Kava, podočnjaci i dvoje muške djece

četvrtak, 30.04.2015.

Pred prvi maj

Pokupila sam djecu u vrtiću, preslatki su i jedva sam dočekala da ih vidim danas. Kaže kolegica da nisam normalna, utorkom ih dajem na posvajanje, petkom (čepetkom točnije ;) ) ih jedva čekam vidjeti.
Naravno, nakon dolaska doma #1 nije usta zatvorio. #2 je cicao a ovaj navalio da hoće majicu kratkih rukava i kao pokvarena ploča 10 minuta me žicao majicu. Aman, čovječe, sad ću... Ma jok. E, 10 minuta. Uopće ne kuži 'Čekaj, sad ću, daj mi minutu.' Ubćeme.

Paz sad- cvilili ovi na poslu da im se jede sladoled, nek idem u mekdonalc. I odem ja. Kad tamo, ne mere- asfaltiraju neku cestu, ne možeš do meka nego okolo... a okolo znači, popet se na aveniju, vozit kilometar, sići na držićevu i na prvom semaforu polukružno se okrenut i popet na tu istu petlju. Pa nazad do meka da dođem s druge strane. Učinim tako. Na semaforu zovem kolegu da jebem i njega i njegov sladoled. Kaže on meni, jebo sladoled, vrati se, zvala vlasnica firme, tražila te. Hahahaha. Ma ne, ozbiljno ti kažem, zvala je i tražila tebe. Da, da, baš... Ma idi u kurac, ozbiljno ti kažem. Ok, stižem, kažem više da ga skinem s neke stvari. Na aveniji, naravno gužva kao i uvijek ali uspijem se prestrojiti i sve super, stanem iza nekog kamiona i mislim si što ako je stvarno zvala žena. Ali kontam, ako je i zvala dobro je, nisam ništa još sjebala gadno. Nakon 5 minuta skužim da stojim iza kamiona koji je puko neki auto i da kamion stoji pod sva 4. Genije. Ubacim se nekoj ženi koja je imala premala muda i noviji auto, pala je truba i spominjanje rodbine mi.
Svejedno odem po sladoled. Kupila sladoled, stigla sretno na posao, stvarno je vlasnica zvala, nazvah ju nazad, dogovorile što smo imale i sve 5. Sladoled je bezveze, pravi za zalit inzulinom. Preskočite McSundae Delux. To vam dođe isto što i obični sundae, s mrvu više preljeva i još šlaga gore. A 4 kune skuplji. Blje. Ali bitno da sam ja jučer jela salatu sa tunom za ručak, kao da smršavim. Samo bezveze radim mjesta za kalorije koje utrpam kasnije. Summer is coming. Onog dana kad održim neki zacrtani režim prehrane barem jedan tjedan bit će dan kad ću povjerovati da mogu sve. Dok god se hrani ne mogu oduprijeti, ja sam slab čovjek. Žena. Ma tu negdje.

30.04.2015. u 17:23 • 3 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje.



< travanj, 2015 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      

Rujan 2016 (1)
Lipanj 2016 (1)
Travanj 2016 (3)
Siječanj 2016 (2)
Prosinac 2015 (3)
Studeni 2015 (1)
Rujan 2015 (1)
Srpanj 2015 (1)
Svibanj 2015 (1)
Travanj 2015 (4)
Ožujak 2015 (1)
Veljača 2015 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Prvo kava

Prvo kava, a onda sve drugo. Zašto sam nemajka koja misli da to nije, zašto sam baksuz u kuhinji i zašto je seks dva puta tjedno puno previše i ostale stvari kojih se pametan srami, a budala ponosi.

Linkovi

page visitor counter
who is online counter blog counter