_ _ _ _ _ _ promina.blog.hr

subota, 15.12.2012.

Peterokatnica u Promini ipak se ne ruši!



Stanari zgrade u „Ulici braće Živac“, konačno mogu odahnuti.
Mediji su puni natpisa o skorom rušenju bespravno sagrađanih objekata, i najhrabriji u zgradi popularno nazvanoj „Žujka“ nisu ostali ravnodušni.

Evo što kaže Marija Cocić, dugogodišnja stanarka zgrade u centru Oklaja (koja još nije čula dobre vijesti):

„Čujte, nije mi lako. Ja živim u samom potkrovlju, na petom katu…i vijest da se u Promini prema Prostornom planu, mogu legalizirati samo objekti koji imaju dva kata i potkrovlje…ostavila me šokiranom.
Pa gdje ću ja sada, tu su muž…djeca…moja kujica Lea? “.

Priključio nam se u razgovoru i gospodin Nikola Batinić iz prizemlja:

Ja sam odmah znao da se ovako visoka zgrada u Oklaju ne smije graditi..a oni me nisu slušali. Zato sam ja uzeo stan u prizemlju, i boli me…..glava od buke ovih koji se penju na gornje katove. Možete misliti koliko bi stepeništem bio manji promet, da je zgrada manja?“

Jeste vi novinar?-proderao se netko s četvrtog kata….i odmah nastavio:

„Slušajte me dobro, dođe li do rušenja ove zgrade, ja Vam već mjesec dana ne vraćam boce od pive…i samo neka dođu….vidiće di će 'ko letit i čuvat glavu…Ako treba, i moja se žena obećala u znak prosvjeda bacit sa zgrade ode na srid igrališta!......A znate li Vi uopće koliko boce pive vride“

Začas se stepenište zgrade popunilo, a prijetnje su letjele sa svih strana…na sve strene…
Nije se štedilo nikoga. Spominjale su se obitelji svih u Vladi, svih u Općini….
Teško je opisati sav bijes tih nesretnih ljudi, koji se svu svoju ušteđevinu uložili u kupnju stanova, a onda su saznali da se nije gradilo u skladu s dozvolama….s Planom...
Naravno da se u ovakvim situacijama svi sjete investitora zgrade, ali on je već odavno u Remetincu, zbog slučaja „Fama Delije“….i nije voljan odgovarati na pitanja novinara-kratko nam je odgovorio njegov odvjetnik Nogalo.

U jednom trenutku, u zgradu je sav zadihan uletio mali Ivan Marka Perina:

Ljudi- imam novi broj Službenog vjesnika Šibensko-kninske županije!

Muči mali, povikaše svi uglas…ali se Ive nije da….

Ljudi- naša zgrada je sada sigurna- i poče naglas čitati vijest kojoj se nitko nije tako brzo nadao:


*********

Na temelju članka 5.stavka 2.Zakona o postupanju s nezakonito izgrađenim zgradama (“Narodne novine”, broj 86/12 ) i članka 30. stavka 1. točke 3.Statuta Općine Promina (“Službeni vjesnik Šibensko-kninske županije”, broj 10/09 ), Općinsko vijeće Općine Promina, na 4. sjednici, od 05.studenoga 2012. godine, donosi:


ODLUKU o broju etaža na nezakonito izgrađenim zgradama koje se mogu ozakoniti protivno Prostornom planu Općine Promina

Članak 1.

Na nezakonito izgrađenim zgradama protivno prostornom planu uređenja Općine Promina može se ozakoniti najviše pet etaže od kojih je zadnja potkrovlje.

Članak 2.

Za sve što nije izričito navedeno u ovoj odluci važe i primjenjuju se odredbe zakona o postupanju s nezakonito izgrađenim zgradama (“Narodne novine”, broj 86/12 ) i drugi propisi vezani za ovu odluku.

Članak 3.

Danom stupanja na snagu ove odluke prestaje važiti Odluka o broju etaža na nezakonito izgrađenim zgradama koje se mogu ozakoniti protivno prostornom planu Općine Promina.

Članak 4.

Ova odluka stupa na snagu osmog dana od dana objave u “Službenom vjesniku Šibensko-kninske županije”

Klasa : 940-03/12-01/1
Ur.Br : 2182/09-12-01
Oklaj, 05. studenoga 2012.
OPĆINSKO VIJEĆE
OPĆINE PROMINA
PREDSJEDNIK
Tihomir Budanko, v. r.

*********


Naravno da je cijeli uvod izmišljen, ali kako bi vi inače pročitali ovu Odluku?


- 20:44 - Komentiraj post (0) - Link posta

<< Arhiva >>






Promina blog
  • LL

Opis bloga

  • Promina blog postoji od 19.03.2005. godine, nešto više od deset godina.
    Teme su vezane uz život u Promini.....ali, tu su i druge razne teme koje su mi se u određenim trenutcima učinile zanimljivim...
    S. Sarić

    «««««««««««»»»»»»»»»»»»»»


    Pomoću sljedećih linkova, saznajte nešto više o Promini.

    Gdje je Promina?

    Galerija promina.blog.hr


    Fotografije generacija iz škole:
    Stare slike Promine






    Video snimke:


































    Projekti čiju realizaciju očekujemo:









    «««««««««««»»»»»»»»»»»»»»


Općina Promina









  • «««««««««««»»»»»»»»»»»»»»


.....

  • ......
    .......



    «««««««««««»»»»»»»»»»»»»»


    Statistika posjeta promina.blog.hr -u kroz godine








    «««««««««««»»»»»»»»»»»»»»





    «««««««««««»»»»»»»»»»»»»»



    E-mail-Urednik promina.blog.hr-a:
    promina.blog.hr@gmail.com


    Zadnji postovi

...


.........................................................................Promina blog - promina.blog.hr© 2005.-2023. sva prava pridržana Urednik promina.blog.hr-a: Sanimir Sarić