_ _ _ _ _ _ promina.blog.hr

utorak, 07.04.2009.

Jedan običan dan…IV dio

Premda je tema ovog nastavka foto-priče trebala biti samo serija fotografija iz Donjeg Čitluka-Čolaka, morat ću je malo proširiti…

Pa krenimo redom…
Već sam nekoliko puta spominjao kako bi bilo lijepo kad bi ispred škole u Oklaju bio posađen maslinik. Sjećate se da sam spominjao i planove kako bi se sve trebalo realizirati u suradnji za Zavičajnim klubom Prominjaca iz Zagreba…


Moja je zamisao bila da sadnjom maslina povežemo iseljene Promince sa nama u Promini… Bilo kako bilo… ta je ideja propala…

Nedavno sam napisao kako je Ivica Pajišin iskopao bagerom rupe, općina dala sadnice maslina…a voditelj osnovne škole Mile Petrović koordinirao sa cijelom akcijom.
Sadnja maslina je odgađana zbog čestih kiša, pa su danas napokon sve masline „došle“ na svoje mjesto.
Mile Petrović me nazvao pred sam kraj radova… tako do su momci i cure hvatali „manekenske poze“.

Ali bolje da krenem priču redoslijedom kojim idu fotografije….

Masline su posađene, i ekipi je ostalo još samo poravnavanje terena….

Voditelj škole je napravio još jednu provjeru da li je sve to dobro zasađeno….povezano…

Neki su kopali, a neki nadgledali, a neki zauzeli poze iz modnih kataloga…

I onda smo za kraj napravili jednu milenijsku fotografiju svih zaslužnih za današnje sađenje maslina…

Tada je na travnjak ispred škole izašla „teta“ iz vrtića sa svojim vrtićanima, pa sam i njih usput fotografirao…
Namjeravao sam predškolce fotografirati posebno… ali pošto ih pola nije bilo, glupo mi je bilo uslikati jedno dijete… Dobro ste skužili… dogodine u prvi razred kreće točno dvoje djece!
Usput, vrtić ima igračaka na pretek… knjiga… svega…jedino ima fali glazbenih instrumenata…činela…bubnjeva…malih klavijatura… i tu dobro dođe poruka „Sponzori Bog vas blagoslovio“….

Mile Petrović i domar Željko Čavlina već kuju nove planove za uređenje okoliša škole….

Nakon toga uputio sam se do Doma kulture u centru Oklaja, da vidim kako napreduje uređenje fasade…Dom je sve ljepši i ljepši!

Nakon ovog djela fotografija, na red je konačno došao Čitluk-Čolaci.
Kako su Čitlučani inače dosta organizirani i uvijek spremni za akciju, tako su u zadnjih godinu dana u blizini Čolaka napravili jednu lijepu kućicu za druženje, izlete.
Radovi još nisu završeni, ali planiraju se uskoro privesti kraju…barem kad je krov u pitanju…
Ovaj put možete pogledati tu kućicu u izgradnji i pod skelama… a uskoro slijedi serija fotografija u kojoj će Čitlučani i njihovi prijatelji istu „pokrivati“ i tim povodom napraviti malu feštu….

Danas ta kućica izgleda ovako….

A iznutra izgleda ovako…..

Nakon toga sam krenuo do Čolaka… i evo prve kuće….

Jedna prekrasna kuća koja bi mogla poslužiti kao malo etno-selo, a za sada je to samo harem jednog neimenovanog pivca…

Kuća koja je nekad blistala sa svojom za svoje vrijeme modernom vanjskom žbukom…

Zatim slijede kuće u koje se život ipak nakon rata vratio….

Pa kuće koje se iznova grade od starog kamena….

I Denis nešto uređuje s burne strane kuće….

A nakon toga sam završio u jednoj lijepo uređenoj konobi…

I to bi bio kraj ove foto-priče… a sljedeća ide iz….nisam još odlučio…


Osim što sam napravio dosta fotografija, prikupio sam još desetak starih fotografija za moju kolekciju „Starih slika Promine“… koje odlično prikazuju život u Promini prije 40-50 godina.
Kad ih skeniram… vidjet će te o čemu se radi…

Zahvaljujem se mom „vodiču“ na ovom putovanju po Čitluku, bilo mi je jako zanimljivo, a nadam se i čitateljima promina.blog.hr-a!


Skoro zaboravih:

Fotografije su pod linkom:
http://s112.photobucket.com/albums/n187/prominac/Promina%20blog%202009/Jedan%20obican%20dan%20Oklaj%20Citluk%20Colaci/


Oznake: Oklaj, Čitluk

- 22:14 - Komentiraj post (2) - Link posta

<< Arhiva >>






Promina blog
  • LL

Opis bloga

  • Promina blog postoji od 19.03.2005. godine, nešto više od deset godina.
    Teme su vezane uz život u Promini.....ali, tu su i druge razne teme koje su mi se u određenim trenutcima učinile zanimljivim...
    S. Sarić

    «««««««««««»»»»»»»»»»»»»»


    Pomoću sljedećih linkova, saznajte nešto više o Promini.

    Gdje je Promina?

    Galerija promina.blog.hr


    Fotografije generacija iz škole:
    Stare slike Promine






    Video snimke:


































    Projekti čiju realizaciju očekujemo:









    «««««««««««»»»»»»»»»»»»»»


Općina Promina









  • «««««««««««»»»»»»»»»»»»»»


.....

  • ......
    .......



    «««««««««««»»»»»»»»»»»»»»


    Statistika posjeta promina.blog.hr -u kroz godine








    «««««««««««»»»»»»»»»»»»»»





    «««««««««««»»»»»»»»»»»»»»



    E-mail-Urednik promina.blog.hr-a:
    promina.blog.hr@gmail.com


    Zadnji postovi

...


.........................................................................Promina blog - promina.blog.hr© 2005.-2023. sva prava pridržana Urednik promina.blog.hr-a: Sanimir Sarić