca, a zatim se sve ponovo pokrenulo i nastavilo dalje kao da se ništa nije dogodilo. Ništa se i nije dogodilo, ali su zvijezde jače sjale, vjetar mi je šaptao svoje tajne, a ja sam napokon bila ja.


P.S. Ipak da pojasnim što sam ovim tekstom htjela reći. Svatko od nas ima neke svoje noćne more, loše strane ili što god već. U ovoj prići ja sam sama sebi najveća noćna mora, zato je se rješavam kad kažem Aj, što je ustvari ja samo obrnuto. U biti htjela sam reći da jedan korak prema rješavanju svih naših problema je da ih shvatimo da ih imamo kako bi ih riješili. Ok, ovo pojašnjenje što sam sad upravo napisala, zvuči jadno kao neka samo pomoć, a to zasigurno ne želim. Tako da u buduće više neću pisati nikakva pojašnjenja, ali znajte sve je napisano s nekom misli vodiljom u pozadini.


14.10.2006., 20:08 || Komentari (12) || Isprintaj || on/off || ^

<< Arhiva >>