ODLIČNA STRANICA PUNA KORISNIH SAVJETA - www.cancerfightingstrategies.com

06.09.2015.

Za sve one koji se također bore s jednom od "verzija" ove opake bolesti s kojom se i ja borim ovih par mjeseci, pronašao sam jednu dobru internet stranicu (doduše, na engleskom jeziku je) koju svakako preporučam za proučiti - http://www.cancerfightingstrategies.com.

Puna je savjeta i objašnjenja kako neke stvari funkcioniraju, a dobro je i to što se kroz cijelu stranicu protežu i savjeti o korištenju vrlo korisnih anti-kanceroznih preparata čija je uspješnost u liječenju malignih oboljenja prikazana određenim brojkama kako bi se lakše uspoređivala uspješnost jednih i drugih (često je napravljena i usporedba s kemoterapijama). Ovo je jedna od rijetkih web stranica na kojima sam naišao na savjete što i kako koristiti ukoliko se odlučite na primanje kemoterapije.

Da sam naišao na ovu stranicu na samom početku svog liječenja, sigurno bih si naručio neke od ovih preparata.

S obzirom da sam sada već prošao polovicu liječenja, a liječenje za sada protječe bez većih problema i po svemu sudeći će biti u potpunosi uspješno, vrlo vjerojatno si neću nabavljati ništa od tih preparata.

Međutim, svima onima koji se možda nalaze na samom početku liječenja ili liječenje ne protječe baš prema planovima, vjerujem da savjeti i preparati s ove web stranice mogu biti vrlo korisni.

Oznake: cancerfightingstrategies.com, zeolit, BLA eliksir, DTOSIN

THE SHOW MUST GO ON

05.09.2015.


I nakon tjedan dana provedenih u bolnici kako bi se leukociti podigli na neku pristojnu razinu, ovaj tjedan je odrađena i 5. terapija pa se show nastavlja u revijalnom tonu sretan


Ovoga puta odmah po primitku kemoterapije moram primiti injekcije za dizanje leukocita - preventivno, kako se ne bi dogodio ponovni ponor na nulu kao prošli puta. A moja supruga te injekcije daje bolje nego neke medicinske sestre tako da razmišljam da ju pošaljem na prekvalifikaciju sretan

I tako, još samo 3 terapije do kraja i nešto malo više od dva kalendarska mjeseca sretan

Već sam se navikao na to da se ljudi na ulici zabulje u mene kad vide moj prekrasan ten u stilu čovjekolike ribice sretan

To mi doista nije bitno - ono što mi je bitno da osjećam da sam ja ovu svoju bolest pobijedio, da se sada nalazim pred samim krajem liječenja i da imam osjećaj da više neće biti niti nekakvih značajnijih nuspojava. Onaj tko zna igrati šah pozna taj osjećaj kad protivnika stisne u kut i osjeća da je pobjeda tu - u potezu ili dva sretan sretan

Ono na što se želim osvrnuti u ovom članku je činjenica da sam u proteklih nekoliko mjeseci upoznao desetke osoba koji se bore s istom ili sličnom bolešću i da se svatko sa svojom bolešću bori najbolje kako zna. Neki (poput mene) pokušavaju svoje stanje popraviti zdravijom ishranom, neki pak jedu baš sve (i šećere, i konzerviranu hranu, piju alkoholna pića i sl.) - neki su za vrijeme kemoterapije smršavjeli, neki su se udebljali, neki imaju slabijih nuspojava, a neki se bore s vrlo teškim nuspojavama - nema tu nikakvog pravila jer smo jednostavno svi mi jedinstveni i baš nitko ne može predvidjeti kako će netko reagirati na primanje kemoterapije.

Ono što sam ja uspio shvatiti nakon ove neutropenije (leukociti su bili pali na 0,35 što je vrlo, vrlo nisko) da se nekakvom zdravom prehranom doista malo toga može postići kako bi se leukociti držali na nekoj pristojnoj razini - kemoterapija je ipak prejaka pa svojim djelovanjem blokira proizvodnju novih leukocita i sve osim ovih injekcija za podizanje razine leukocita je vrlo slabo i neučinkovito.

U svakom slučaju, i dalje ću u prehrani zadržati što više svježeg voća i povrća uz sve one dodatke prehrani koji pomažu da se lakše prebrode nuspojave kemoterapije, ali sam u prehranu vratio i crveno meso i tjesteninu. Vjerujem da se ovako kako sam se ja pokušao s ovom bolešću boriti mogu samo oni koji odluče ne ići na kemoterapije - sada uviđam da kemoterapija u našem tijelu izmijeni i zablokira toliko procesa da je vrlo teško boriti se nekom prehrambenom logikom i protiv bolesti i protiv kemoterapije.

Uglavnom, sigurno je da NEĆU jesti šećere i konzerviranu hranu - ni do kraja liječenja, a sigurno i još neko vrijeme nakon kraja liječenja.

S obzirom da je svrha ovog mog bloga pomoći onima koji se nalaze ili će se nalaziti u sličnoj situaciji - možda ovaj osvrt nakon primitka 5. kemoterapije pomogne onima koji će se nalaziti na samom početku liječenja pa neće morati na sebi isprobavati "akrobacije" koje sam ja izvodio sretan

Ali, kao što rekoh na početku - svatko se sam nosi sa svojom bolešću pa je opet na svakome da odluči što će i kako poduzeti u svom slučaju sretan

Ja svakako svima želim brz i potpun oporavak sretan

I za kraj - link na pjesmu iz naslova koje je meni posebno draga: THE SHOW MUST GO ON

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.