Seleb djeca...

07.08.2010.

Prema svim pokazateljima, ja definitivno više nisam predstavnik neke generacije koja bi čitala modne časopise, kupovala najmodernije krpice i odlazi na "it" mjesta u gradu i šire...

Noo...

Ja to i dalje radim. Možda ne baš na neki radikalan način (mislim da sam definitivno prerasla mini suknje i izlazak van bez grudnjaka), ali ja sam ta koja ima novac u novčaniku i vlasništvo vozila (da sad ne nabrajma svoju imovinsku karticu)..

I onda mi ide na živce kad mi prodaju - kao najveći modni "must" krpe koje je skupila neka 14-godišnjakinja. Ma dajte.. Doduše, moja 14-njakinja jako dobro zna što joj se sviđa (makar ja ne vidim razliku niti neku zajedničku crtu između majice koja je "bljak" i koja je "super" rolleyes). Da ne spominjemo jednog muškića od nepunih 18. nut

Ako malo bolje pogledamo, sve je to samo money - a tu govorimo o recikliranju Madonine prošlosti preko svoje malodobne kćerke i sakupljanju još više para na hrpu. Očito Madoni nikad dosta.

Ima tu primjera i u našem selu: od famoznih te ve izjava (tada još) malodobne kćerke jedne naše napirlitane glumice - neš ti pametnih izjava jedne gimnazijalke - šminkerice, do još gorih izjava jednog drugog seleb djeteta s nedovršenim prvim razredom srednje škole (ako se vratimo koju godinu unazad) ...

Jedino što naši doma nisu shvatili da na toj djeci mogu i zaraditi. Ili ne???

<< Arhiva >>