"Carpe Diem"

ponedjeljak, 30.04.2007.

Novi odgovor na staro pitanje

Bilo bi potrebno malo razmisliti, što ćemo reći našoj djeci kada nas budu pitala: "Kako sam se rodio/la!?"
Većina ljudi pokušava na to pitanje odgovoriti sa što manje podataka, kako djete ne bi skužilo ništa ili im pričaju bajke kao: Roda te je donjela, našli smo te u kupusu, pao si sa drva mami na glavu, donio nam te je djed mraz, našli smo te u kinder jaju, bio/la sam pre pijan/a da se sjetim, ko te jebe mala budalo itd. ali, to baš i nije neko riješenje.
Taj bi odgovor trebalo stručno zakamuflirati. Zakamuflirati do te mjere da čak ni mi ne bi shvatili o čemu se radi, ali opet, jednim djelom asocirali na istinit odgovor... To bi tada moralo izgledati više-manje ovako:

"Dobro sine/kćeri, znao sam da ćeš me jednom to pitati. Evo kako je to bilo: Tata i mama su malo chat-ali, pa je uslijedio copy/paste fotografija. Tata je onda zakazao mami sastanak e-mail-om. Našli smo se u Cyber cafeu, malo popričali i onda otišli u WC. Onda je mama napravila nekoliko download-a sa tatinim memory styck-om. Kada je tata bio spreman za upload, primjetili smo da nemamo firewall. No već je bilo kasno za Undo, a ni delete više nije pomogao. Devet mjeseci kasnije, virus je počeo djelovati..."

E sad, nakon ovoga, se još sjećate kako se rade djeca? Ne? i mislio sam ;)


ALA HOMO ČA POPIT!!!party!!!

- 18:30 - Komentari (19) - Isprintaj - #

subota, 28.04.2007.

Obavjest

Od sada ponovno možete Downloadati moje radove sa ovog bloga. Naime, došlo je do manjih tehničkih problemčića i jednoatavno se sve na serveru za Upload/Download izbrisalo, pa sam morao ispočetka...
Jučer sam izgubio i živce i još malo kose, koja me već ionako pomalo napušta... Uz ovaj komp. imate jako puno stresa... Morao sam ga restartati barem 4 puta da uspijem završiti, a kada je radio je bio spor do te mjere da se morski akvarij brže inkubira, a njemu inkubacija traje oko godinu dana, uz to, carnet je bio tako nestabilan da je to nenormalno...


Uglavnom, radovi se nalaze u boxu ispod linkova. Sve vam lijepo piše, samo trebate kliknuti na naslov priče koju želite downloadati, tada vam se pojavi novi prozor u kojemu vam pišu podatci o datoteci i za 4-5 sekundi, na dnu vam se pojavi dugme za download. I to je sva mudrost.


smokinparty1.Majpartysmokin


Ok, pitanje...

Što raditi za taj dobri stari komunistički blagdan, bog ih blagoslovio, zahvaljujući njima imamo više blagdana nego radnih dana...


Evo vam anketa što raditi:
(Anketa zaključena!)

Rezultati za "Što raditi za 1. Maj?":

Opijati se i roštiljati 56.3% (9 glasova)
Opijati se i ševiti 18.8% (3 glasa)
Samo se Opijati 18.8% (3 glasa)
Opijati se i jesti govna 6.3% (1 glas)
Opijati se i vozikati u pijanom stanju 0% (0 glasova)


Kako riješiti problem prometa u Rijeci?


Nakon podužeg razmišljanja, rasprave sa profesorima i kolegama, doao sam do zaključka.

Kako bi se riješili prometa, gužvi, manjak parkirnih mjesta, živčane vozače i smanjili zagađenje, potrebno je napraviti sljedeće:

1. Napraviti poveću garažu, koja će biti iznad ili ispod mora...

2. Parkiralište mora biti besplatno, kako bi drugi zbog konkurencije spustili cjene...
3. Nasumično odrediti 2 kobna datuma godišnje, u minimalnom razmaku od 4 mjeseca...
4. Na ta 2 kobna datuma, između 00:00 i 06:00 jednostavno potopiti garažu, pa kome se auto nađe unutra, ko mu kriv.


Eto, tako se riješimo viška prometala, biti će manje gužvi, više mjesta za parkiranje na sigurnim mjestima i niže cjene parkinga.

Nije li to dobra ideja!?
(Anketa zaključena!)

Rezultati za "Garaža: Dobra ideja ili ne!?"

Jeste! Naravno! Čovek, ovo je boljesno! (Da) 80% (8 glasova)
Njet, Jok ba, nein, no, jesi li ti normalan! (Ne) 20% (2 glasa)






Toliko o meni za danas...
Ljudi, budite pozdravljeni.


ALA HOMO ČA POPIT!!!party!!!

- 09:00 - Komentari (7) - Isprintaj - #

četvrtak, 26.04.2007.

Rakija, Ponovno s vama.

Eto, dragi vjerni i nevjerni čitatelji, koji me varaju sa tuđim blogovima ;), Rakija se vratio!
Sa životom kraćim za dva tjedna i duplo ružniji ;)
Što se događalo samnom, pitate se?
(Đe je majku mu nesto, nemrem da se nasmejem ako njegove pizdarije ne čitam... mislim da si malo previše dozvoljava ta pizdarija od čoveka... Ma kakova ste vi to ljud, ubilja si čovek...)
Šta god da mi ovo gore znači...

Uglavnom, mao sam učio, malo sam išao na fax, malo sam padao ispite... (Osnove kemijskih elemenata 1 i Matematiku 2)
Prekjučer sam polagao matematiku 2...
(U prijevodu, viša matematika, 2. stupanj ili ti: Grupe i grupoidi, matrice, određeni i neodređeni integrali, diferencjalne jednadžbe, i vjeroatno još nešto što neznam...)
Uglavnom, izađoh na ispit i jebo majku, lagan za popizdit, ali ja budala, kako sam se "Na vrijeme" sjetio učiti, punih tjedan prije ispita (umjesto mjesec-dva...) i nisam znao riješiti većinu toga... Kak sam pametni...

Napokon sam postavio akvarijčić... Sada imam čak i podvodni vrt (Za sve koji misle d su biljke u njemu umjetne, gadno se vara...)
Evo slikice, da ga vidite. Nema puno riba u njemu, svega 4, jer ga još nisam uspio uspostaviti "biološku ravnotežu", tako da je još malo opasno ubacivati ribe. Ove su kao pokusni štakori ;)
(Jao što sam okrutan...)
Efo akvića:

akvarij.jpg

Još nešto, guess who is back!?
(Molim ne ispravljati, engleski neznam)

Moja mala plava beštija sa punih 7 konja (Ako mene računamo onda i jedan magarac...), COMO plave boje, sa 100 ccm radnog obujma 4-taktnog otto motora, ASS-om (Ako Stane, Stane...), gotovo cijelom centrifugalnom spojkom i zatezačem remena kućne izrade, nekada tih kao urica, a danas bučan kao kompresor i jedva radi, te registriran do 31.08.2007!?... MOJ MOTORČEK!!!
Istina, popravak je trajao nekih 3-4 mjeseca... ma koga ja zajebavam!? već je prošlo gotovo 5 mjeseci i još nije gotovo! Moram promijeniti zatezač remena i spojku, pa je napravljena gotovo apsolutna generalka.
Želi li netko kupiti? samo 1000 eurića ili mjenjam za veću beštijicu (Naravno, još nadoplatim koliko je potrebno)!?

Ljudovi moji, uživajte i čitamo se ubrzo!

________
(.RAKIJA.)
(.....JE.....)
(.ZAKON.)
--------

......O
........O...^__^
..........o..(oo)_______
..............(__).............)//
..................||-------w|
..................||...........||

ALA HOMO ČA POPIT!!!party!!!

- 09:12 - Komentari (11) - Isprintaj - #

subota, 14.04.2007.

CSI:Croatia

Eto ljudi, dugo me nije bilo, a još duže nije bilo mojih tekstova, pa eto. Napisao sam novi serijal CSI-a. Nadam se da će vam se svidjeti kao i prošli. uuživajte. za par dana ćete ovo moći i downloadati sa bloga.




CSI: Croatia

1. Epizoda: "Kirin i mrtvac"

Nađeno je truplo pored staračkog doma, a prijavu je podnio gospodin Kirin. Po stupnju raspadanja i smradu sumnja sumnja se na smrt unutar zadnjuh 12 sati. Na mjesto zločina stupaju forenzičari. Uz truplo su pronašli iglu, konac, ruski nožić (sastoji se od malog nožića za skidanje folije sa boca i 20 vrsta otvarača za boce.), bocu kalovačkog piva i osobnu iskaznicu. Mrtvac se zvao Ramiz, a bio je rođen 12.12.1912. kada su to vidjeli, CSI ekipa se počela povlačiti sa mjesta zločina, dok policija nije ništa kužila. Kirin je upitao jednoga od frenzičara: "Zašto odlazite!? ar ste već gotovi?",a forenzičar odgovara: "Vi ste ga prijavili, je tako?", Kirin šuti, "Nisam ni sumnjao. Akademik sa JuBito-a koji ne može prepoznati živog čovjeka od mrtvaca!", a Kirinu kao i uvijek ništa nije jasno, "Ramiz star je 95 godina, cigan i pijan je... Šta bi trebao mirisati na cvijetiće? Sutra seopet možeš očekivati na Ju Bi To-u, akadmski obrazovani glupane!"
Slučaj riješen.


2.Epizoda: "Mučitelji"

Mlada dama je prijavila ubojstvo u svome stanu. Prilikom dolaska policije i forenzičara, dočekala ih je u nekakvoj kričavo-zelenoj minici, mrežastim čarapama i prsluku od zelenog lateksa sa dekolteom do pupka. Forenzičari su počeli tražiti tragove, a policija se bacila na ispitivanje svjedokinje. Policija je saznala da je jučer dama napravila tulum u kući, i da je mrtvac njen dečko. Forenzičari su pronašli mrtvaca, ljeplivom trakom vezanog za stolicu, sa otvoreim ustima i ičima. Sve je upućivalo na smrt pod mučenjem. Zgrčeni mišići, krv iz ušiju, izgledalo je da se uzaludno pokušavao osloboditi. Forenzčari su rekli policiji da privedu svjedokinju, te da je oni moraju malo proispitati.
U sobi za ispitivanje su sjedili gospođica i forenzičar, te je ispitvanje započelo:
-"Što ste jučer radili na partyju"
-"Plesali, opijali se i tako dalje."
-"Kakva se muzika slušala."
-"Turbo Folk!"
-"Tako znači.. Uhitite je!"
Gospođici ništa nije bilo jasno, te joj je forenzičar počeo objašnjavati:
"Rekli ste dečku za party, a kako je on bio metalac, htio vam je pozvati policiju. Vi ste ga zavezali u podrum, i napucali Turbo Folk do daske, od čega je on na kraju umro od odumiranja mozga!"
"A kako vi to znate!?" upitala je gospođica, a on odgovori: "Zato jer ste odjeveni kao jeftina drolja i vaš je dečko nogama po prašnjavom podu ispisao: "Kuja me želi ubiti Turbo Folkom! NEKA MI NETKO SKRATI MUKE!!!". Sam pogodio?", a dama se branila šutnjom.
Slučaj riješen.


3.Epizoda: "Kakica"

Pred neboderom je ležao mrtvac sa po pilično velikom ozljedom na glavi, koaja je sigurno i izazvala smrt. Autopsija je to potvrdila, te je našla tragove neke smrdljive smeđe čestice i vode... Po katovima nebodera su ispitivali svjedoka. Kao i inače, nitko ništa nije ni čuo, ni vidio. Isti se slučaj dogodio prije nekoliko godina isto ispred te zgrade. Ispred jednog stana su nanjušili grozan smrad, te su stanara priveli na ispitivanje.
-"Gospodine, recite mi što ste radili jučer na večer?"
-"Srao sam. a vam stalno serem."
-"U stanu smo vidjeli da vam je školjka zaštropana, pa di ste onda pobogu srali!?"
-"Pa u kesu! I kesu sam bacio u zamrzivač, da manje smrdi."
-"Da pogodim, više niste imali mjesta u zamrzivaču, pa ste jednu morali nekamo izbaciti da bi ova stala u zamrzivač?"
-"Da, kako ste pogodili?"
-"Zato jer je žrtvu ubilo smrznuto govno! Koje ste očigledno vi izbacili iz stana."
-"U jebo te, znači ja serem projektile..."
Tako je slučaj zaključen ubojstvom iz nehaja. Počinitelj je osuđen na mjesec dana zatvora za ubojstvo i novčanom kaznom od 500 kn za nezakonito odlaganje fejkalija.
Nije li naše pravosuđe pravedno?


4.Epizoda: "Najkraći slučaj"

U policiju su dojavili da je u sabor postavljena bomba, te da će eksplodirati za 15 minuta.
-"Tko im jebe mater, neka crknu već jednom, biti će nam svima bolje."


5.Epizoda: "Majka ga baš i nije voljela"

Pronađen je leš muškarca u ranim dvadesetim godinama ispred pekare. Autopsija je pokazala da je čovjek na smrt pretučen. Uspostavlja se da je to sin vlasika pekare, albanca Ramiza Kenjara. Rmiz osobno je priveden na ispitivanje:
-"Čuješ ti Ramiz, sin ti je gotov, zašto si ga pretukao?!"
-"Ja!? šta ja!? Ti gljupa čovek, si mene me našla da zajebava sa ta gljupost i reklja da ja pretuklja moja otrok!? Ti ljuda čovek!"
-"Ako nisi ti? Tko je!?"
-"Od kud ja će da znja!? Pa ja samo gljupa šiptar. Toljiko gljupa da žena dozvolji da sin nazove Ismet!"
Tada je sve bilo jasno. sada je gospođa Kenjar privedena na ispitivanje:
-"Vi ste sinu dali ime Ismet?"
-"Ja sam osobna dalja ime svoja deca."
-"Onda ste vi krivi za njegovu smrt!"
-"Oće gljpa poljicajo rekla kako ja bila kriv!?"
-"PA ŽENO GLUPA I JA BI GA TUKAO DA SAM ZNAO DA SE ZOVE ISMET KENJAR!!!"

Slučaj zaključen.


ALA HOMO ČA POPIT!!!party!!!

- 20:42 - Komentari (28) - Isprintaj - #

ponedjeljak, 09.04.2007.

ZEMLJOPIS ŽENA

Između 18 i 20 godina, žena je kao Afrika: poludivlja, prirodno lijepa i puna misterioznih ušća sa zajamčenim urodom.


Između 21 i 30 godina, žena je kao Amerika: razvijena i otvorena prema tržištu, osobito prema onom bogatom.


Između 31 i 35 godina, žena je kao Indija: senzualna, opuštena, svjesna svoje ljepote.


Između 36 i 40 godina, žena je kao Francuska: sladokusno zrela, još uvijek je prekrasno područje za posjetiti.


Između 41 i 50 godina, žena je poput ex- Jugoslavije: rat je danas izgubljen, pogreške iz prošlosti ju proganjanju. Veliki radovi na rekonstrukciji moraju biti napravljeni.


Između 51 i 60 godina, žena je poput Rusije: rasprostranjena, nekontroliranih granica. Hladna klima obeshrabruje posjetitelje.


Između 61 i 70 godina, žena je kao Mongolija: slavne prošlosti, velikih osvajanja, ali dovraga nikakve budućnosti.


Poslije 70 godina, žena je poput Afganistana: mnogi znaju gdje se nalazi, ali više se nitko ne usudi
tamo ići…



ZEMLJOPIS MUŠKARACA


Između 15 i 70 godina, muškarac je poput Sjedinjenih Američkih Država
- vođen kurcem.


Još jednom, sorry ergi... nemam vremena za pisanje, pa sam posudio tvoj materijal... (ergarac.blog.hr i www.ergarac.com)

ALA HOMO ČA POPIT!!!party!!!

- 13:05 - Komentari (14) - Isprintaj - #

srijeda, 04.04.2007.

PRASE TEST

Nemam nikakve inspiracije i već me dugo nije bilo... pa sam vam pronašao jedan mali testić.

Potrebno vam je olovka, papir i malo mašte.

Uzmi prazan list papira(preporučujem čisto bijeli) i nacrtaj prase :-)

Ne nastavljaj test dok ne nacrtaš prase!

Ne podvaljuj!

Bolje ti je nacrtaj prase!

Jel sigurno gotovo?

Sad slijedi nešto zanimljivo. Prase će nam poslužiti kao test ličnosti osobe koja ga crta.

Ne čitaj!!!!!!!!!


Ako je prase nacrtano u gornjem dijelu lista, pozitivan si i optimista.
Ak o je u centru, realan si.
Ako je dole, ti si pesimista i imaš tendenciju ka negativnom.


Ako gleda na lijevo, vjeruješ u tradiciju, prijateljske si naravi i lako pamtiš godišnjice, rođendane...
Ako gleda na desno, ti si inovativan i aktivan, ali nemaš mnogo osjećaja za porodicu i godišnjice ti nisu važne.
Ako gleda sasvim pravo, ti si neposredan, dopada ti se da budeš "đavolji odvjetnik" i ne plašiš se suočavanja i rasprava.


Ako si u crtež unio mnogo detalja, analitičan si, strpljiv i pouzdan.
Ako nema mnogo detalja, osjećajan si i naivan. Nisi metodičan i mnogo riskiraš


Ako si nacrtao manje od 4 noge, nesiguran si ili prolaziš kroz period velikih životnih promjena.
Ako si nacrtao 4 noge, tvrdoglav (svojeglav) si i čvrsto se držiš svojih načela.
Ako si nacrtao vise od 4 noge, ti si idiot!!!


Veličina usiju otkriva koliko si dobar u slušanju drugih. Sto su veća, to je bolje!!


Duzina repa ukazuje na kvalitetu seksa koji imaš, i sto je duži, to je bolje!!!
(OK, ko nije nacrtao rep?????) ...ja.... bang




kako vam se sviđa!? ;)

ALA HOMO ČA POPIT!!!party!!!

- 20:13 - Komentari (16) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

< travanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Kolovoz 2008 (1)
Lipanj 2008 (1)
Travanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (2)
Veljača 2008 (1)
Siječanj 2008 (4)
Prosinac 2007 (3)
Studeni 2007 (4)
Listopad 2007 (3)
Rujan 2007 (2)
Kolovoz 2007 (3)
Srpanj 2007 (5)
Lipanj 2007 (4)
Svibanj 2007 (6)
Travanj 2007 (6)
Ožujak 2007 (11)
Veljača 2007 (12)
Siječanj 2007 (11)
Prosinac 2006 (8)
Studeni 2006 (18)
Listopad 2006 (11)
Rujan 2006 (5)
Kolovoz 2006 (4)
Srpanj 2006 (6)
Lipanj 2006 (7)
Svibanj 2006 (6)
Travanj 2006 (5)
Ožujak 2006 (3)
Veljača 2006 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • SEIZE THE DAY
    (Rakija je zakon!)



    rakijajezakon.blog.hrWeb


    powered by FreeFind

    PRAVILA:
    -burninmadSpam je strogo zabranjen! (sve spamove automatski prijavljujem!)dead
    -zalivenProvokatormia zabranjujem komentiranje na blogu.headbang
    -partyTekstovi su moja autorska dijela! (izuzev tekstova koje sam dobio mailom ili tekstova koji su linkirani na izvor.)thumbup
    -greedyAko želite neke od mojih radova, uvijek me možete kontaktirati ili komentarom ili na mail: rakija18@net.hr. Možemo se dogovoriti i o daljnjoj objavi mojih radova na tuđim stranicama.naughty
    -yesBlog je zaštićen Copyrightom!yes

    MOJ BLOG MOŽETE PODRŽATI:
    Glasaj za moj blog na www.croblogeri.com



    Myspace Graphics


    _____________________________
    Ako želite da ovdje zablista i vaša reklama, javite se na rakija18@net.hr
    _____________________________

    Counter Stats
    jobs
    jobs Counter

    Posjetitelja On-line