sabrinadakovic

petak, 30.05.2014.

ČAROBNI DORUČAK- DŽEM OD JAGODA

Baš ovih kišnih dana ,koji nam uopće ne ostavljaju dojam ljeta, šetala sam gradom u pauzi između hrpe kolokvija i ispita. Prolazeći Zrinjevcem primjetila sam neki žamor i gužvu oko svakog štanda uzduž šetnice. Gomila ljudi, očarani mirisima i okusima , naguravali su se kako bi iz prvog reda mogli vidjeti ponudu ovogodišnjeg Festivala slastica :"Slatki gušti".





Naravno da sam se i ja izborila za svoje mjesto, samo da bih mogla bar na trenutak osjetiti miris svježih torti, kolača, voća, svih vrsta čokolada...
Jučer 29.5 na programu festivala bio je dan "Slastičarske igre 2014" na temu -palačinkarenje njaminjaminjami
Čekajući u redu za jednu malu ali bombastično dobru palačinku promatrala sam golemi izbor teglica sa nadjevima koje su bile poslagane na šanku.Svaka je bila drukčije boje, oblika, zaista vrlo primamljive, uopće se nisam mogla odlučiti s kojim nadjevom želim pojesti palačinku. Slastičar na štandu samo mi se osmjehnuo kada je vidio koliko se "borim" s dilemom i ponudio mi zamotanu palačinku i dodao: - "Iznenađenje, dobar tek!"

Ono što zasigurno mogu reći bila je to NAJBOLJA PALAČINKA NA SVIJETU PUNJENA DŽEMOM OD JAGODA !!

Naravno da sam opisivala taj čarobni okus svima oko sebe, a kada sam ispričala svojoj mami, nije ni trenutka razmišljala već uzela ključeve od auta i otišla kupiti svježe jagode na tržnicu.-"E pa napravit ćemo mi svoj i bit će još bolji" -uzviknula je :)

Ono što je bitno naglasiti vremenski smo ga brže napravile nego kada morate skuhati ručak a tu čaroliju u teglicama ćemo imati za doručak još nekoliko mjeseci.

Sastojci: 800 g šećera
4 kg jagoda
1 džemfix
korica jednog limuna


Priprema: - oprane jagode nasjeckati na polovice s odstranjenim peteljkama
-staviti u veći lonac, i lagano ukuhavati oko sat vremena na smanjenoj vatri
-pred kraj kuhanja dodati šećer i nastaviti ukuhavati dok se šećer rastopi
- dodati malo limunove korice koja će sačuvati divnu boju džema
- potom dodati 1 vrećicu džemfixa i kuhati još max. 5 min.
- oprane, čiste teglice staviti u zagrijanu pećnicu( 100 stupnjeva) nekoliko minuta
- u tako tople teglice uliti džem
- tegle dobro zatvoriti, vratiti ih u zagrijanu pećnicu okrenute naopako da bi izašao višak
zraka -time je teglica termički zatvorena
- ugasiti pečnicu i ostaviti preko noći unutra da se prirodno hladi
- ujutro poslužiti za doručak uz kruh i margo ili uz žličicu Nutelle :))








30.05.2014. u 18:24 • 0 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< svibanj, 2014 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Lipanj 2014 (2)
Svibanj 2014 (3)
Travanj 2014 (2)
Ožujak 2014 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi