Mayday of Maylandia

srijeda, 06.08.2014.

Najava koncerta olitiga Bajaga i "Vatra" u Opatiji olitiga hajde, bože, budi drug, pa okreni jedan krug unazad planetu...



(...ali nije bio
pa smo morali kupiti karte i za drugi koncert smijeh...)


(photo & video by mayday, Zagreb, 20./21.11.2009.)

P.S. glazbeni:
za okorjele fanove - klik, klik na svaki link;
tu su vam snimke s koncerta - uživajte:

Kad hodaš, Dvadeseti vek, Ti se ljubiš (na tako dobar način), Berlin, Godine prolaze, Tišina, Plavi safir, Rimljani, Ruski voz, Tamara, Zažmuri, Verujem - ne verujem, Poljubi me, Život je nekad siv - nekad žut, Vesela pesma, Bežiš od mene, ljubavi, Lepa Janja, ribareva kći, Gore - dole...

...uhhh, puno posla s tim filmićima!
Sve sam ih redom sama snimila, izmiksala, digla na svoj Jubito kanal...zujo

Nekad davno
te dveidevete kad sam konzumirala all that rock, na primjer
raditi reportaže s koncerata bio mi je vrhunski gušt
(dok nisam shvatila da ne stignem zapravo pogledati koncert kao takav!bang)
a imalo se, blogami, što i snimiti.

Nema gdje me nije bilo smokin.

Zato sad imam materijala za, na primjer, pozivnicu:

- vama, koji ste blizu Opatije i Ljetne pozornice u petak, 8.8. lita gospodnjeg ovog

- vama, koji ste Bajagini fanovi

- vama, koji niste jugonostalgičari, nego obični ljudi u, khm, izvjesnim godinama zubo
voljni prisjetiti se kako je to bilo tih naših osamdesetih
(diviniziranih možda i previše, a sve zbog toga što bijasmo mladi/ludi/hormonski neuravnoteženi belj)

- vama, koji ionako ne znate kud bi sa sobom petkom navečer rolleyes

- vama, koji volite "Vatru"
(kao i ja, uostalom cerek)
pa ćete nakon njihovog nastupa pustiti napaljene nonice i nonote
da nastave sa svojom vremeplov-terevenkom no

...eto, da ne bi bilo nismo znali pjeva
obaviješteni ste!

(a vi
kojima s retrovizora vise krunice, a iz zvučnika trešte i vrište cajketine
suzdržite se od pižđenja & psovanja u carstvu Maylandia
da ne bih ja, jedna uglavnom pristojna carica, morala opet nastaviti s istim, kako bi me bolje razumjeli;
imate svoje blogove, pa izvolite tamo prosipati žuč
i shvatite već jednom, blogamu:

naš neprijatelj nema nacionalnost, već multinacionalnost!!!)

wave
- 11:03 - Komentari (44) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>