Teško mi je putovati...

17 kolovoz 2008

Image Hosted by ImageShack.us

Kronologija,ili kako sam doživio najgluplji odmor u životu..
Nedjelja- perucka se auto, pije se kavica na dvorištvu, i planira se
tijek odmora. Kako nakon nekoliko godina uspjevamo i Šnajderica i ja
biti u isto vrijeme na odmoru, tako je i red da zajedno isplaniramo odmor.
Ona predlaže da idemo nekoliko dana kod njenih, kod Punice.
Ja prihvačam uz uvijet da budemo jedan dan duže. Ja bih sa šogorom
na ribolov, a njoj ostaje dan duže s mamom...
Dogovoreno, krećemo odmah nakon sastanka sa izvođačem radova
na ogradi, i polaganja avansa...a to bi trebalo biti u ponedjeljak prijepodne.
Zajeb prvi...javio mi se da ne može doći kako smo dogovorili, već tamo oko
tri poslijepodne. Naravno da ga nije bilo do pola šest.
S njim smo brzo bili gotovi. Dogovoren je rok (10.09) IZRADE I POSTAVLJANJA
ograde, i plačen mu je avans oko jedne četvrtine ukupne svote...
Zajeb drugi...došla mi je susjeda i saopćila mi je da više ne možemo dijeliti
potrošenu vodu popola kako smo radili skoro 20 godina, jer oni su eto sami, a nas je četvero.
Kao još ovaj račun plačamo pola-pola, a slijedeći po broju članova...
(tu nije spominjala njeno troje djece koji su redovno dolazili prati aute)
Ona čeka našu odluku sutra.
Što je tu je. Mislio sam, znam da smo iscrpili svu lovu za uređenje dvorišta,
i ograde, ali valjda možemo nekako sakupiti za priključak.
Pa ćemo pozvati jednog prijatelja s vezama, i on će urediti da vodovod pošalje
Majstora koji će ugraditi sat, i prikopčati ga na moj vod koji ide iz susjedovog šahta.
Samo da objasnim da je jedan šaht zato jer je kuća prije bila od istog susjeda, pa nije trebao dva šahta. Odmah sam se raspitao, i odlučio se na taj potez.
Image Hosted by ImageShack.us

Dakle u ponedjeljak kad je majstor za ogradu otišao, ja sam otišao susjedu priopčiti kako smo odlučili...
Zajeb treći...on pristaje samo ako ja o svom trošku podignem njegovo brojilo pola metra više i betoniram šaht jer mu sat bude stalno potopljen vodom (loša izrada šahta prije 100godina)...
Prošle godine je sanirao šaht, i ugrađivao je regulacijski ventil, i bez srama me tražio pola svote jer nam je voda zajednička. Platio sam bez riječi iako je njegova cijev pukla u kupaoni, a ne moja (danas se pitam dali bi on meni platio da je pukla moja)...bolje je da iskopam svoj šaht, jer tko zna kako će biti za koju godinu...
Sad sam lagano popizdio i pitao ga zašto nije prije tjedan dana to rekao kad sam imao raskopano cijelo dvorište, pa bih napravio svoj šaht u jednom potezu sa betoniranjem ograde i dvorišta, a ovako moram kopati šaht na sred travnjaka, prokopavati ispod ograde, i tražiti cijev ispod betonske staze uz kuću....
Zovem prijatelje, tražim veze za prikapčanje,...težak posao jer su godišnji, i čini mi se da su svi otišli baš sad kad i ja... imam sreće, našao se jedan koji nije na odmoru i koji će doći u utorak snimiti situaciju. To mi daje nade da nije sve izgubljeno.
U utorak dolazi majstor i kaže nam što trebam i kako. Moram iskopati rupu dimenzija tih i tih, kupiti šaht i spustiti ga u rupu. Nisam imao pojima da ima kupiti gotovih šahtova...i jeftiniji su nego da ih sam radim...onda i koje papire trebam imati...gruntovno, katastar, građevinska...uglavno imam vremena to izvaditi do kraja tjedna jer on ne može prije ponedjeljka doći...
Zajeb četvrti...kad je tako idemo u realizaciju šahta. Odem do Mileta i pitam ga hoće li mi iskopat rupu? Dogovorili smo se za 400 kuna. Pristajem, a ja idem s autom na servis kad već imam nekoliko dana slobodno dok ne riješim papire.
Nisu mi dali izaći van iz servisa s autom....oni bi bili krivi ako mi otpadne kotač,ne smiju me pustit na cestu. Dobro, a kaj treba napravit? Gospon Franc, treba mijenjat spone i krajnike, a ja sam dodao valjda i disk plčice kad se već radi...pristali su...cijena 2500kn...auto bude gotov sutra, najkasnije prekosutra (petak) popodne.
Rupa je iskopana u četvrtak, šaht je spušten u rupu, prokopalo se ispod ograde, i ispod staze, došlo se do cijevi, i sad se samo čeka majstor od vode...
A dok on ne dođe, hajde da mi odemo u Slavoniju imamo dva dana, subotu i nedjelju...
Image Hosted by ImageShack.us

Zajeb peti...nisu me zvali u petak da dođem po auto, a kad sam ja zvao njih više nije bilo u servisu...
Zajeb šesti...mislio sam uzet auto od kćeri, ali ona ima dogovoreno kod mehaničara u subotu...isto mijenja krajnike,i kugle, i za razliku od mene, ona mijenja zadnje kočnice...
Rekoh Šnajderici, idemo drugi vikend, što se može...
Javio se majstor od vode...Gospon Franc mi bi došli u subotu, imamo malo vremena...
Hajde rekoh konačno dobra vijest, to mi daje malo vremena za planiranje...
I onda se spusti led i kiša, sastavi se nebo i zemlja...baš dobro što nismo išli u Slavoniju, nebi mogli ništa raditi, a trebali smo krečiti sobu...
Majstori su došli, iskopali na cesti rupu, našli cijev, nabili ventile, sproveli u šaht, i rekli da dolaze u ponedjeljak ugraditi vodomjer i prikopčati na moj vod...takva je procedura, poslovođa moje papire nosi u kancelariju da dobijem broj, i da budem platiša-obveznik.
Ovi iz servisa nisu zvali da je auto gotov,već da čekaju jednu sponu iz Rumunjske, a da imaju jedan zamjenski auto, pa ako želim, cijena mu je 240 kuna na dan...
Zajeb sedmi...Uzdanica ide raditi na Thailand. Koji su duže na blogu znaju da on radi kad ide sezona Big Brothera,za njih(sad znate i gdje će ove godine biti BBkuća)...uglavnom sjetio se da bi počastio svoju ekipu i nas starce sa kumovima...pa hajde stari nađi odojka i ispeci ga, a ja odoh na Iron Maiden u Split... tako i bijaše...odojak se ispekao, piće se kupilo, u utorak došlo 25 ljudi, i otišli neki u srijedu ujutro...
Image Hosted by ImageShack.us

Srećom u ponedjeljak su majstori od vode napravili sve, i imao sam SVOJU vodu...
Zajeb osmi...kad su se razišli gosti i kad se pospremilo dvorište,odoh ja sa bratom u Zagorje.
Na kleti su vrata strunula pa je trebalo popraviti, a ujedno i pokrečiti zidove...
Oko dva poslijepodne zovu iz servisa...razgovor je išao otprilike ovako...
-gospon Franc zovem iz tvrtke x-y u vezi štete načinjene od tuče....
-????
-kaj nisu vas zvali?
-ne, samo su mi ponudili zamjenski auto...
-hm...trebali bi kopirati vašu prometnu pa ako nije problem da dođete...
Došao sam na knap, jer rade do 17 sati...
Četvrtak, vozimo uzdanicu na aerodrom, a kćerin auto na servis...jer je i njen mehaničar nenadano u subotu otputovao, pa smo našli drugog majstora...koji nas je poslao kupiti dijelove,a auto smo odvezli u petak, i bio je gotov isti dan do 15 sati...i tri puta jeftinije od onog što nas čeka..
Danas je nedjelja, i još nam nisu javili kad će naš auto biti gotov, sutra je 11 dan, a i počinjem raditi...Punice ne uzimaj mi za zlo što nisam došao do tebe, ribe ne zamjerite mi što vas nisam stigao posjetiti ni jednom...
Ne ponovilo se...

Image Hosted by ImageShack.us

<< Arhiva >>