< veljača, 2008  
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29    

Veljača 2008 (1)
Siječanj 2008 (1)
Prosinac 2007 (2)
Studeni 2007 (2)
Listopad 2007 (4)
Rujan 2007 (6)
Kolovoz 2007 (8)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

Za one minute kada želim svoje misli pretočiti u riječi, i da one negdje ostanu zabilježene,za sjećanje :)

MySpace Layouts images

MySpace Layouts




hit counter

free web counter

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr


Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Nešto malo o meni:

Odmalena sam se vidjela u kreativnim stvarima, crtanju, modeliranjem i slaganjem raznih prizora.
Danas se najviše pronalazim u pisanju, makar i crtanje dalje volim.
Imam neke završene radove ali još nisu izdani, nadam se da to bude uskoro.
22 su mi godine, imam svoje stavove i ne dozvoljavam nikome da mi ih pokuša srušiti, ne pijem( nikad se nisam napila!), ne pušim( nikad nisam!) i naravno ne drogiram se, ne volim ostajati do dugo u noć vani.
Kad se sve to zbroji, ne znam u koji postotak populacije spadam, ali važno mi je da sam svoja i da živim po svojim načelima...e da, zaboravila sam napomenuti ne slušam narodnjake!!
A volim životinje, imam tri najslađa kunića na svijetu :), prirodu također,jednom želim obići svijet, obožavam čokoladu
Cijenim pozivitne, vesele lude sa svojim stavovima

Zanimljiva vjenčanica :)
-Mislim da bi bilo luudo pojaviti se u ovako nečemu na svom vjenčanju ( tko zna, možda tako i bude)
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Slikice mojih malih čudovišta

Muca
Image Hosted by ImageShack.us
TAG this image

Mrvac
Image Hosted by ImageShack.us


njihove bebe Izi i Elly
Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us
TAG this image

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us
TAG this image

petak, 15.02.2008.

Znam, nestala sam na duže vrijeme :(

Dugo već nisam ništa zabilježila, pa me malo-puno sram!
Dane provodim učeći za ispite, jer ovaj mjesec to je i zadatak.
Dati što više ispita, da ih što manje ostane za 9 mjesec.
Dala sam jedan ispit (za sada) ali još moram neke vježbice srediti da mi ga upišu u indeks.
Nadam se dati još bar dva, odnosno jedan od njih je kolokvij, a možda uspijem i tri, vijdet ćemo kako će se sve odvijati. Držite fige da budem što uspješnija na ovom području, da se knjiga i ja dobro sporazumijemo.

- 14:20 - love.. SaMo(4) - my... - blue fantasy..

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.