< rujan, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Veljača 2008 (1)
Siječanj 2008 (1)
Prosinac 2007 (2)
Studeni 2007 (2)
Listopad 2007 (4)
Rujan 2007 (6)
Kolovoz 2007 (8)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

Za one minute kada želim svoje misli pretočiti u riječi, i da one negdje ostanu zabilježene,za sjećanje :)

MySpace Layouts images

MySpace Layouts




hit counter

free web counter

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr


Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Nešto malo o meni:

Odmalena sam se vidjela u kreativnim stvarima, crtanju, modeliranjem i slaganjem raznih prizora.
Danas se najviše pronalazim u pisanju, makar i crtanje dalje volim.
Imam neke završene radove ali još nisu izdani, nadam se da to bude uskoro.
22 su mi godine, imam svoje stavove i ne dozvoljavam nikome da mi ih pokuša srušiti, ne pijem( nikad se nisam napila!), ne pušim( nikad nisam!) i naravno ne drogiram se, ne volim ostajati do dugo u noć vani.
Kad se sve to zbroji, ne znam u koji postotak populacije spadam, ali važno mi je da sam svoja i da živim po svojim načelima...e da, zaboravila sam napomenuti ne slušam narodnjake!!
A volim životinje, imam tri najslađa kunića na svijetu :), prirodu također,jednom želim obići svijet, obožavam čokoladu
Cijenim pozivitne, vesele lude sa svojim stavovima

Zanimljiva vjenčanica :)
-Mislim da bi bilo luudo pojaviti se u ovako nečemu na svom vjenčanju ( tko zna, možda tako i bude)
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Slikice mojih malih čudovišta

Muca
Image Hosted by ImageShack.us
TAG this image

Mrvac
Image Hosted by ImageShack.us


njihove bebe Izi i Elly
Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us
TAG this image

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us
TAG this image

srijeda, 05.09.2007.

Pa-pa ljeto

Ljetu se nazire kraj, i falit će mi cry, iako znam da se sljedeće godine opet susrećemo i da ću uživati u njegovim toplim zrakama, savladati još jednu tehniku kako komarce držati podalje od sebe,bučnuti se u beskrajno slano plavetnilo, nositi šeširiće i lagane haljinice koje mi baš odgovaraju.

Ovo ljeto pamtit ću po više stvari, neke prekrasne koje će uvijek imati posebno mjesto u mom srcu, ali je bilo i tužnih trenutaka situacije koja još nije riješena, ali mislit ću više na one od kojih moje srce svaki put kad se sjetim veselo poskoči. Bilo je tu i učenja, da mi se znalo zavrtjeti u glavi, ali to sam sama htjela, biti studentica, pa sad imam prilike upoznati sve „čari“ koje mi fakultet širokogrudno nudi. Ali nije on kriv što ja to nisam riješila za vrijeme ljetnih rokova, premda nije tako lako riješiti ma koliko to želio. Uvijek se javi neka prepreka, a pogotovo ako je neko pametan ko ja pa izgubi vježbe i mora ih ponovno raditi lud(dobro da sam morala samo jednu vježbu ponavljati).

Na moru se išla k roditeljima koji su se brčali na krasnim plažama Novalje na Pagu, nečkala sam se neko vrijeme jer mi je zečica imala problema pa je nisam htjela ostaviti samu, a i morala sam učiti. Ali kada sam se uvjerila da će moja čupava Muca biti dobro, krenula sam na put noseći sa sobom i materijale za učenje, da bar malo ponavljam. Sa svim roditeljima sam se uvijek dobro slagala pa mi ljetovanje s njima nikako nije bila muka, dapače uživala sam svakog dana, zabavljajući svoje mlađe sestre i upijajući svaki detalj, svaki miris kraja u mojem sam bila, te imala inspiraciju za pisanje.

Posebno dragi trenutci bili su oni u zagrljaju moje ljubavi dok bi mi nježno šaptao na uho : Volim te, tada kao da bi čitav ostali svijet nestao, vidjela bi samo njega. On mi je vratio vjeru u ljubav darujući mi je bez ikakvih granica, bezuvjetno neprestano. Još uvijek se zapitam čime sam ja njega zaslužila.cerek

Neću zaboraviti niti druženje sa svojom otkačenom frendicom, sate koje smo provele smijući se, jadajući jedna drugoj i učeći zajedno, ispitujući se naizmjence. Sve te trenutke čuvam kao svetinju, ali čuvam i one koji bole, koji me rastužuju jer me uče da ih više nikada ne ponovim, da mi budu podsjetnik za buduće situacije.

Evo, malo sam se možda previše raspisala ali nisam neko vrijeme pa se ovo kao iskupljujem, premda je moj komp i dalje taj koji me muči ( nije da tražim krivca, ali on je krivnut)

- 19:36 - love.. SaMo(15) - my... - blue fantasy..

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.