_ _ _ _ _ _ promina.blog.hr

nedjelja, 17.05.2009.

Na putu vjere i ljubavi

Opisati jučerašnji dan u Promini (subota, 16.05.), koji će svakako mnogima koji su bili u crkvi sv Mihovila u Oklaju ostati u lijepom sjećanju… najlakše je opisati riječima iz naslova „Na putu vjere i ljubavi“.






Ali naslov nije dovoljan… i malog djelića priče….

Svaku treću godinu, u našoj Župi… u Promini, je Sveta Krizma.
Svaki događaj ostaje nam duboko urezan u mislima, sjećanjima… a meni će ova Sveta Krizma ostati u sjećanju po tri „kadra“ koja mi se svako malo odvijaju pred očima….

Prvi kadar:

Mons Ante Ivas-biskup Šibenske biskupije…pozdravio je sve krizmanike, kumove, roditelje, a naš župnik fra Šime Nimac pozvao je Danicu Radas da u ime krizmanika pozdravi sve prisutne…
Danica samouvjereno, smireno izlazi pred oltar…a rijeka riječi poteče….
Ostao sam zadivljen tim riječima, kao putnik namjernik pred slapovima Skradinskog buka.
I isto kao što taj putnik ostaje bez riječi, ostao sam i ja….
Ali ne samo ja….
Nakon njenog obraćanja, crkvom svetog Mihovila u Oklaju, pljesak nazočnih, i osmjesi na licima pričali su svoju priču…

Drugi kadar:

Vrijeme u kojem živimo satkano je nažalost od „crnih“ poruka sa radija, televizije, novinskih naslova… nakon čega se često pitamo postoji li mjesto gdje se cijeni ljudskost, poštenje, ljubav, nada.. opraštanje…Mjesto na kojem možemo poslušati poruku koja poziva na mir, i daje nam nadu da ne mora biti sve tako sivo….
Dugo nisam čuo tako lijepo nadahnutu propovijed… Propovijed nakon koje osjetite mir i neko posebno zadovoljstvo, nakon koje s guštom zaželite svima pružiti mir i primjećujete oko sebe samo dobro… i drugo vas ništa ne zanima….

Treći kadar:

Nakon završetka Svete krizme, pred oltar izlazi Jakov Matas.
Jakov kao i Danica, (bez čitanja) zahvaljuje svim nazočnim na ovom prelijepom događaju, koji će nam svima ostati u lijepom sjećanju.
Koliko se lijepo Jakov obratio svim nazočnim dovoljno govori fotografija (koju će te vidjeti uskoro)- na kojoj Biskup bratskim zagrljajem zahvaljuje Jakovu na lijepim riječima, dok se crkvom širi bučni pljesak nazočnih.

Opisao sam tri „kadra“ koja su meni obilježila jučerašnji dan… dan u kojem se i moj sin kao jedan od 46 Prominjaca i Prominki krizmao… Dan koji se nastavio cjelodnevnim druženjem sa mojom rodbinom, kumovima, prijateljima…

Fra Šime se potrudio da ova i za njega prva Sveta Krizma, ostane svima u lijepom sjećanju, i pazio je na svaku sitnicu…svaki detalj… da sve prođe u najboljem redu-i to mu je u svakom slučaju pošlo za rukom.
Ako postoji ocjena za organizaciju ovakvog događaja, od 1-10… bez imalo razmišljanja fra Šimi podižem u zrak desetku!

Nadam se da sam vam uspio prenijeti djelić atmosfere sa jučerašnje Svete Krizme u Promini.
Ipak, fotografije će puno bolje ispričati priču, pa sam ih „okinio“ oko 400-tinjak.
Kako sam ovih dana u gužvi, ne mogu obećati kad ću ih objaviti… ali svakako ću nastojati što prije…..



Oznake: religija

- 12:21 - Komentiraj post (1) - Link posta

<< Arhiva >>






Promina blog
  • LL

Opis bloga

  • Promina blog postoji od 19.03.2005. godine, nešto više od deset godina.
    Teme su vezane uz život u Promini.....ali, tu su i druge razne teme koje su mi se u određenim trenutcima učinile zanimljivim...
    S. Sarić

    «««««««««««»»»»»»»»»»»»»»


    Pomoću sljedećih linkova, saznajte nešto više o Promini.

    Gdje je Promina?

    Galerija promina.blog.hr


    Fotografije generacija iz škole:
    Stare slike Promine






    Video snimke:


































    Projekti čiju realizaciju očekujemo:









    «««««««««««»»»»»»»»»»»»»»


Općina Promina









  • «««««««««««»»»»»»»»»»»»»»


.....

  • ......
    .......



    «««««««««««»»»»»»»»»»»»»»


    Statistika posjeta promina.blog.hr -u kroz godine








    «««««««««««»»»»»»»»»»»»»»





    «««««««««««»»»»»»»»»»»»»»



    E-mail-Urednik promina.blog.hr-a:
    promina.blog.hr@gmail.com


    Zadnji postovi

...


.........................................................................Promina blog - promina.blog.hr© 2005.-2023. sva prava pridržana Urednik promina.blog.hr-a: Sanimir Sarić