Reklamica...

12 studeni 2008


Image Hosted by ImageShack.us


U ono vrijeme kad sam počeo pisati na blogu,i bio mlad i zelen,
postojao je jedan lijepi običaj reklamiranja tuđih blogova.
Ako bi se zapazio koji novi bloger, stavio bi se link na njegov blog,
i onda bi svi išli pogledati o čemu se tu radi...
E zato ja danas želim da svi moji blogeri koji ga ne znaju, odu i
pročitaju nekoliko poslijednjih postova ovog zanimljivog momka.
Ovo je link
Sljedeći kojeg bi također želio da posjetite je jedan novi bloger,
koji piše tek od nedavno na ovoj adresi. Svojim nadasve zaimljivim
temama, pogledima na život, iskustvom kako na planu prerade
mesa, tako i na umješnosti života kao samac.Ja vas molim da ga posjetite
i ostavite mu pisani trag jer je to najbolji lijek njegovoj samoći.
Ovo je njegov link
Za kraj vas želim obavijestiti kako postoji zrnce mogučnosti da
U subotu poslijepodne na sat-dva odem pecati...drž'te mi fige...
Image Hosted by ImageShack.us

<< Arhiva >>