kolovoz, 2007 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Veljača 2008 (1)
Siječanj 2008 (1)
Prosinac 2007 (2)
Studeni 2007 (2)
Listopad 2007 (4)
Rujan 2007 (6)
Kolovoz 2007 (8)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

Za one minute kada želim svoje misli pretočiti u riječi, i da one negdje ostanu zabilježene,za sjećanje :)

MySpace Layouts images

MySpace Layouts




hit counter

free web counter

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr


Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Nešto malo o meni:

Odmalena sam se vidjela u kreativnim stvarima, crtanju, modeliranjem i slaganjem raznih prizora.
Danas se najviše pronalazim u pisanju, makar i crtanje dalje volim.
Imam neke završene radove ali još nisu izdani, nadam se da to bude uskoro.
22 su mi godine, imam svoje stavove i ne dozvoljavam nikome da mi ih pokuša srušiti, ne pijem( nikad se nisam napila!), ne pušim( nikad nisam!) i naravno ne drogiram se, ne volim ostajati do dugo u noć vani.
Kad se sve to zbroji, ne znam u koji postotak populacije spadam, ali važno mi je da sam svoja i da živim po svojim načelima...e da, zaboravila sam napomenuti ne slušam narodnjake!!
A volim životinje, imam tri najslađa kunića na svijetu :), prirodu također,jednom želim obići svijet, obožavam čokoladu
Cijenim pozivitne, vesele lude sa svojim stavovima

Zanimljiva vjenčanica :)
-Mislim da bi bilo luudo pojaviti se u ovako nečemu na svom vjenčanju ( tko zna, možda tako i bude)
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Slikice mojih malih čudovišta

Muca
Image Hosted by ImageShack.us
TAG this image

Mrvac
Image Hosted by ImageShack.us


njihove bebe Izi i Elly
Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us
TAG this image

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us
TAG this image

nedjelja, 19.08.2007.

Prekrasni trenutci

Maloprije sam se vratila kući, i odlučila opet malo tipkati, pretočiti u riječi te sretne trenutke proživljene kroz vikend. Jučer je mom laveku kiss bio rođendan, i ja se zapustila k njemu malo u posjet, kupila mu dar još dok sam bila na moru, i to laveka od vulkanske lave, prigodno njegovom horoskopskom znaku, i još neke sitnice. Jako me zanimalo kako će reagirati, hoće li mu se svidjeti?
Mislim da sam pogodila dar smijeh bar mi se to odavao neprestani smiješak na licu i stalno pogledavanje u vrećicu.
Nakon ručka, kada se hrana fino rasporedila po trbuhu, i kada sunce više nije palilo svojom žestinom, odlučio me odvesti u malu šetnju. Imala sam spremne tenisice jer mi je to napomenuo da ponesem, ali isto tako imala sam bijele hlače, i nijedne druge za presvući. Samo je vrtio glavom kad sam to rekla.
No unatoč tome, mi se zaputili preko travnatih ravnica i prašnjavih putova, prema šumama koje su nas svojim šuštanjem pozivale. Doveo me do lovačke čeke, i uspeli smo se drvenim stepenicama. Pogled je bio zaista lijep, sa jedne strane polja, a druge šume, bez zvuka prometnica i ikakve galame. Jedino se čulo cvrkutanje ptičica i šuškajući nemir što je vjetar unosio umeđu lišće,a sav doživljaj bio je još ljepši jer je uz mene bila osoba koju volim, zagrlivši me i naslonivši svoju glavu na moju. Ugodan vjetrić povremeno se pojavljivao i osvježavao nas, a ja sam se stalno pomalo nadala da će koja divlja životinjica, možda srna ili kakav mali zeko iskočiti iz šipražja i pokazati nam se. Ovog puta nisam bila te sreće.

Danas mu je u posjet došla sestra sa svojom obitelji. Ona je tako vesela, draga, skroz simpatična osoba, sa jednako tako divnim mužem, a djeca su im naprosto preslatka, pravi mali anđeli, pomalo zvrckasti naravno ali prekrasna djeca. Luka je već veliki dečko, sad će u školu, odmah će početi pričati s tobom, Lucija je prava mala vragolanka koja se isprava malo srami a poslije je ne možeš prepoznati, a Filip će se najprije samo smješkati i stalno te gledati,odmah pridobiti, a onda plakati dok odlaziš. Krasna su obitelj.

Meni je vikend bio predivan kao i svaki dan, svaki sat proveden s tobom. Volim te ljubavi moja jedina i sretan ti rođendan!! kiss

Hearts Glitters

Hearts Glitters

- 21:08 - love.. SaMo(6) - my... - blue fantasy..

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.