_ _ _ _ _ _ promina.blog.hr

nedjelja, 08.04.2012.

Sretan Vam Uskrs!

Uskrs je u Promini vrijeme okupljanja (raseljenih) obitelji, vrijeme molitve, druženja, radosti…

Razmišljao sam da li da ove godine napravim koju fotografiju na tu temu, ili ne, jer ponekad imam osjećaj da objavljivanjem fotografija vjerskih događaja u Promini-pridonosim „estradizaciji“ vjere.

Nakon obreda Velikog petka, nakon što sam izašao pred crkvu i sa suprugom čekao djecu da krenemo kući…do mene je došao do tada nepoznat Prominjac i pružajući ruku, predstavio se i rekao:
„Ja sam čuo da ste Vi urednik Promina bloga. Znate, ja živim i Njemačkoj i svaki dan pratim Vaš Blog…“ Na to je njegova supruga dometnula „A posebno nedjeljom ujutro“. Nabrajali su zatim i jedno i drugo teme iz nekih postova…fotografije zime u Promini….

Ostao sam bez riječi….Ne jer nisam imao što reći…Nego jer sam se u tom trenutku sjetio zašto sam uopće počeo pisati blog, i u što se to moje pisanje u međuvremenu pretvorilo…

A, zapravo sam počeo pisati Blog upravo iz razloga da povežem sve Prominjce raseljene širom lijepe naše, širom Europe, širom svjeta….baš poput dvoje ljudi koji su mi pružali ruku.

A zadnjih dvije godine…energiju koju sam usmjeravao na nove priče iz Promine, trošim na svakodnevno brisajne uvredljivih komentara koje ostavlja na Blogu čovjek koji nema nikakve veze sa Prominom, sa postovima i temama koje obrađujem…

Žao mi je što se nisam uspio dostojno zahvaliti na lijpim riječima obitelji Čilaš (koje je na privremenom radu u Njemačkoj), te im se ovim putem iskreno i od srca zahvaljujem, jer su me oni svojim riječima potakli da napravim nekoliko fotografija na temu Uskrsa u Promini.

Fotografije za sve moje drage čitatelje koji žive širom svijeta poput Čilaša, ali nisu mogli doći svojim kućama, da zajedno sa svojim obiteljima, rodbinom i prijateljem proslave Uskrs u Promini.

Kad bih Vam morao riječima opisati dane u Velikom tjednu u Promini, onda bi ih izdvojio samo nekoliko koje mi se odmah pojavljuju u mislima: „mir, vjera, zadovoljstvo…radost“.
Ili sa dvije rečenice;„Slušanje propovjedi u tišini i razmišljanju“…“Grobari u lijepim narodnim nošnjama…ozbiljni…uzor mladim momcima….“

Ali, već sam odavno priznao da nevješto nižem riječi u rečenice…priču, pa Vam donosim nekoliko sinoćnih fotografija iz crkve svetog Mihovila u Oklaju;

***

***

***

***

***

***

*



Sretan Uskrs svim ljudima dobre volje, ma gdje god bili!


Nadopuna posta 09.04.2012;

Prominski Čuvari Groba, bili su i jedna od tema sinoćnog Dnevnika Nove TV;



Video i cijeli tekst vijesti možete pogledati pod linkom:

https://dnevnik.hr/vijesti/hrvatska/zudije-se-okupile-oko-kristova-groba.html

Šibenski tjednik nam također na jednoj od fotografija "donosi" naše Prominjce;






Oznake: religija

- 10:32 - Komentiraj post (11) - Link posta

<< Arhiva >>






Promina blog
  • LL

Opis bloga

  • Promina blog postoji od 19.03.2005. godine, nešto više od deset godina.
    Teme su vezane uz život u Promini.....ali, tu su i druge razne teme koje su mi se u određenim trenutcima učinile zanimljivim...
    S. Sarić

    «««««««««««»»»»»»»»»»»»»»


    Pomoću sljedećih linkova, saznajte nešto više o Promini.

    Gdje je Promina?

    Galerija promina.blog.hr


    Fotografije generacija iz škole:
    Stare slike Promine






    Video snimke:


































    Projekti čiju realizaciju očekujemo:









    «««««««««««»»»»»»»»»»»»»»


Općina Promina









  • «««««««««««»»»»»»»»»»»»»»


.....

  • ......
    .......



    «««««««««««»»»»»»»»»»»»»»


    Statistika posjeta promina.blog.hr -u kroz godine








    «««««««««««»»»»»»»»»»»»»»





    «««««««««««»»»»»»»»»»»»»»



    E-mail-Urednik promina.blog.hr-a:
    promina.blog.hr@gmail.com


    Zadnji postovi

...


.........................................................................Promina blog - promina.blog.hr© 2005.-2023. sva prava pridržana Urednik promina.blog.hr-a: Sanimir Sarić